Gå til innhold

FX-57 vs. Intel Pentium EE840

FX-57

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilken prosessor som er best av FX-57 og Intel Pentium Extreme Edition 840 3.2GHz...

I testen de hadde her på hardware.no for noen dager siden var FX-57 klart best, men det var mot Intel sin EE fra i fjor!

Så er det noen som vet hvordan som er best så si ifra! Intel sin har to kjerner og FX-57 har bare en, men FX'en gjør det visst veldig bra med bare den ene kjernen den har...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal Cpuen brukes til?

Spilling eier AMDen, ingen tvil. Skal man gjøre andre ting som å multitaske, kode filmer++ , om programmet er skrevet for Dobbelkjerne/Dual Cpu så gjør nok Pentiumen det unna på dobbel fart om ikke raskere. Særlig om det er DivX koding har ikke amden noe å stille opp med! ;)

Lenke til kommentar

er liksom verstingen og da den der...helt til intel lager en større enn det..da er det intel som har størst og da svarer amd me en ny og da blir den størst igjen....nå om dagen er fx 57 det råeste....intil intel svarer.. :cry:

eller har amd hatt teten ett heelt år nå? så lanseringa på fx faktisk skjedde tidlig i fjord...utenlands vell og merke....

Endret av usæl-gesæl
Lenke til kommentar

jeg har kunn hørt "snakk"

og desverre hørte jeg da at fxn leda gjennomsnittelig..da sier jeg desverre for det kunne ha hjulpet presse ned prisen på den "overprisa" fx som j har lyst på hehe..håper gjerne dere kan finne noen tester som motbeviser det for det kan bety en etterhvert prisredukjon... :D

Lenke til kommentar

Kan ikke sammenligne Pentium 4 EE og EE 840. Kan vel si det slik at dobbeltkjerner er noe tregere men klarer mye mer på samme tid hvis den har flere oppgaver å kose seg med. I spill vil du pr idag få utnytta bare ca 50% av en dobbeltkjerne. Det er som tbend har sagt allerede, så du har jo egentlig fått et bra svar allerede :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...