LarsP Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Joda viste om denne jeg, men er så drit, og gammelt, fryktelig flaut å nevne denne engan. Så foresten på denne gamle Batman serien for lenge siden, ble vel ikke kalt Batman engan på den tiden men Lynvingen eller noe slikt der Bruce Lee spilte en av de skurkerollene. Den batmobilen var bare flau å se på. Det der er uten tvil den beste batman-filmen. Batmobilen da > Batmobilen nå. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Lynvingen aka. The Flash er vel noe helt annet enn batman hvis jeg ikke tar feil? Han mannen som kunne løpe og bevege seg noe helt usansynlig fort... Filmene er vel fra 80-tallet? var denne jeg tenkte på, men Lynvingen er kanskje noe annet...? The Flash ikke det lyn-gordon eller noe sånt tåpelig på norsk? edit: Flash Gordon (Engelsk) De offisielle Lyn Gordon-sidene , produsert av King Features Syndicate. Kort historikk om serien , striper , presentasjon av seriens hovedpersoner, etc. http://www.tegneserieguiden.net/usa/lyngordon/lyngordon.html Endret 29. juli 2005 av SBS Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Joda viste om denne jeg, men er så drit, og gammelt, fryktelig flaut å nevne denne engan. Så foresten på denne gamle Batman serien for lenge siden, ble vel ikke kalt Batman engan på den tiden men Lynvingen eller noe slikt der Bruce Lee spilte en av de skurkerollene. Den batmobilen var bare flau å se på. Det der er uten tvil den beste batman-filmen. Batmobilen da > Batmobilen nå. Er vel en smakssak dette da, synes at filmen rett og slett er latterlig. Husker når jeg så de gamle Bruce Lee filmene, for lenge siden at jeg digget de, men har sett de om igjen i en voksen alder og synes de ser latterlige ut. Det samme kan jeg si om den Batman filmen let`s face it filmen er rett og slett utdatert i mine øyne. Men som sagt en smakssak. Og når det gjelder batmobilen i denne filmen (Batman 1966) så ser det latterlig ut. Og de draktene ser ihvertfall latterlige ut, hvem har trodd at det er halloween i Gotham City hver eneste kveld der heltene har på seg praktisk talt drakter laget av billig laken. Endret 29. juli 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 This one>This one>This one Him>all Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 ahhh, the horror! Kall meg gjerne en håpløs nostalgiker, men jeg elsker alt ved den gamle filmen. Og ja, jeg VET at den er kraftig utdatert. Det er litt av sjarmen! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) This one>This one>This one Him>all Kall meg gjerne en håpløs nostalgiker, men jeg elsker alt ved den gamle filmen. Vel siden min Batman samling må være komplett så har jeg også bestilt denne, selv om den er Foresten har hørt at alle Batman filmene skal komme i en 2 disc utgave (altså de 4 filmene 1989-1997 ikke inkludert Batman Begins og Batman fra 1966) noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Endret 30. juli 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 ahhh, the horror! Kall meg gjerne en håpløs nostalgiker, men jeg elsker alt ved den gamle filmen. Og ja, jeg VET at den er kraftig utdatert. Det er litt av sjarmen! Jeg liker den, jeg og. Men sannheten er som folger: En film som er sa darlig at den blir bra vil ALDRI vaere like god som en film som rett og slett er god. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) ahhh, the horror! Kall meg gjerne en håpløs nostalgiker, men jeg elsker alt ved den gamle filmen. Og ja, jeg VET at den er kraftig utdatert. Det er litt av sjarmen! Jeg liker den, jeg og. Men sannheten er som folger: En film som er sa darlig at den blir bra vil ALDRI vaere like god som en film som rett og slett er god. Joda, Sinbad of the Seven Seas er et bevis på at en dårlig film faktisk kan være bedre enn en god film. ;=) Endret 30. juli 2005 av LarsP Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Lynvingen var det norske navnet på Batman. http://tegneserie.info/lynvingen_1-66.htm The Flash er en annen figur. Edit: Tar jeg ikke feil, så ble The Flash kalt lynet på norsk. Det er helt riktig. De engelske navnene dukket ikke opp før etter at Lynvingen gjenoppsto som Batman på film og i The Dark Knight Returns-seriene. Jeg husker det irriterte meg grenseløst når de begynte å kødde med barndomsminnene mine på den måten Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 At de hadde endret historien var jeg ikke klar over, trodde det alltid var "the joker" som drepte foreldrene jeg... Jaja, lærte noe nytt idag og =) 4571861[/snapback] Det er fordi du har sett 1989filmen og tar det på godt ord at det er slik det er .. men det er en av de utallige tingene buton dro ut av ræva ETT ÅRS BUMP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå