tdipower Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei. Har i dag 2 mobiler. En Qtek S100 på jobb og en Sony Ericsson T600 privat. Har fått et par MMS'er i det siste og har skjønt at jeg nok må oppgradere min private mobil. Ser Telebutikken har tilbud på Siemens SF65 til 10,- med activetalk, som blir ca. 1500,- for 12mnd. Dette er jo ok, så spørsmålet er om dette er en ok telefon.... Eller om jeg skal gå for f.eks. en Samsung D500 til 800,- istede? Privat mobilen blir kun brukt til å motta telefoner utenfor arbeidstiden, i ferier etc. sender også ca. 150sms pr. mnd fra den. Lenke til kommentar
mogg418 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei. Hold deg unna Siemens telefoner, bare skrot. Har S65 for tida, har aldri hatt en telefon som jeg har hatt så mye trøbbel med. Er overbevis om at S`en står for Sucker(eller Skrot på norsk) Gå for SE K750(evnt w800) eller nokia Roy. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Vist du sender mye sms er ikke sf65 noe å kjøpe.. har lest på diverse mobil tester at denne mobilen har lite responsive taster.. og at den ikke er særlig rask heller hva med nokia 6020? gode taster og mye billigere en fx. k750i som og har blitt forslått Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Enda jeg ofte holder med Siemens, ville jeg heller hatt en D500 ovenfor SF65: - Den har bedre skjerm. - Flere trådløse muligheter. - Mer minne. - MP3-muligheter. - SF65 er heller ikke lagd av Siemens selv, så den er ganske annerledes andre ekte Siemens-telefoner. Hvis kravet bare er å sende/motta MMS/SMS/samtaler, så finnes det jo også billigere telefoner som fyller ditt krav, hvis du ikke har noen andre krav også, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå