hasuwest Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Heisann. På tide å bytte ut min slitne T610, og valget har vel så og si falt for K750i. Men så lurer jeg på hva dere synes om prisen. En K750i, jeg trenger ikke å binde noe abonement, men telefonen låst til telenor for 2400,-. Det er også med "Entry". Er dette en god pris? Jeg har nesten ikke vært borti Entry før, er dette bare noe telenor har for å dra penger ut av kunden eller kan det faktisk brukes til noe? Har tittet litt rundt, og om jeg skal ha K750i uten binding eller låst til noe som helst abn må jeg fort opp i 3300-3400,- noe jeg synes blir litt i drøyeste laget når jeg også trenger et minne kort. Jeg har for tiden RingKontant, men vurderer å bytte til Tele2 Champion, Chess KnockOut eller NoExtras. Tilbyr disse aktørene sponsing på telefoner noe sted? Om jeg skal finne det nødvendig kan jeg evt sende telefonen til Unlock.no for å fjerne operatørlås. Men om noen vet om en mulighet for å låse opp telefonen og fjerne Entry så send meg gjerne en melding! Takk for hjelp. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 selv om du fjerner operatørlåsen, må du vel betale mnd's avgifter etc? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) selv om du fjerner operatørlåsen, må du vel betale mnd's avgifter etc? Får telefonen uten binding til noe abonnement. Så lenge jeg har kontantkort så slipper jeg jo måneds avgifter. Men om jeg får fjernet operatørlåsen, har jeg også mulighet til å bytte til et billig abonnement, som fks. Tele2 Champion. Endret 27. juli 2005 av hasuwest Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Entry er vertfall noe som er meeget irriterende! Har selv aldri hatt det, men vert borti en del mobiler med det. + at det stjeler en valgtast! Lenke til kommentar
cane Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) #salgsannonse fjernet av moderator - Slikt holder vi til bruktmarkedet, så slipper vi å forsøple forumet med slikt tull# Endret 3. august 2005 av Afseth Lenke til kommentar
zand Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 De K750'ene som har blitt levert hittil har vært merket med Entry, men ingen har hatt det. Telenor og SE ble enige om at det var bedre å få de så fort som mulig ut på markedet så de droppet å bruke tid på Entry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå