Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer med avspilling i media spillere

Anbefalte innlegg

jeg reformaterte nettop min pc på grunn av en del problemer og antagelivis noen virus. hovedproblemet var at jeg hadde problemer med avspilling i diverse media avspiller (windows mediaplayer, winamp, divx, powerdvd) problemet vedvarte også i cutscenes i spill som warcraft 3. problemet var att fargene ble vis som lyse "negative" farger med flere artifacts. det er samme problemet som jeg veit man kan få ved og overklokke skjermkortet (noe jeg ikke har gjort)

jeg har nå reformatert pc'en men problemet vedvarer, derfor regner jeg med at det er noe galt med hardwaren.. er det rett og slett at kortet blir for varmt?

jeg får delvis ordnet problemet ved og sette ned preformence på media player..

kortet fungerer strålende i spill og slikt bare ved filmavspilning problemet oppstår

kortet heter så mye som nvidia gforce 6800GT

------------------------------------------------------------------------------------------------

ett annet problem jeg har hatt er at datamaskinen ikke merker att mitt trådløse nettverkskort står i pci slotten... dette skaper problemer ettersom jeg ikke liker stygge ledninger fra rom til rom :p

internetthastigheten er også svert begrenset etter jeg reformaterte. det gjelder bare på denne pc'en i nettverket

har noen noen ideer om hvordan jeg kan ordne ett eller fler av disse probeleme mine ville jeg vært takknemmelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...