SkyMarshall Arts Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ja nå er det ikke veldig lenge til. Jeg gleder meg helt vilt til det her, siden man returnerer til Hyrule med skikkelig grafikk, store sletter og i det hele tatt alt man hadde i Ocarina of Time; som er det beste spillet som er laget til dags dato i mine øyne! Noen fler som gleder seg her? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Det kan du banne på Zelda er og blir det beste RPG'et når kommer det egentleg? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Nei dem sier sommer/høsten da ... så vi får se. Skal lete opp noen sikre kilder på det der! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Og du spør om det er noen flere som gleder seg. Selvfølgelig er det flere som gleder, deriblant dem meg. Dette spillet skal handles inn på utgivelsesdatoen i Norge, for så å puttes inn i spillkuben. Jeg kommer ikke på noe mer i farten nå og si om dette spillet så det kommer nok mer senere. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Ja det blir kroken på døra og persiennene igjen et par måneder, akkurat som forrige gang tipper/håper jeg. Release-datoen står iallefall jeg på døra til Spiderman og sikler. Gamespot sier: 2005 IGN sier: November 2005 (US) Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Bare det går så raskt som muleg...Har hørt at det er 4 ganger så stort som The Legend Of Zelda:Ocarina Of Time noen som kan med sikkerhet si at det er sant. Endret 27. juli 2005 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hmm.. har det blitt 4 ganger så stort nå? Nintendo har sagt 2-3 ganger så stort. Uklart om det er uteområdet eller spilletiden ennå. Gleder meg sinnsykt til denne tittelen. Blir nok utallige timer spilling når jeg starter opp GC første gang. Wind Waker ble slått av 5 om morgenen første gang jeg slo det på. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Håper det ikke skuffer (TVILER STERKT!) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tipper det kjem til Amerika 6 månedar før Europa, så eg kjem til å bestilla det frå DVDBoxOffice akkurat som eg gjor med RE4. Faktisk så er Zelda det einaste spelet idag som eg gleder meg til å spela Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Siddis...Nintendo sa jo at de skulle være raske med å gi det ut i europa også. Har faktisk en mistanke om at det er snakk om samtidig release verden over... Synes å huske noe om at de snakka om det. Uansett må eg vel vente til pal versjonen kommer. Tviler på at freeloaderen funker når du skal spille spillet i revolution. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Hmm.. har det blitt 4 ganger så stort nå? Nintendo har sagt 2-3 ganger så stort. Uklart om det er uteområdet eller spilletiden ennå. Gleder meg sinnsykt til denne tittelen. Blir nok utallige timer spilling når jeg starter opp GC første gang. Wind Waker ble slått av 5 om morgenen første gang jeg slo det på. 2 eller 3 eller 4 eller 10 ganger så stort - spiller ingen rolle. Bare det er LIKE stort som Ocarina så er det mer enn nok for meg. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Gleder meg noe sinnsykt ja På gamezone.no står det forventet dato 25.11 Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ønskeliste Til Jul: 1.Legend Of Zelda:Twilight Princess 2.Legend Of Zelda:Twilight Princess 3.Legend Of Zelda:Twilight Princess 4.Legend Of Zelda:Twilight Princess Lenke til kommentar
Master1337 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Og du spør om det er noen flere som gleder seg. Selvfølgelig er det flere som gleder, deriblant dem meg. Dette spillet skal handles inn på utgivelsesdatoen i Norge, for så å puttes inn i spillkuben. Jeg kommer ikke på noe mer i farten nå og si om dette spillet så det kommer nok mer senere. Jeg gleder meg ikke Orresnei. Du det var interessant å vite du... Interessant å vite at du synes at det var interessant! :!: (nabb) Siden du registrerte deg i går, og han registrerte seg for over 2 år så er det litt idiotisk å kalle ham "nabb". Tror vel man ser veldig lett hvem som er "nabb" her. Dette er min andre account inne på Gamer, og jeg har hengt her i god tid før mister Nevnarion. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Dette er min andre account inne på Gamer, og jeg har hengt her i god tid før mister Nevnarion. Så fint at du nevner dette for oss, for da gjør du jobben lettere for oss Retningslinjenes punkt 14: Det er heller ikke lov å ha mer enn én bruker. Bye bye til Master1337. Anbefaler at du går tilbake til å bruke din forrige konto (ja, jeg vet hvem det er). Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 The Legend of Zelda ocarina off time, må være det spillet jeg har spillt aller lengs (brukte lengst tid på av alle spill i min historie) Det er veeldig langt og man ble ikke lei av å finne ut nye nøkler og oppgaver, som andre spill. Man blir simpelt ten ikke lei før man runder det simpelten! Spilte lenge etter at jeg hadde rundet det for å få bedre ting og løse alle oppgaver. Det er ikke som et vanlig spill, siden man bare forsetter etter at man har rundet det. Og siden The Legend of Zelda - Twilight Princess skal bli enda større og lengere ønsker jeg meg det helt vilt. dumt det ikke kommer til pc. Rett meg hvis det gjør det!!! Det bliiiir übert! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Gleder meg helt grenseløst til dette spillet Tror jammen meg jeg skal "fikse" Majoras mask på Pcen nå og runde det Ps2 kontroll på pc funker fett ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Da var 1337master borte. Videre har jeg slettet alle off-topic postene bortsett fra et av dem som bevis. Videre anbefaler jeg alle og en hver til å fortsette den ellers så hyggelige diskusjonen om det kommende storspillet. Hilsen Snorre Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hvor mye koster det til å tro? 500kr? 600kr? (må spare, siden jeg er en liten fattig student.) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 550-600kr er normal pris i Noreg så det kan lønne seg å bestilla frå utlandet og betala moms+toll i tillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå