hallyboy Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Folkets favoritt har en litt annen favoritt blant vår "Søta bror". I Sverige i dag kom jeg over en litt uvanlig type Grandiosa, som lukter litt Stjeling av en annen type pizza, nemlig Big one pepperoni. Legg merke til Grandiosa Big one neste gang du sjekker frysedisken i Sverige Endret 29. juli 2005 av hallyboy Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Så vidt jeg vet er alle smakene til både Big One og Grandiosa under Grandiosa-navnet i Sverige. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Så vidt jeg vet er alle smakene til både Big One og Grandiosa under Grandiosa-navnet i Sverige. ok, syntes det bare var litt morsomt, for i Norge er grandiosa typisk norsk liksom. Så ser jeg på den svenske hvor det står "American pan pizza no.1" :!: Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Folkets favoritt har en litt annen favoritt blant vår "Søta bror". I Sverige i dag kom jeg over en litt uvanlig type Grandiosa, som lukter litt Stjeling av en annen type pizza, nemlig Big one pepperoni. Legg merke til Grandiosa Big one neste gang du sjekker frysedisken i Sverige JAAA!!! har jeg også sett.. half and half!! drit go, hakke sett den andre steder enn i sverige da Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Både Big-One og Grandis lages av Stabburet. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Smakte på den i Sverige.. ER god hvertfall:D Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 De har mange rare Grandiosa-smaker i Sverige. http://www.grandiosa.se/index_flash.html Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) jeg sendte mail til stabburet om dette for en stund siden. Hei, Vi har mottatt din henvendelse angående Pizza Grandiosa Sverige. Stabburet setter pris på tilbakemeldinger og forslag fra forbrukere, både positive og negative innspill. Dette gir ofte viktig informasjon til våre produktutviklere som kontinuerlig jobber med utvikling av våre produkter. Man får derimot Big One Classic under Grandiosa merket i Sverige. Ditt innspill bringes videre til produktansvarlig og tas til etterretning. Takk for at du tok kontakt med oss. Med vennlig hilsen Stabburet AS Forbrukerservice Postboks 711 1411 Kolbotn Grønt nummer: 800 33 005 Endret 28. juli 2005 av Rodwelt Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 var i sverige i over i går.. så den jeg og. og grandiosa kebab og "noe synd havs greier" hehe men dæven.. den grandissen kosta 48kr hehe så det er faktisk ikke"deilig å handle til lan, i sverige" Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Den er jo veldig god pizza det da!! Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Capricciosa og Tropicana er de beste i sverige! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Hvorfor har vi ikke sånne i Norge da?? De kommer jo tross alt herfra! Nei, vi må ha et sånt teit pizzavalg der slagordet er "hvis pølsa er viktigst!!" De typene de har i Sverige så jo 10 ganger bedre ut enn den kjedelige vanlige vi har i Norge og de andre dårlige variantene! Selv skulle jeg gjerne ha smakt en Grandis Big One! Endret 29. juli 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Nei, vi må ha et sånt teit pizzavalg der slagordet er "hvis pølsa er viktigst!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå