danilovic Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 http://www.pokeraccessories.no//index.php?cPath=31 Se de to øverste. Vi har det nedereste. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hm, ser ut som jeg bestilte en stokkemaskin når jeg først var inne på siden.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 De stokkemaskinene er ikke spesielt gode. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hvorfor ikke? Vet du om noen som har bedre? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Huff ja, de stokkemaskinene er visst ikke mye å hoppe i taket for. En kamerat har det, men bruker den ikke, fordi den ødelegger kort og du må gå gjennom stokken etterpå for å sjekke om den har snudd noen kort... Enklere å stokke selv da. sosohal: Ser ut som det vi kjøpte er omtrent som det nest nederste pokerbordet der. til 895 kr. Ovalt bord var forresten et must for oss. hadde ikke funka på rundbord Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hm.. Memo to myself: Spørre andre litt før en kjøper ting. Jaja, spist er spist. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Håhåhå, helt sinnsykt fet runde i WPT nettopp. Må ha vært jævla digg å sitte med knektene når river-kortet kom Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Håhåhå, helt sinnsykt fet runde i WPT nettopp. Må ha vært jævla digg å sitte med knektene når river-kortet kom Sitter og ser på det jeg og Funky hånd det. Slo ut både Doyle Brunson og Ted Forrest! Ikke akkurat lettvektere i pokerverden! Edit: Kom jo en enda sjukere hånd etterpå da! Med fire 7ere på bordet, som ødela for kongeparet på hånda til Alan! Sykt irriterende, når Kirill satt med ess på hånda kan jeg tenke meg Endret 10. september 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hahaha, sinnsykt bra! Alan sitter med to konger og leder stort, så kommer det fire sjuer på bordet, og Kirill vinner med ess Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Sinnsykt! Siste hånda tok jo helt av Sjelden å se så mange heftige hender på ett og samme pokerbord! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 FY FAEN! Først leder Alan med to par, Kirill går all-in, Alan ser, Kirill får faen meg en straight, også får Alan fullt hus på river-kortet! Denne runden har vært helt genial Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Spilte hold'em med 7 andre i kveld, tapte 200 spenn.. han ene vant 6-700, gutten fikk faenmeg tre flusher og fem hus på en kveld :O Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jaja gutter, da var jeg ikke lenger straight-flush-jomfru Nappa til meg en sådan i går, og sleit litt med å holde maska kan man si! Hadde nettopp sitti og diskutert rundt bordet hvordan det ville føles å sitte med en straight flush. Blei riktignok ingen kjempepott, men artig vær det læll! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Innbiller meg at jeg har sett på TV at dealer legger ut floppen, så tar vedkommede bort et kort, så kommer turn, så legges det bort ytterligere ett kort, før river kommer. Stemmer dette? Er det slik det egentlig skal gjøres? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Innbiller meg at jeg har sett på TV at dealer legger ut floppen, så tar vedkommede bort et kort, så kommer turn, så legges det bort ytterligere ett kort, før river kommer. Stemmer dette? Er det slik det egentlig skal gjøres? Ja, det stemmer! Man tar vekk det ØVERSTE kortet! Dette kommer fra "gammelt av" da det var slitte kort, osv.. Så ingen kunne "se" det kortet som kom 'etterpå' og bet'e / raise / osv deretter.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kjeder meg litt på jobb her, så jeg fyrer av nok et spørsmål: Greier dere å stable chipsene sånn som proffene gjør? At de har to relativt lave stabler ved siden av hverandre, så legger de annenhver chip fra hver stabel, og lager en høy stabel ut av de to små? Dette gjøres kun ved bruk av én hånd. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jada, bare å sitte og fikle med noen chips når du sitter foran PC-en osv, så kommer det med en gang. Men når proffene virkelig slår til med chipstriks er det umulig å følge etter. Nett-poker-turneringer må være det mest geniale ever. Ufattelig hvor fort folk gir seg om man prøver å bløffe med mye penger. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det må jeg lære meg. Skal psyke ut k0mpizene mine med det når jeg går all in. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kjeder meg litt på jobb her, så jeg fyrer av nok et spørsmål:Greier dere å stable chipsene sånn som proffene gjør? At de har to relativt lave stabler ved siden av hverandre, så legger de annenhver chip fra hver stabel, og lager en høy stabel ut av de to små? Dette gjøres kun ved bruk av én hånd. Seff. Gjorde vel ikke annet enn å lære meg det de 2 første dagene etter at jeg kjøpte chips ifjor.. "Drop Down and Spin" er også morsom.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Spilte hold'em med 7 andre i kveld, tapte 200 spenn.. han ene vant 6-700, gutten fikk faenmeg tre flusher og fem hus på en kveld :O Spilte forrige uke, en dude fikk straight 4 ganger på rad. Holdt på å daue. Jeg tapte hest med penger hver gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå