la7dfa Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 http://www.rinkworks.com/stupid/cs_abuse.shtml Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Huff.. fins litt for mange luringer der ute :!: Edit: # Me: "Sir, wait a second. Let me see if I just heard you correctly. Did you just say you were inserting and removing the modem while the system was up and running?" # Customer: "Well, yeah, I did it both ways." # Me: "Sir, I recommend that you do NOT do that. You could seriously damage your hardware." # Customer: "Well, that's what I thought Plug and Play meant!" :!: Endret 27. juli 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Feilpostet. Flyttes fra "Annet om hardware" til "Humor". Forresten så lurer jeg på om folk kan være så dumme som det står der. Det er gøy å lese, men jeg jeg tror ikke så mye på det. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Feilpostet. Flyttes fra "Annet om hardware" til "Humor". Forresten så lurer jeg på om folk kan være så dumme som det står der. Det er gøy å lese, men jeg jeg tror ikke så mye på det. for å si det sånn.. håper ikke det for deres del.. Regner med det er mange amerikanere og britiske bonder som er blitt beskrevet. mye haglebruk for å si det sånn Lenke til kommentar
lolindirelensar Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 dette er SÅ gull! :!: Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Forresten så lurer jeg på om folk kan være så dumme som det står der. Det er gøy å lese, men jeg jeg tror ikke så mye på det. Må huske på at de fleste (alle?) historiene på den siden er temmelig gamle, fra windows 95-tiden hvis du ser etter. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Forresten så lurer jeg på om folk kan være så dumme som det står der. Det er gøy å lese, men jeg jeg tror ikke så mye på det. Må huske på at de fleste (alle?) historiene på den siden er temmelig gamle, fra windows 95-tiden hvis du ser etter. Ja, som Albert Einstein sa: "Ingenting er uendelig, med unntak av menneskelig dumhet." (jeg tror det var noe slikt) Jeg har også et ganske grovt eksempel fra den tida: Jeg satt på en datasal på universitetet og fikk et spørsmål fra sidemannen om word i faget "innføring i data": "Hvordan kommer jeg ned på neste linje". Litt sjokkert over å bli spurt noe så inn i granskauen grunnleggende svarte jeg: "Return". Spørsmål igjen: "Hva har de med saken å gjøre?" (Han tenkte på 80-talls gruppa "Return") Endret 28. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg har også et ganske grovt eksempel fra den tida: Jeg satt på en datasal på universitetet og fikk et spørsmål fra sidemannen om word i faget "innføring i data": "Hvordan kommer jeg ned på neste linje". Litt sjokkert over å bli spurt noe så inn i granskauen grunnleggende svarte jeg: "Return". Spørsmål igjen: "Hva har de med saken å gjøre?" (Han tenkte på 80-talls gruppa "Return") Lurer på hvordan han endte opp.. Du må ta kontakt med han igjen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hehe.. Jeg husker ikke navnet hans. Han gikk i en annen klasse som vi hadde delt undervisning med. Så jeg får neppe funnet ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå