Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vært stille her en stund nå.

Synes det er facinerende hvor stor forskjell det er på de forskjellige bordene på cash, i forhold til sidene.. sånn ca.

På Stars og Paradise spiller jeg 0,05/0,10 med en jevn kurve oppover, mens på Expekt blir dette bare useriøst og 0,10/0,20-bordene har gjort at jeg har doblet bankrollen på en dag. :)

Lenke til kommentar
Vært stille her en stund nå.

Synes det er facinerende hvor stor forskjell det er på de forskjellige bordene på cash, i forhold til sidene.. sånn ca.

På Stars og Paradise spiller jeg 0,05/0,10 med en jevn kurve oppover, mens på Expekt blir dette bare useriøst og 0,10/0,20-bordene har gjort at jeg har doblet bankrollen på en dag. :)

6725938[/snapback]

Hvor stor br begynte du med på Expect? Dobling av br på en dag er veldig bra. Regner med du er $500 pluss på en dag? br for 20nl er normalt 25xbuy-in = $500.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke noe om rakeback på Expekt. Egentlig liker jeg ikke Expekt, programvaren deres er dårlig i forhold til folk som har dårlige nettverkstilkoblinger, men jeg har bekjente som spiller der, så jeg satt inn noe penger. Bonuser er det, men det er som oftest krav om så og så mange FPP innen en viss tid.

Lenke til kommentar

Hei.

På en turnering med 16 folk. Potten er 1600kr, og første-,andre- og tredjeplass skal få premien..

Så hva synes dere er mest riktig å dele potten opp på?

1plass får 1000kr

2plass får 400kr

3plass får 200kr

eller hva?

Lenke til kommentar
Hei.

På en turnering med 16 folk. Potten er 1600kr, og første-,andre- og tredjeplass skal få premien..

Så hva synes dere er mest riktig å dele potten opp på?

1plass får 1000kr

2plass får 400kr

3plass får 200kr

eller hva?

6733446[/snapback]

Online ville vel fordelingen blitt slik:

1. plass 800 kroner

2. plass 500 kroner

3. plass 300 kroner

Lenke til kommentar
Vi pleier å ha winner takes it all. Aldri ha hatt potter på mer enn 1k dog.

6736127[/snapback]

Har alltid winner takes all egentlig, 2.plassen får bare tilbake buy-in, men det pleier å være ca. 10%. Har hatt potter på over 2000 da og der blir det fremdeles bare buy-in på 2. plassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...