L@sse Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Noen som har erfaringer med Absolute Poker? Synes det virker greit, med både gratisturneringer og ordentlige turneringer. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Vant en skjorte der en gang, kom på 2 av 2400 i en freeroll. Ganske grei layout, freerolls og turneringer, men eneste grunnen jeg spilte der var fordi jeg traff alt, akkurat det motsatte av hva jeg gjør på Prima rommene. Gratisturneringene gir veldig lite penger før du begynner å nærme deg top5, men det går til gjengjeld ca 1 i timen. Absolute kan anbefales hvis du liker layouten. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Morsom denne her. All in med 7-7, flopper 7'ern, han lukka. På turn får han straight, og sjekk det vedlagte bildet for river Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Fin den der. Spilte live turnering i går, da det dukket opp en fin en. Sitter på button med AKo. Raiser 5xBB, får call fra to. Flop: As Td Kd Førstemann checker, andremann byr og jeg raiser. Førstemann folder og andremann raiser meg igjen. Da jeg så han som en løs spiller, satt jeg han all in og han viser Qd Jd. Jeg ligger bak jeg. På en måte. Mine to par er tynt ut mot hans straight med flush/straightflush-drag. Jeg måtte ha et ess eller en konge. Jeg fikk et ess. Det kjipe esset. Ellers gikk turneringen shait, ettersom jeg ble i all in-gruppen da jeg var 10xBB, og 66 er ikke så sterkt mot tre syn. Edit: Sitter og spiller litt på Paradise. Roter meg inn på en freeroll, og kommer blant de 30 beste av 1300 som gir et sete i en satelitt som gir førstemann et sete til "1 million live-finalen" deres. Vet ikke om det var verdt tre timer egentlig. Hva er sjansen for å få det ene setet? Av de 1000 som er med. Jo, 1:1000. Hmf. Endret 13. august 2006 av Billy Bob Lenke til kommentar
deleder Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Fin den der. Spilte live turnering i går, da det dukket opp en fin en. Sitter på button med AKo. Raiser 5xBB, får call fra to. Flop: As Td Kd Førstemann checker, andremann byr og jeg raiser. Førstemann folder og andremann raiser meg igjen. Da jeg så han som en løs spiller, satt jeg han all in og han viser Qd Jd. Jeg ligger bak jeg. På en måte. Mine to par er tynt ut mot hans straight med flush/straightflush-drag. Jeg måtte ha et ess eller en konge. Jeg fikk et ess. Det kjipe esset. Ellers gikk turneringen shait, ettersom jeg ble i all in-gruppen da jeg var 10xBB, og 66 er ikke så sterkt mot tre syn. Edit: Sitter og spiller litt på Paradise. Roter meg inn på en freeroll, og kommer blant de 30 beste av 1300 som gir et sete i en satelitt som gir førstemann et sete til "1 million live-finalen" deres. Vet ikke om det var verdt tre timer egentlig. Hva er sjansen for å få det ene setet? Av de 1000 som er med. Jo, 1:1000. Hmf. 6662718[/snapback] Surt. Må bare legge til et bildet, it speaks for itself Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Milanflyer, hvor mye koster det å være med i TPN-ligaen? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Noen som vil anbefale BET24 til poker? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Milanflyer, hvor mye koster det å være med i TPN-ligaen? 6679439[/snapback] Det koster bare buy-ins til turneringene, så det blir som å spille SnG eller små turneringer, bare at du kan vinne ekstrapremier (de er sponsa), og at det er litt miljø rundt det på forumet, etc... Det er både hyggelig og +EV Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Fin den der. Spilte live turnering i går, da det dukket opp en fin en. Sitter på button med AKo. Raiser 5xBB, får call fra to. Flop: As Td Kd Førstemann checker, andremann byr og jeg raiser. Førstemann folder og andremann raiser meg igjen. Da jeg så han som en løs spiller, satt jeg han all in og han viser Qd Jd. Jeg ligger bak jeg. På en måte. Mine to par er tynt ut mot hans straight med flush/straightflush-drag. Jeg måtte ha et ess eller en konge. Jeg fikk et ess. Det kjipe esset. Ellers gikk turneringen shait, ettersom jeg ble i all in-gruppen da jeg var 10xBB, og 66 er ikke så sterkt mot tre syn. Edit: Sitter og spiller litt på Paradise. Roter meg inn på en freeroll, og kommer blant de 30 beste av 1300 som gir et sete i en satelitt som gir førstemann et sete til "1 million live-finalen" deres. Vet ikke om det var verdt tre timer egentlig. Hva er sjansen for å få det ene setet? Av de 1000 som er med. Jo, 1:1000. Hmf. 6662718[/snapback] Surt. Må bare legge til et bildet, it speaks for itself 6664389[/snapback] Regner med at den fjerde dama kom på river? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Hvorfor regner du med det, om jeg tør spørre? Endret 16. august 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Noen som kan anbefale noen steder hvor de kjører en del heads up turneringer? Vet om Poker Heaven som broren min spiller en del på. Noen andre? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Igår spilte jeg to runder på nettet. Første ble litt kort, gikk all in i første hånd med QQ mot 77. Flopen gir meg enda en dame, men selvfølgelig får motstanderen en straight! :S Spilte så en ny runde og på i løpet av fire hender fikk jeg tre AA. Turneringen endte med at sistemann gikk all in med flush ace high, mot min straight flush! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Fin den der. Spilte live turnering i går, da det dukket opp en fin en. Sitter på button med AKo. Raiser 5xBB, får call fra to. Flop: As Td Kd Førstemann checker, andremann byr og jeg raiser. Førstemann folder og andremann raiser meg igjen. Da jeg så han som en løs spiller, satt jeg han all in og han viser Qd Jd. Jeg ligger bak jeg. På en måte. Mine to par er tynt ut mot hans straight med flush/straightflush-drag. Jeg måtte ha et ess eller en konge. Jeg fikk et ess. Det kjipe esset. Ellers gikk turneringen shait, ettersom jeg ble i all in-gruppen da jeg var 10xBB, og 66 er ikke så sterkt mot tre syn. Edit: Sitter og spiller litt på Paradise. Roter meg inn på en freeroll, og kommer blant de 30 beste av 1300 som gir et sete i en satelitt som gir førstemann et sete til "1 million live-finalen" deres. Vet ikke om det var verdt tre timer egentlig. Hva er sjansen for å få det ene setet? Av de 1000 som er med. Jo, 1:1000. Hmf. 6662718[/snapback] Surt. Må bare legge til et bildet, it speaks for itself 6664389[/snapback] Regner med at den fjerde dama kom på river? 6686776[/snapback] Nope, skrev surt ut ifra han jeg quote. Vant med 4 like i 5'ere Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Milanflyer, hvor mye koster det å være med i TPN-ligaen? 6679439[/snapback] Det koster bare buy-ins til turneringene, så det blir som å spille SnG eller små turneringer, bare at du kan vinne ekstrapremier (de er sponsa), og at det er litt miljø rundt det på forumet, etc... Det er både hyggelig og +EV 6686737[/snapback] Takker for den kommentaren Medrakil Til Loerand, det er riktig som Medrakil sier,kun buy-in til hver enkelt turnering som koster noe ($5). Så er det en mengde ekstrapremier, både sammenlagt, og andre former for ekstrapremier. Det er også tradisjon for at det settes opp bounties underveis. F.eks. kan det settes opp bounty på meg. Den som slår meg ut av turneringen får en eller annen form for premie (som oftest noen $$$). Vi er en hyggelig gjeng med mer eller mindre kompetente pokerspillere, og sponsorene liker oss Vi arrangerer foresten en freeroll 30. august, med opptil $1400 i potten (minimum $400). Den er i alle fall +EV Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Noen som kan anbefale noen steder hvor de kjører en del heads up turneringer? Vet om Poker Heaven som broren min spiller en del på. Noen andre? 6687507[/snapback] Pacific Poker og stars... Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Husk at det er poker på tvnorge i dag kl 00.05 EPT Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er det muligheter for å vinne penger for oss som ikke vil bruke penger på dette? Altså, få gratis littegrann penger, som man kan jobbe seg oppover med? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er det muligheter for å vinne penger for oss som ikke vil bruke penger på dette? Altså, få gratis littegrann penger, som man kan jobbe seg oppover med? 6708280[/snapback] ja det er mulig, har sendt deg en PM om en bra deal på partypoker noe som er skrevet om noen sider tilbake i denne tråden Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Når vi snakker om det, regner med det er freeparty50.com som blir nevnt, noen som vet om det er mulig å rigge den linken med virus? En kompis av meg mente jeg hadde fått virus fordi jeg lastet ned Party Poker gjennom den linken, noe jeg stiller meg skeptisk til. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Når vi snakker om det, regner med det er freeparty50.com som blir nevnt, noen som vet om det er mulig å rigge den linken med virus? En kompis av meg mente jeg hadde fått virus fordi jeg lastet ned Party Poker gjennom den linken, noe jeg stiller meg skeptisk til. 6708471[/snapback] man må jo ikke laste ned party poker fra den linken , jeg hadde lastet ned fra hjemmesiden deres og prøvd freeparty50.com og fikk 50$ (linken som er på freeparty50.com går til partypoker sinn hjemmeside, så jeg trur ikke det er mulig og få virus av det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå