Gå til innhold

Ny mus frå Razer - Copperhead...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var interessant! Men må si at jeg ikke skjønner hva som er poenget med så mye dpi. 1600 er mer enn nok, 800 er ikke for lite. Blir bare for å skryte av spesifikasjonene.

Men det som virker interessant er jo det at den tar i bruk laserteknologi og at den har 1000hz på usb'en. Men det skrøyt de om forrige gang også, og man måtte jo fikse dette selv. Ved å "overklokke" usbporten. Lurer på om det fungerer slik denne gangen også.

Gleder meg til å se tester av den. Har razer diamondback fra før av og er kjempefornøyd med den. Så jeg vet ikke om jeg gidder å bytte mus. Blir i så fall hvis den er kommet ut når jeg skal kjøpe pc.

Den er ihvertfall veldig lik ergonomisk i forhold til db. Eneste jeg savner fra db er at den kanskje kunne hvert litt høyere.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Samme her synes den blir for flat. Hvis DB hadde vært litt høyere hadde den blitt bedre å bruke.

Men det med dpi'en er egentelig litt jåleri synes jeg.

Fra 400-800-1600 er ikke at jeg merker så himla mye forskjell.

Men det som er stor forskjell på er HZ oppdateringen på 125 standard så flyter den dårlig mens på 500 går den mye glattere.

Jeg fikk 1000-500 annenhver gang så en stabil 500hz fikk jeg på min DB.

Men etter å få reparert min gamle 3.0 så liker jeg den bedre enn DB'en.

Lenke til kommentar
Hmm, ser at de skal prøve seg med laser også. Håper de får det til litt bedre enn på fiasko-modellen til Logitech: MX1000.

Det var jo ikke en fiaskomodell. Bare ikke en gamingmus. Til surfing og bruk i windows er den jo grei nok.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Samme størrelse desverre.

Lengde 5.04"

Bredde 2.5"

Høyde 1.54"

2000 DPI Laser Engine Powered by Razer Precision™

1000 Hz Ultrapolling™ with 1 ms response time as compared with 125Hz/8 ms response time used by other conventional gaming mice

32KB Onboard Memory Powered by Razer Synapse™

7 independently programmable buttons optimized with Razer’s Hyperesponse™ technology for ultra tactile button feedback and maximum actions-per-minute (APM) gameplay

Up to 3 customizable weight standards and optional dummy buttons*

Zero-Acoustic Ultraslick™ Teflon feet

16 bit data path, as compared to 8 bit and 12 bit data paths used by other conventional mice

High speed motion detection, up to 45ips and 20g / Over 7080 frames per second

Always-On™ mode pioneered by Razer™ - the laser engine sensor never powers down to provide instantaneous response at all times during gameplay

Award winning Razer™ drivers featuring On-the-Fly Sensitivity™ DPI adjustment pioneered by Razer

Size: 5.04" length x 2.5" width x 1.54" height

GlowPipe™ non-slip side rails

Ergonomic ambidextrous design

Ultra large non-slip rubber coated mouse buttons

Gold plated USB connector for maximum conductivity

7 foot, lightweight, non-tangle cord

Endret av firepack3
Lenke til kommentar
Hvis den skal ha de samme elendige sideknappene som Razer DB - nei takk... Blir i såfall en G5 om jeg gidder bytte :)

Så et bilde en eller annen plass. Der ser man helt klart at sideknappene ikke er like som på diamondbacken. Virker som at Copperhead blir litt sterkere teknisk enn G5 da den benytter seg av 1000 hz ultrapolling mot logitechs 500 hz polling.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...