MrSifter Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Synes ikke 5 card draw er særlig spennende. Prøv heller deuce to seven draw. Målet er da å få den beste low-handa istedet for high-handa slik det er i five card draw. Har prøvd det litt med fyrstikker, er morsomt Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Noen pokersites med en del ok freerolls? (vil øve meg før jeg begynner med "ekte" penger) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Synes ikke 5 card draw er særlig spennende. Prøv heller deuce to seven draw.Målet er da å få den beste low-handa istedet for high-handa slik det er i five card draw. Har prøvd det litt med fyrstikker, er morsomt 6586763[/snapback] Tror vi blir å spille five card draw en stund til jeg, er famile spilling med fyrstikker vi prater om her Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Noen pokersites med en del ok freerolls? (vil øve meg før jeg begynner med "ekte" penger) 6586777[/snapback] NordicBet kjører ok freerolls hver dag. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvem vinner denne? Mann1 har K-2 og mann2 har K-4 og på bordet er det K-6-9-J-8.. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Anbefaler Holdem ettersom det er mye artigere og mer spennende. 6586468[/snapback] Hehe, har akkurat begynt å spille Poker, skal spille "vanlig" en stund til. Kommer nok aldri til å spille mye, blir nok hvis vi plutselig får lyst. 6586498[/snapback] Hvis du spiller 5 card draw så er det ikke sikkert du gidder å spille så lenge nei Jeg syns det spillet nesten er i en annen kategori enn hold'em, omaha, osv. Spilte 5 card draw lenge før jeg begynte med hold'em, men ble aldri virkelig fascinert (som jeg har blitt med hold'em). Angående bankroll: Sant at man ikke trenger å sette inn mange tusen kr hvis man spiller disiplinert. Jeg fikk 30 dollar i bonus på sportingbet i februar, og spiller fortsatt for disse pengene. De er blitt over 1000 dollar. Enig med Burnedmind at det ikke er lurt å gå for tidlig opp i stakes. Med mindre du vil gamble "fort og gæli", og risikere å møte veggen tidlig. I starten spilte jeg nok _litt_ høyere stakes enn det bankrollen skulle tilsi, men det var fordi jeg ikke orka å spille på de laveste stakesene, da det i mine øyne ikke kan kalles poker engang, når folk hiver seg all-in preflop i hytt og pine, og gir blanke i om dem ryker ut eller ikke. Spiller nå på 0,25/0,50 NL bord Endret 31. juli 2006 av Knut Marius Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvem vinner denne? Mann1 har K-2 og mann2 har K-4 og på bordet er det K-6-9-J-8.. 6587869[/snapback] Split-pot, da begge har følgende hånd: K-K-J-9-8 Kickerene (2 og 4) blir altså "satt ut av spill" Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Er det sånn at denne tråden er mottagelig for badbeat historier? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Er det sånn at denne tråden er mottagelig for badbeat historier? 6587967[/snapback] Sure...Er stadig folk som føler seg snytt og bedratt her Men har du en god en, så er det sikkert plass til den Lenke til kommentar
deleder Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Knut Marius, har du tjent 1000 $? Da må jeg bare gratulere, selv så har ikke spilt veldig mye, men fikk 10 dollar av en venn for 3 dager siden, og har nå nesten 300$. Spiller du bare på 0,10/0,25? Da må det vel ta en god stund før du nådde 1000$? Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Okey Jeg spilte en holdem NL sit and go turnering på nettet her for noen dager siden. Vi var et lite stykke uti spillet og et par hadde takket for seg. Så kommer den "skjebnevangre" runden. Jeg ser på hånden som enhver poker spiller elsker å se på: AA. Jeg sitter på dealer button, og blindsene er på 25-50. Første mann caller. Andremann folder. Tredjemann (som er chipleader med relativt stor margin) raiser opp til 150 og fjerdemann (som har nest mest chips) reraiser opp til 400. Så er det min tur, jeg velger å gå allin med mine 1200 chips. Blindene bak meg folder, men jeg får, noe overraskende, en call fra førstemann. Mens tredje og fjerde mann folder, noe som også overraska meg. Så er jeg altså allin preflop med AA. Og jeg nesten gledet meg til å se hva min motstander har. Når hånda hans blir vist reagerer jeg med vantro og lurer på hva som er galt med motstanderen. Han må ha vært skamdritings eller noe. Han hadde calla allin med 3-7. Jeg tenker bare "jaja, godt med en double up". Den tanken skulle jeg nok ikke tenkt så umiddelbart. Hjertet mitt stoppet et lite sekund da jeg så floppen: 8-3-3 Jeg sitter der med munnen åpen og klarer ikke reagere, jeg skjønner at det ikke kommer til å komme noe ess. Sånn "flaks" har ikke jeg. Turn: K Et ubetydelig kort, jeg sitter fortsatt der med munnen åpen og hverken puster eller blunker. Jeg er nærmest i sjokktilstand. Min eneste redning er et ess på river'n. Men det esset skulle vise seg å ikke komme. I stedet, for å virkelig å gjøre vondt verre, så viste river'n: 7. Han hadde fått hus, allin preflop med 3-7. Jeg hadde AA. :/ Det skal nevnes at dette bare var en 10$+1$ sit and go, så det var absolutt ikke jordens undergang. Men det var den følelsen av å være SNYTT som gjorde meg arg! Jeg følte meg rundlurt. MenMen. Det er mange som sikkert har opplevd mye verre. Jeg ville bare fortelle historien, med en litt dramatisk stemme. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 En kompis fra sverige hadde QQQQ og ble likevel snytt for AAAA, hvor stor sjansen er det mon tro.. skikkelig uflaks! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 All in med 83 dollar på nolimit cashgame bord preflop med AA og tape mot KK er min største prestasjon. Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 En kompis fra sverige hadde QQQQ og ble likevel snytt for AAAA, hvor stor sjansen er det mon tro.. skikkelig uflaks! 6588921[/snapback] Han må da ha vunnet en BadBeat pot da? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 En kompis fra sverige hadde QQQQ og ble likevel snytt for AAAA, hvor stor sjansen er det mon tro.. skikkelig uflaks! 6588921[/snapback] Han må da ha vunnet en BadBeat pot da? 6588976[/snapback] Ja, han vant jackpot da.. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Knut Marius, har du tjent 1000 $? Da må jeg bare gratulere, selv så har ikke spilt veldig mye, men fikk 10 dollar av en venn for 3 dager siden, og har nå nesten 300$. Spiller du bare på 0,10/0,25? Da må det vel ta en god stund før du nådde 1000$? 6588628[/snapback] Spiller på 0,25/0,50 som sagt.... Har tatt litt tid, og har vært nesten nede i 0 et par ganger. men karra meg opp igjen. Siden jeg er en fattig student har det blitt for fristende å ta ut litt... tatt ut rundt 4200 kr Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Hvem vinner denne? Mann1 har K-2 og mann2 har K-4 og på bordet er det K-6-9-J-8.. 6587869[/snapback] Split-pot, da begge har følgende hånd: K-K-J-9-8 Kickerene (2 og 4) blir altså "satt ut av spill" 6587898[/snapback] Med mindre en av dem har fått seg en flush *kverulere* Endret 31. juli 2006 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
72offsuite Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Noen pokersites med en del ok freerolls? (vil øve meg før jeg begynner med "ekte" penger) 6586777[/snapback] finst jo plasser der du til og med kan få gratis penger i tillegg til freerolls. se på denne var et par stykk der sist jeg så vertfall http://www.hunt4bonus.com Lenke til kommentar
kimman Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) http://www.pkr.com kan være litt morsom.. Der kan du fikle med sjetonger og greier.. Liksom blanding av The Sims og pokerspill.. Endret 1. august 2006 av kimman Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Gøy å følge med på når folk en kjenner spiller i WSOP. Live oppdateringer. Broren til samboeren til kompis.. "Eh..Sånn ca." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå