HondaNSR Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Skal bytte ut min Nokia 3230, med en mindre en. Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Er vell standard? -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Gjerne -WAP: Standard -Kalkulator: Ja -JAVA:Ja -Email klient: gjerne -Spill: uvesentli Form: -Klapp, vanlig og skyve er OK! -Vekt: Helst rundt maks 100 gram -Antenne: intergrert -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Over 65000 farger, . -Størrelse på skjerm: Stor nok til video og bilder -Touchscreen: uvesentli Pris: Uvesentli Diverse: -Merke: Er åpen for alle merker -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Tja:) -Triband: Gjerne -Infrarød port: Gjerne -Blåtann (Bluetooth):Ja -Minne: uvesentli, men minnekort -Minnekort?:Ja -Polyfoniske ringetoner:Ja -MP3: Ja -Radio:uvesentli -3g(UMTS): Gjerne -Wlan: uvesentli Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 da vil jeg si at en samsung D500 er perfekt for deg...har alt utenom radio, edge, å 3G.. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Nei ellers takk. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Nei, altfor stor. Edit: Helt til eg idag var å såg på den, ble nesten forelska Men om det frister mer med en mindre, eller om funksjonene og prosessoren på 6680 teller mer klarer eg ikkje å finne ut. Endret 29. juli 2005 av e_hamre Lenke til kommentar
Mobile Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nei, altfor stor. Edit: Helt til eg idag var å såg på den, ble nesten forelska Men om det frister mer med en mindre, eller om funksjonene og prosessoren på 6680 teller mer klarer eg ikkje å finne ut. Jeg syns du bør velge samsung e730. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Har bestilt k750i, men returnerer den om eg er misfornøgd, eller savner symbian. Lenke til kommentar
Little Joey Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tviler på at du kommer til å angre på kjøpet av k750i! Vurderer også å kjøpe den. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Tviler på at du kommer til å angre på kjøpet av k750i!Vurderer også å kjøpe den. Kansje, siden eg er utrolig vand med symbian. Trur eg kommer til å savne allt de gode med symbian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå