Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som har fått disse 50$, har dere fått noe mail eller en eller annen bekreftelse på at pengene er kommet inn. Har fremdeles ikke sett noe og når jeg trykker på "Real Money Balance", er det spørsmål om jeg vil åpne en real money account.. :blink:

6543966[/snapback]

Har ikke fått noen ting... men lagde en real money account og satt inn $50, har for øyeblikket $52 hehe. Spilte litt blackjack og det var lettjente penger gitt... (tapte en $15 på poker)

Lenke til kommentar
Fikk 50 dollar nå, noen som har finni ut når man kan cashe ut?

6542370[/snapback]

Om dere leser siste side, så ser dere at jeg fikk 50 dollar.

6544425[/snapback]

Hvorfor kan dere ikke gidde å lese forrige side?

6545332[/snapback]

Det står jo veldig godt forklart på siden?

6548483[/snapback]

Kan være vi misforstår hverandre, men jeg skjønner ikke helt utifra din forklaring hvordan det foregikk, nei.

Lenke til kommentar
Dere som har fått disse 50$, har dere fått noe mail eller en eller annen bekreftelse på at pengene er kommet inn. Har fremdeles ikke sett noe og når jeg trykker på "Real Money Balance", er det spørsmål om jeg vil åpne en real money account.. :blink:

6543966[/snapback]

der trykker du ja og skriver inn navne ditt, mail adressen din. og så fyller du ut Step Two: $50 Validation Form på freeparty50.com.

Kanskje det har blitt stor pågang på dette tilbudet og du må vente en dag eller to :hmm:

Lenke til kommentar
Fikk 50 dollar nå, noen som har finni ut når man kan cashe ut?

6542370[/snapback]

Om dere leser siste side, så ser dere at jeg fikk 50 dollar.

6544425[/snapback]

Hvorfor kan dere ikke gidde å lese forrige side?

6545332[/snapback]

Det står jo veldig godt forklart på siden?

6548483[/snapback]

Kan være vi misforstår hverandre, men jeg skjønner ikke helt utifra din forklaring hvordan det foregikk, nei.

6548590[/snapback]

IMPORTANT: Make sure you enter “HOLLA86” in the Signup Bonus Code Box under the New Player Sign-Up section AFTER YOU DOWNLOAD the Party Poker software.

IMPORTANT: Be sure that you complete the "Player Registration" with the Cashier so we can deposit money into your account. Player registration can be completed either by clicking "Deposit" on the Cashier screen or clicking on "My Account and Update Personal Info" in the Lobby. These two steps are REQUIRED for your $50! (Depositing is your choice at this point, but is not needed to receive the free $50.)

Så skriver du inn navn osv. Er det vanskelig å forstå? :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...