mhagen3 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei! Har to harddisker jeg gjerne skulle "slått sammen" til en virtuell harddisk og har derfor noen spørsmål: 1. Hvordan gjør jeg dette? HK støtter ikke raid 2. Kan det være filer på harddiskene under "sammenslåingen". 3. Hva skjer om en av diskene krasjer. Vil data på begge diskene da bli ødelagt (hvis filer er skrevet "litt her og litt der"). 4. Vedlikehold: Hvordan blir det med defragmenterings et.c. på en slik disk? Kjører man dette på vanlig måte? På forhånd takk Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 heisann... Jeg prøvde det for litt siden og det vil være det dummeste du gjør.. Grunn: Mister du en disk så går hele greia i stykker.. du kan kun legge til flere harddisker men du kan aldri bytte ut en harddisk uten å oppløse hele "partisjonen"... meget skuffet over det der mener jeg Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 hei, ett kjapt søk i google og du finner denne siden som første siden, les! http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=830&page=5 og før du spør om ting så kan du google litt vet du. google er din venn, bruk den! Musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå