Gå til innhold

Hardware abuse (komisk..)

la7dfa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff.. fins litt for mange luringer der ute :!:

Edit:

# Me: "Sir, wait a second. Let me see if I just heard you correctly. Did you just say you were inserting and removing the modem while the system was up and running?"

# Customer: "Well, yeah, I did it both ways."

# Me: "Sir, I recommend that you do NOT do that. You could seriously damage your hardware."

# Customer: "Well, that's what I thought Plug and Play meant!" :!:

Endret av HiTeCk
Lenke til kommentar
Feilpostet. Flyttes fra "Annet om hardware" til "Humor".

Forresten så lurer jeg på om folk kan være så dumme som det står der. Det er gøy å lese, men jeg jeg tror ikke så mye på det.

for å si det sånn.. håper ikke det for deres del..

Regner med det er mange amerikanere og britiske bonder som er blitt beskrevet. mye haglebruk for å si det sånn :p

Lenke til kommentar
Forresten så lurer jeg på om folk kan være så dumme som det står der. Det er gøy å lese, men jeg jeg tror ikke så mye på det.

Må huske på at de fleste (alle?) historiene på den siden er temmelig gamle, fra windows 95-tiden hvis du ser etter.

Lenke til kommentar

Må huske på at de fleste (alle?) historiene på den siden er temmelig gamle, fra windows 95-tiden hvis du ser etter.

Ja, som Albert Einstein sa: "Ingenting er uendelig, med unntak av menneskelig dumhet." (jeg tror det var noe slikt)

Jeg har også et ganske grovt eksempel fra den tida: Jeg satt på en datasal på universitetet og fikk et spørsmål fra sidemannen om word i faget "innføring i data": "Hvordan kommer jeg ned på neste linje". Litt sjokkert over å bli spurt noe så inn i granskauen grunnleggende svarte jeg: "Return". Spørsmål igjen: "Hva har de med saken å gjøre?" (Han tenkte på 80-talls gruppa "Return") :D

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Jeg har også et ganske grovt eksempel fra den tida: Jeg satt på en datasal på universitetet og fikk et spørsmål fra sidemannen om word i faget "innføring i data": "Hvordan kommer jeg ned på neste linje". Litt sjokkert over å bli spurt noe så inn i granskauen grunnleggende svarte jeg: "Return". Spørsmål igjen: "Hva har de med saken å gjøre?" (Han tenkte på 80-talls gruppa "Return") :D

Lurer på hvordan han endte opp..

Du må ta kontakt med han igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...