arna Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei hehe Kjøleskapet mitt stinker etter forrige leieboer... Hvordan kan jeg få renset det mest mulig? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Kjøleskapet til tante begynte og stinke noe j**** for en uke tid siden! Hun vasket det innvendig men det hjalp lite så da tok vi det fram(står i mellom to skap) og der er det en sånn vann tank/renser eller noen sånt så der lå det noe brunt gugg. skylte begge tankene og da var lukta borte. EDIT: Prøv og støvsuge bak der og for det var veldig ruskete.! Endret 27. juli 2005 av sNaXx0r Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tøm hele skapet. Vask med vann+klorin eller lign. Lukter svømmehall, men dreper bakterier effektivt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tøm hele skapet. Vask med vann+klorin eller lign. Lukter svømmehall, men dreper bakterier effektivt U got it! Klor dreper alt, både lukt og bakterier. Lenke til kommentar
arna Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Okei takk hehe, klor skal prøves asap! Er litt usikker på hvordan filteret ser ut dog... Står boltret fast inni et skap så jeg klarer ikke dra det fram ... hmm Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Kjøleskapet mitt stinker etter forrige leieboer... Hvordan kan jeg få renset det mest mulig? Sikker på at det ikke er et kjøleskap på Nardo i Trondheim? Flyttet ut derfra for en knapp mnd siden og kjøleskapet ville ikke lukte friskt! Vasket med de fleste vaskemidlene vi hadde, inkludert klor! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg vet att en åpen boks med bakepulver eller hva det nå er "baking soda" på engelsk er det vel, absorberer mye vond lukt i kjøleskap, men utifra beskrivelsene virker det som det kreves sterkere tiltak...? Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kast det gamle og kjøp ett nytt et... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå