radier999 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Skal ha en ny stille vifte....! den skal brukes til cpu kjøler og må være stille selv om den flytter godt med luft! hva er da det beste forslage?????? (trenger ikke være billig) har et budsjett på runt 300kr da jeg vil ha noe som flyter godt med luft selv om den ikke bråker så mye! litt bråk går så la oss si at jeg holder meg under 25-30db når den kjøres på fullt!!! må også kunne vifte styres..(med følgende viftestyring trengs ikke da jeg har dette selv) viss det var noe mer av info som dere trenger så skrik ut Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 silentx er vel det beste etterfulgt av papst. 80mm koster under 200 kr, begge merker. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) SilenX viftene er vel de viftene som flytter mest luft pr. dB. (Finner de f.eks på vendur.no) Papst viftene er gode de, men vi må nesten vite hvilken størrelse viften skal være hvis vi skal anbefale noen Uten at jeg vet dette for sikkert, men det jeg tror, så er papst viftene bedre enn de standard viftene som kommer med en kjøler. Endret 27. juli 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Helst en 120mm vifte da disse flytter mer luft og er mindre bråkete Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Gå for silenX! meget gode og stillegående vifter! Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 hvor mye luft blåser silenx viftene i forhold til papst og mist viftene???? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 kommer helt an på hvilken modell du velger. men de suger mer en nok luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå