jke Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg har en følelse av når jeg ser på dvd med min denon 1705 forsterker og cerwin vega sub så kommer det ikke bass?kanskje litt.... Når jeg bruker anlegget til pc funker det fint. Noen som vet hva det kan skyldes? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 alle kabler koblet riktig..? Lenke til kommentar
jke Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 alle kabler koblet riktig..? ja Lenke til kommentar
fudun Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Tror vi trenger litt mer opplysninger for å hjelpe deg her. Bruker du dvd-spillerens dekoder, eller kjører du digitalt til forsterkeren? Hva slags lydspor kjører du (stereo, DD5.1 etc)? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 har du aktivert suben på akkurat den kanalen a? Lenke til kommentar
jke Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Tror vi trenger litt mer opplysninger for å hjelpe deg her. Bruker du dvd-spillerens dekoder, eller kjører du digitalt til forsterkeren? Hva slags lydspor kjører du (stereo, DD5.1 etc)? digitalt...optisk kabel. Dolby digital 5.1 Lenke til kommentar
jke Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 har du aktivert suben på akkurat den kanalen a? den tok jeg ikke helt. Hvordan? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ok, du kjører digitalt, og forsterkeren kjenner igjen signalet som 5.1 - det er altså kun sub som mangler? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 har du aktivert suben på akkurat den kanalen a? den tok jeg ikke helt. Hvordan? flere forsterkere har individuelle innstilligere pr kanal. med kanal mener jeg input dvd, input tv som er 2 kanaler. Er det satt Subwoofer = on på DVD inputn? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har du stilt inn forsterkeren skikkelig? slått på bass utgangnen og alt det derre Lenke til kommentar
jke Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Har du stilt inn forsterkeren skikkelig? slått på bass utgangnen og alt det derre Det var det som var problemet Takk for all hjelp Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hehe hadde nesten samme problemet og forsterker, bare jeg hadde ikke bass i frontene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå