Beop Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Fikk dette kortet for noen dager siden og det yter over mine forventninger... Problemet er at under spilling i Battlefield 2 så fryser plutselig skjermen heeeelt i 10-30 sek, før spillet fortsetter (og jeg da har kjørt meg selv ihjel). Har prøvd forskjellige drivere (Catalyst 5.7 og Omega 5.6 og 5.7), og ingen forskjell kan merkes. Systemet mitt er: AMD64 3000 Asus Nforce 3 HK Kingston 1024mb 400mhz ram Sapphire X700Pro (Hybrid) Noen som har opplevd samme sjiten, eller som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kan være rammen eller at harddisken er litt vel full! sånn helt ekstrem mener jeg. Prøv å kjøre memtest for å skjekke om det er noe gærent med rammen. Kan være grafikken som er for høy. Kan oppstå ventetider med under 1,3 gb ram (ca 1 sek og ikkes om du beskriver)! http://www.memtest86.com/ Lenke til kommentar
Beop Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Lesehastighet på rammen er rett over 3000mb/s, og skrive er ca 1150mb/s. Latency ligger på 61.6ns... Når det gjelder HD`en, så har jeg ca 2GB ledig, men samme feil skjedde tidligere når jeg hadde 10gb ledig også... Må jeg kanskje ha mere ram da? Når det gjelder detaljerikhet i spillet så kjører jeg alt på HIGH utenom shadow som står på medium, AA på 2x. Spillet går flytende så og si hele tiden. Endret 27. juli 2005 av Beop Lenke til kommentar
Beop Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg har fremdeles ikke løst problemet og skjønner ikke bæret av hva som skjer! Nå er det ennå verre... Spillet låser seg helt, og går ca 1 frame per minute. Må resete maskinen for å slippe unna. Ingen som vet hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
mujahedning Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 prøv catalyst 5.1.. de sies å være de beste til bf2. Lenke til kommentar
Beop Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 prøv catalyst 5.1.. de sies å være de beste til bf2. Noen som har noe seriøst å skrive istedenfor? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Lesehastighet på rammen er rett over 3000mb/s, og skrive er ca 1150mb/s. Latency ligger på 61.6ns... Når det gjelder HD`en, så har jeg ca 2GB ledig, men samme feil skjedde tidligere når jeg hadde 10gb ledig også...Må jeg kanskje ha mere ram da? Når det gjelder detaljerikhet i spillet så kjører jeg alt på HIGH utenom shadow som står på medium, AA på 2x. Spillet går flytende så og si hele tiden. prøv å skru ned detjalene og sånt til mediun/low, hvis du har prøvd det og det samme skjer fortsatt, så vet jeg ikke. Men prøv i hvert fall å skru ned detjalene(shadow og alt det derre greiene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå