crapgame Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 trenger litt hjelp fra oslo folk her. hvilken t-bane tar jeg fra oslo s for å komme til Alnabru? hvor er t-bane stasjonen der? er det langt å gå til Smart klubb? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hmm, Smart Club, noe sier meg at du tar Linje 2 sånn sirka til Ellingsrudåsen (evnt stasjonen etter), da kommer du like utenfor IKEA/Smart Club.. Correct me if im wrong Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Det går ingen t-baner til Alnabru. Du må nok ta buss. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 buss mot lillestrøm kjører forbi alnabru / smart club ihvertfall Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 hehe, du har ikke ringt opplysningen? jeg fikk akkurat en kunde som spurte meg om det morsomt....De spør meg om alt her Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Buss 402 mot Skedsmokorset fra bussterminalen til Tittutveien. Deretter er det noen minutters gange (brua over E6). Sjekk Trafikanten.no. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 du kan ta tbanen til bryn og GÅ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 IKEA-bussen fra Universitetet... Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 du kan ta tbanen til bryn og GÅ La oss være slemme å sende han langt oppi holmenkollen eller ikke Bryn er laaangt unna..T-bane til tveita og gå ned. Men buss er sikkert greiest. 402 mot skedsmokorset og gå av på Fjellhus ifølge Trafikanten (bussen går fra bussterminalen) Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Du kan ta 401 eller 402 fra helsfyr (østsiden) eller bussterminalen. Pass på at du ikke setter deg på ekspress-rutene fordi de hopper over endel holdeplasser. Gå av så fort bussen krysser broen over motorveien (husker ikke navnet på holdeplassen). Bussen ligger på høyre hånd rett før broen. Du kan ikke unngå å se det. Og for all del, ikke kjør til IKEA for så å gå derfra, det er et godt stykke (20min å gå hvis du vet veien). Endret 28. juli 2005 av AndyG Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 t-bane funker til Trosterud, men ikke mye lengre Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hirr, trodde det sto analbru med en gang. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Du skal til Smart Club? Det du gjør er : Du er på Oslo S. Du går til Bussterminalen. Nærmere forklart så går du ut via bakutgangen av Oslo S. Går over bruen og fortsetter til du kommer til Oslo Spectrum osv. Du finner Bussterminalen. Tar Buss 402 fra en av de siste bussholdeplassene i bussterminalen. Denne tar du til Alnabru. Du går da av på bussen i en liten høyde hvor bilene kjører meget raskt under bruen ( E6 ). Så går du bare nedover mot Smart Club. Vanskelig å ikke se =P Går du motsatt vei så kommer du til Alnabru-butikkene ( Maxbo, Biltema osv ) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Hmm, Smart Club, noe sier meg at du tar Linje 2 sånn sirka til Ellingsrudåsen (evnt stasjonen etter), da kommer du like utenfor IKEA/Smart Club.. Correct me if im wrong You're wrong, baby 402 all the way. Endret 30. juli 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå