JohanP Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Sukk. Det glemte jeg. Er det mulig å gjøre uten å kjøpe fdisk en gang til ? [ Denne Melding var redigert av: JohanP på 2002-08-02 01:37 ] Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Brukte du fdisk og satt den nye disken aktiv før du brukte ghost? Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Nå er jeg trøtt. Klarte å skrive over den opprinnelige meldingen. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 haha ja du er trøtt ser jeg, men du trenger vel ikke kjøpe fdisk :smile: ? Det du gjør er: 1. Ta ut den gamle hdd 2. Boot med en 98bootdisk med fdisk 3. Kjør fdisk og sett den nye disken aktiv. 4. Sett i den gamle disken og du er der du skal være :smile: Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Hadde det ikke vært for aktiveringsproblematikken :sad: som dukka opp nå (den låser seg og sier at den har problemer med å finne ... serienøkkelen ... eller noe lignende) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå