Geir M Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Samme størrelse desverre. Lengde 5.04" Bredde 2.5" Høyde 1.54" Hm virker jo høyere enn diamondback på dette bildet Endret 13. august 2005 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hva 32KB onboard memory'en skal brukes til? Cache er det ikke for, for det vil jo bare gi en himla latency... bra du leser det som står... det er for å lagre innstillinger som f.eks. hva knappene skal brukes til. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er det ingen som har sett noen reviews av den ennå? Så et review av G5 og den virket jo forholdsvis lovende. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva 32KB onboard memory'en skal brukes til? Cache er det ikke for, for det vil jo bare gi en himla latency... bra du leser det som står... det er for å lagre innstillinger som f.eks. hva knappene skal brukes til. For det første: hvor står det minnet skal brukes til knappeconfig? Og for det andre: en usb mus kan ikke sende noe annet enn mouse button states over en vanlig HID compliant USB endpoint. Så det er IKKE 32kb minne for å lagre noen macro'er eller noe annet spesielt. Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 du. jeg aner ikke hvor jeg har det fra...mente det sto det, men jeg finner ikke noe om det nå =/ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Personlig savner jeg egentlig noe litt nytt fra Razer.. Mer en utskiftbare vekter og bedre nøyaktighet liksom! Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 man trenger ikke å forandre det som er perfekt.... ...nå har jeg aldri prøvd razer da, men de er tydeligvis fornøyd. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hehe.. Har Razer Diamondback selv, men de har kjørt mye samme stil så derfor ønsker jeg noe nytt og nyskapende! Gjør som Nyko å implementer ei vifte i musa, da jubler jeg! Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva 32KB onboard memory'en skal brukes til? Cache er det ikke for, for det vil jo bare gi en himla latency... bra du leser det som står... det er for å lagre innstillinger som f.eks. hva knappene skal brukes til. For det første: hvor står det minnet skal brukes til knappeconfig? Og for det andre: en usb mus kan ikke sende noe annet enn mouse button states over en vanlig HID compliant USB endpoint. Så det er IKKE 32kb minne for å lagre noen macro'er eller noe annet spesielt. Fant det nå. The mouse uses the memory to store up to five different user profiles. You'll be able to take your Copperhead to any computer, and your personal settings will be right there with you. fra gamespot Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva 32KB onboard memory'en skal brukes til? Cache er det ikke for, for det vil jo bare gi en himla latency... bra du leser det som står... det er for å lagre innstillinger som f.eks. hva knappene skal brukes til. For det første: hvor står det minnet skal brukes til knappeconfig? Og for det andre: en usb mus kan ikke sende noe annet enn mouse button states over en vanlig HID compliant USB endpoint. Så det er IKKE 32kb minne for å lagre noen macro'er eller noe annet spesielt. Fant det nå. The mouse uses the memory to store up to five different user profiles. You'll be able to take your Copperhead to any computer, and your personal settings will be right there with you. fra gamespot Da er det en on-mouse config cache. Man må da ha Razers driver installert på maskinen man kommer til. Den vil da lese innholdet og sette seg opp basert på det. Musen overfører alltid de samme kodene, bare at driveren får en pitteliten flash disk som den kan lagre config på. Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jajaja...jeg hadde rett. det er det viktige anyway, når kan vi forvente å se denne i butikker i norge? jeg vil ha:P Lenke til kommentar
- RedDevil - Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Er det noen som vet når Copperhead kommer ut? Har veldig lyst på ny mus og det blir vel denne jeg kommer til å bestille tenkte jeg. Lenke til kommentar
Gourmeten Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Er det noen som vet når Copperhead kommer ut? Har veldig lyst på ny mus og det blir vel denne jeg kommer til å bestille tenkte jeg. Ser på den europeiske razer siden at den legges ut for salg i Oktober, til 70 euro. Endret 31. august 2005 av Gourmeten Lenke til kommentar
nihil Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Litt treg nettside, men http://www.vr-zone.com/?i=2582&s=1 ineholder en flott review av musen. Logitech sine nye modeller ser jo tragisk triste ut i forhold. Kombiner gjerne blå copperhead med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311110&cks=PRL (kommer med æ,ø,å i følge leverandøren) ..men mulig det er verdt å vente på Razer sitt kommende tastatur, selv om det nok drøyer litt før dette er klart (og da særlig med norsk tasteoppsett). .. for de som er opptatt av denslags :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå