fxwz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Etter å ha lest litt om smallville her på forumet, så fant jeg ut at det var nokså mange som hadde interesse av denne serien, så jeg prøver da å lage en tråd som omhandler akkurat denne tråden. Hvorvidt dette skal være en spoilertråd får jeg nok finne ut av litt senere. Synes i allefall at en slik tråd bør være på plass til tross for min interesse av Smallville. Sesong 4 av Smallville ble for en tid tilbake ferdig på TVnorge, og sesong 5 spilles for tiden inn. Så langt så har de rukket og gitt oss spoilere av de fem første episodene av sesong 5. Premieren på Sesong 5 går av stabelen i USA 29.September, og Norge vil da henge litt etter slik som vi alltid gjør. La oss i det minste få noe før jul Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Tror det hadde blitt mer atraktivt visst TvNorge hadde klart og henge med når nye ting kommer ut. Mener og tror at vist de hadde brukt et par millioner ekstra for og få tak i Smallville sesong 5 raskest mulig så ville de fått flere seere. For jeg tror de mister en god del seere pga at folk ikke orker og vente 3-4 mndr og heller laster ned episodene. Og BTW: Gleder meg sjukt til sesong 5 kommer. Har hørt masse rykter om forskjellige saker og ting som skal skje. Endret 27. juli 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har blitt så lei av det programmet. Skjer aldri noe som påvirker i større grad.. bare småting.. Det at det har gått 4 sesonger og Lana og Clark fortsatt er sånn halv-kjæreste, idiotisk. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg ELSKER Smallville og gleder meg sykt til sesong 5 som visstnok kommer nærmere juletider. Har foressten en Smallville-tråd her i forumet, men fint med en ny da den andre er ganske gammel. Vil forressten anbefale dette forumet: http://www.kryptonsite.com/forums/ til alle Smallville interesserte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå