Gå til innhold

K750i til 2400,- (låst til telenor) div spm.

Anbefalte innlegg

Heisann. På tide å bytte ut min slitne T610, og valget har vel så og si falt for K750i.

Men så lurer jeg på hva dere synes om prisen. En K750i, jeg trenger ikke å binde noe abonement, men telefonen låst til telenor for 2400,-. Det er også med "Entry". Er dette en god pris?

Jeg har nesten ikke vært borti Entry før, er dette bare noe telenor har for å dra penger ut av kunden eller kan det faktisk brukes til noe?

Har tittet litt rundt, og om jeg skal ha K750i uten binding eller låst til noe som helst abn må jeg fort opp i 3300-3400,- noe jeg synes blir litt i drøyeste laget når jeg også trenger et minne kort.

Jeg har for tiden RingKontant, men vurderer å bytte til Tele2 Champion, Chess KnockOut eller NoExtras. Tilbyr disse aktørene sponsing på telefoner noe sted?

Om jeg skal finne det nødvendig kan jeg evt sende telefonen til Unlock.no for å fjerne operatørlås. Men om noen vet om en mulighet for å låse opp telefonen og fjerne Entry så send meg gjerne en melding!

Takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
selv om du fjerner operatørlåsen, må du vel betale mnd's avgifter etc?

Får telefonen uten binding til noe abonnement. Så lenge jeg har kontantkort så slipper jeg jo måneds avgifter. Men om jeg får fjernet operatørlåsen, har jeg også mulighet til å bytte til et billig abonnement, som fks. Tele2 Champion.

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...