HolgerL Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg hørte om noen som prøvde spiritisme, og da sa spiritismetingen at de skulle dø, og de døde. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 if you have an opinion, back it up with reason! hihi ontopic - Jeg har selv aldri prøvd det, men har en følese av at det er endel fantasi blandet inn, men også noe ekte saker. Har hørt mange historier, blandt annet en av et søskenpar som prøvde å tilkalle satan. Huset dems brant ned. Folkene er ekte (de bor ganske nærme) Men om det er sant vet jeg ikke. håper det, ellers er verden ganske kjedelig. Hadde noen naboer rett over gata her, det var der jeg prøvde dette greiene, og siden du nevnte at huset brant ned så må jeg nesten nevne at deres også brant ned Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Spiritisme stemmer altså. Jeg har hørt at tantebarna til naboen prøvde spiritisme, og de døde mens huset brant ned. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jaja, folk tror på spritisme, folk tror på Gud, og andre gjør ikke. Jeg er en av di som ikke gjør. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) EDIT: Hmm, nå begynner kanskje ironien min å bli spam. Endret 29. juli 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Sjokolade faktisk. Forklar... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Da jeg testet spiritisme, så hørte vi at det kirket noe i papirkurven i rommet vi var i! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Papirkurvdemonen skal du ikke kødde med. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg tror i utgangspunktet ikke på spiritisme. Men, siden det virker som om noen her gjør det: Kan det tilføre meg noe, ultimat makt, evig liv, kunnskap etc.? Alt jeg kjenner til at spiritisme kan er å skremme fjortiser, ikke veldig imponerende. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Papirkurvdemonen skal du ikke kødde med. Hehe, nei det har du rett i! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 EDIT: Hmm, nå begynner kanskje ironien min å bli spam. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg tror i utgangspunktet ikke på spiritisme. Men, siden det virker som om noen her gjør det: Kan det tilføre meg noe, ultimat makt, evig liv, kunnskap etc.? Alt jeg kjenner til at spiritisme kan er å skremme fjortiser, ikke veldig imponerende. Det er ikke bare fjortiser som bruker det, nei. Det er ofte brukt som en slags "siste utvei" for noen som har mistet sine kjære, og vil gjerne ha kontakt med dem igjen. Problemet i mine øyne er bare at de som de får kontakt med, vet mye, men er ikke de avdøde, men slemme, ekle og bedritne demoner, som ødelegger. Jeg har hørt mange som har erfaringer med dette, og Ouijabrettet har i de fleste tilfeller endt opp i peisen. Ett eksempel: Bestemor og bestefar prøvde dette i sine yngre dager, og glasset (demonen) klarte å svare på alt de spurte om. Både ting som ikke de selv visste om, (som de senere fant ut i leksika osv.) og ting som var personlige. (både om dem selv, og om andre) Glasset svarte bibelsitater ordrett, og utga seg for å være en allviter. Da de spurte om hvem det var som svarte, så stavet glasset "Lucifer" Peis... *knitre* *sprak* Glasset prøver å bygge opp en tillit først, og deretter ødelegger den psyken din, ved å møkke deg opp innvendig. Vet om en som er helt ødelagt av det. Det er det jeg har hørt. Av de berørte. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Burtmasta: Takk, jeg kjeda meg, men det der fikk meg i mye lystigere humør. Lurer stadig på om det har noen litt bedre effekter, okay at den kan spy opp bibelsitater og være et veldig bra oppslagsverk, men det er litt lite convenient at man må summone før bruk, vanskelig under eksamen, jeg vil ha "Hands-Free Deamonic Know it all". Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Haha, det kunne jo forsåvidt vært kjekt det da Men seriøst. Jeg vet ingenting, jeg bare sier det jeg har hørt. Det jeg vet, er at jeg ikke vil legge meg ut med slike ting og tang (om det er sannhet i det) Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg vil gjerne trade sjeler eller noe annen hard currency mot fete Deamon abilities, problemet er at jeg tror det er BS. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg vil gjerne trade sjeler eller noe annen hard currency mot fete Deamon abilities, problemet er at jeg tror det er BS. man får vel tro hva man vil, får man ikke? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) *** Endret 29. juli 2005 av Den Røde Tsar Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Vet ikke om spiritisme stemmer eller ei...poenget er at det er spennende å snakke og, og høre hva som har skjedd med andre som har prøvd det. ( har selv ikke prøvd det) Blir litt som legender og myter, man vet ikke om det er sant, men det er underholdende fordet. Noen jeg vet om hadde en spiritisme-seanse, de ble nysgjerrige og ville at den personen de snakket med skulle gi seg til kjenne, da kjenner plutselig han ene en kald hånd rundt nakken. Han ble dritredd og resten av gjengen var ikke noe modigere de heller...forlot rommet rimelig kjapt da. Har også hørt om flere folk som har sett satan i speilet etter å hatt spiritisme. Endret 29. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå