Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff ja, de stokkemaskinene er visst ikke mye å hoppe i taket for. En kamerat har det, men bruker den ikke, fordi den ødelegger kort og du må gå gjennom stokken etterpå for å sjekke om den har snudd noen kort... Enklere å stokke selv da.

sosohal: Ser ut som det vi kjøpte er omtrent som det nest nederste pokerbordet der. til 895 kr. Ovalt bord var forresten et must for oss. hadde ikke funka på rundbord

Lenke til kommentar
Håhåhå, helt sinnsykt fet runde i WPT nettopp. Må ha vært jævla digg å sitte med knektene når river-kortet kom :)

Sitter og ser på det jeg og ;) Funky hånd det. Slo ut både Doyle Brunson og Ted Forrest! Ikke akkurat lettvektere i pokerverden!

Edit: Kom jo en enda sjukere hånd etterpå da! Med fire 7ere på bordet, som ødela for kongeparet på hånda til Alan! Sykt irriterende, når Kirill satt med ess på hånda kan jeg tenke meg :ohmy:

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar
Innbiller meg at jeg har sett på TV at dealer legger ut floppen, så tar vedkommede bort et kort, så kommer turn, så legges det bort ytterligere ett kort, før river kommer. Stemmer dette? Er det slik det egentlig skal gjøres?

Ja, det stemmer!

Man tar vekk det ØVERSTE kortet!

Dette kommer fra "gammelt av" da det var slitte kort, osv.. Så ingen kunne "se" det kortet som kom 'etterpå' og bet'e / raise / osv deretter..

Lenke til kommentar

Kjeder meg litt på jobb her, så jeg fyrer av nok et spørsmål:

Greier dere å stable chipsene sånn som proffene gjør? At de har to relativt lave stabler ved siden av hverandre, så legger de annenhver chip fra hver stabel, og lager en høy stabel ut av de to små? Dette gjøres kun ved bruk av én hånd.

Lenke til kommentar

Jada, bare å sitte og fikle med noen chips når du sitter foran PC-en osv, så kommer det med en gang. :wee:

Men når proffene virkelig slår til med chipstriks er det umulig å følge etter. :p

Nett-poker-turneringer må være det mest geniale ever.

Ufattelig hvor fort folk gir seg om man prøver å bløffe med mye penger.

Lenke til kommentar
Kjeder meg litt på jobb her, så jeg fyrer av nok et spørsmål:

Greier dere å stable chipsene sånn som proffene gjør? At de har to relativt lave stabler ved siden av hverandre, så legger de annenhver chip fra hver stabel, og lager en høy stabel ut av de to små? Dette gjøres kun ved bruk av én hånd.

Seff. Gjorde vel ikke annet enn å lære meg det de 2 første dagene etter at jeg kjøpte chips ifjor.. :p

"Drop Down and Spin" er også morsom..

Trick1.JPG

Trick2.JPG

Trick3.JPG

Trick4.JPG

Trick5.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...