Lars-H Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 hmm.. lastet ned partypoker fra .com.. Går det ikke an å spille gratis der? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Joda, bare å spille playmoney-games. Rull helt ned i menyen og du finner de der. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Var det jeg trodde ja Takker. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Personlig liker jeg Unitbet best.. Men selvsagt er de andre også ganske bra.. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvilken pokerrom har flest freerolls, og som har en grense på 2-3 tusen folk per freeroll ? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvilken pokerrom har flest freerolls, og som har en grense på 2-3 tusen folk per freeroll ? 6782913[/snapback] Akkurat hvor mange som er med har jo egentlig ingenting å si, det går jo normalt ca proposjonalt med hvor mange som får penger utbetalt. Primas freerolls er det jo 8000-13000 folk med, men 260stk får penger. Går du ned i 1000-3000 stk blir det jo bare 10-50 folk som får betalt, så det har veldig lite å si. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som vet hvordan en arrangerer private turneringer på Stars? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Satt å spilte litt idag, og fikk endelig en god hånd. Jeg hadde ca 50 dollar i chips. og satt på QK så skjer dette Dealer: ** Dealing Flop ** [ Qh, Jc, 9d ] Dealer: ** Dealing Turn ** [ Qc ] Dealer: >You have options at Table 107954 Table!. Dealer: ** Dealing River ** [ Jh ] han har J 10 og går all in med 60 dollar. jeg caller og vinner 100 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Trøtte pokerspillere sliter på jobb.. Eller på skole blir det vel for noen her inne. Ikke la spillingen ta over livet. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Ny pers i pot. Gjorde godt innvendig. Endret 4. september 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
kimman Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Grattis.. Må være godt, ja.. Spiller bare kun i freeroll jeg, og min beste presentasjon så langt er plass nr 140 av 3000 spiller.. Skal nok klare å vinne potten i freeroll en vakker dag.. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Angående free-roll turneringer: hvordan fungerer de? hvor lang tid tar det å delta? må man spille sammenhengende? Endret 5. september 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 det kommer litt ann på . men kan fort ta en 5 timer. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Angående free-roll turneringer: hvordan fungerer de? hvor lang tid tar det å delta? må man spille sammenhengende? 6807821[/snapback] 1. Gratis å delta, ofte en liten premiepott (ca $100). Men dog mange flere spillere enn i en annen turnering med samme beløp i potten. (Sjeldent under 1000 i freerollturneringer). Freeroller er noe pokersiter har for å trekke folk til deres site, simpelt as that. 2. Det er veldig mange spillere med, men raske blindeøkninger. Tar som oftest 5-6 timer å vinne en freeroll. 3. Kan godt være sit out den første timen, eller hvis du får en fin stack. Men det er nok lurest å være tilstede hele tiden. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Angående free-roll turneringer: hvordan fungerer de? hvor lang tid tar det å delta? må man spille sammenhengende? 6807821[/snapback] 1. Gratis å delta, ofte en liten premiepott (ca $100). Men dog mange flere spillere enn i en annen turnering med samme beløp i potten. (Sjeldent under 1000 i freerollturneringer). Freeroller er noe pokersiter har for å trekke folk til deres site, simpelt as that. 2. Det er veldig mange spillere med, men raske blindeøkninger. Tar som oftest 5-6 timer å vinne en freeroll. 3. Kan godt være sit out den første timen, eller hvis du får en fin stack. Men det er nok lurest å være tilstede hele tiden. 6808915[/snapback] takker Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Og treffer du nuts, er det bare til å gå all in, noen kommer til å syne deg uansett.. Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har fått med meg at en del spiller på Partypoker her. Jeg er med på heads-up på privat bord @ Partypoker, helst NL50. Bare si ifra. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 BTW: mange bra freerolls på Nordicbet.com Denne måneden, som ekstra på de andre freerollene har de $1500 Freerolls hver dag i september. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 hmm. jeg greier ikke logge meg inn på nordicbet. står fast på "logging onto Poker Network..." det går heller ikke i nettleser jeg har prøvd å restarte maskin Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 der kom jeg inn, tok bare litt (noe helt jævlig) lang tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå