Gå til innhold

Spirritisem. Fleip eller Fakta?


BigJackW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil gjerne trade sjeler eller noe annen hard currency mot fete Deamon abilities, problemet er at jeg tror det er BS.

man får vel tro hva man vil, får man ikke? ;)

Jaja, jeg sier ikke at jeg ikke VIL tro på spiritisme, det er bare så sinnsykt teit at demoner skulle bruke tida si på å skremme fjortiser som har sleepover, når de kunne ta over verden.

 

Tro meg, jeg leter etter et marked, men det er liksom ikke noen som selger mørke krefter for tida. Det var bedre i gamle dager.

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne trade sjeler eller noe annen hard currency mot fete Deamon abilities, problemet er at jeg tror det er BS.

man får vel tro hva man vil, får man ikke? ;)

Jaja, jeg sier ikke at jeg ikke VIL tro på spiritisme, det er bare så sinnsykt teit at demoner skulle bruke tida si på å skremme fjortiser som har sleepover, når de kunne ta over verden.

 

Tro meg, jeg leter etter et marked, men det er liksom ikke noen som selger mørke krefter for tida. Det var bedre i gamle dager.

Hehe, joa, du har et poeng. Men nå tror jeg at det er Guds engler som holder demonene i sjakk da ;) (Good vs. Evil opplegget ikkesant...)

Men når noen påkaller dem, så har vel ikke de noe særlig myndighet har de? :S

Lenke til kommentar

huffff......

 

Spiritisme er for meg like teit som at en Mr.bush er president for verdens mektigste land....:thumbdown:

 

La oss legge et brett på gulvet....trekke noen kort.....flytte noen brikker og si noen ord, og vips så er vi i kontakt med demoner, gamle døde osv. that makes sence right;)

joa....funker det for dere så versegod.......be my guest!:tease:

 

Jeg for min del vil heller gå rundt å tro på nissen og tannfeen.....større sjans for å få kontakt med de tenker jeg....mannen i månen er jo å en ganske spennende figur... :p

Lenke til kommentar

Ok, jeg har ikke så mye peiling, men, hvis spiritismedeltagere sitter rundt et brett og holder på et glass, så rører det jo ikke på seg av seg selv.

 

Hvis jeg setter et glass foran meg på bordet, så vil det ikke bevege seg. Da vil det heller ikke bevege seg dersom ingen av spiritismefolka(De som deltar) dytter det. Dette forutsatt at det ikke finnes noen energi som dytter glasset(Energi som bryter med fysikk) Dette er simpel fysikk! Satan i et glass? Jeg ler!

 

 

Jeg melder meg frivillig til å påkalle satan, dette er så bull som det blir. Om han kommer så veit han uansett ikke hvor jeg bor, og hvilket hus han skal brenne.

Jeesh, at dere får gå fritt på gata, altså..

 

Edit: Søkte litt og kom over denne artikkelen..

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar
Mythbusterforslag:

Gi en gruppe instruksjoner som skal fungere til hva det nå er man spiriterer for.

 

Gi en annen gruppe noe totalt bullshit.

 

DRT Inc. tror at begge gruppene opplever omtrent den samme effekten.

Allerede gjort, sjekk ut forste sesong av Penn & Teller: Bullshit! for mer informasjon.

 

Vi ser blant annet enn gruppe som var veldig troende leke seg med Ouija, og med bind for oynene gikk brikken fortsatt bort til "yes". Eller, det vil si, der yes var for de snudde brettet.

 

Wishwash applesauce, fleip og fanteri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...