Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Jo, men det er en annen side som gir dollarene.

6528953[/snapback]

Det høres lite troverdig ut :hmm:

..hvorfor skal noen gi bort 75$ sånn helt uten videre? :no:

6529128[/snapback]

Det kan dessverre ikke jeg svare på, alt jeg vet er at flere har prøvd det og det fungerte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Vurderer å investere i mye poker-DVD'er; WSOP, WPT etc. Hvor er det bra utvalg og greie priser ?

6533596[/snapback]

Du kan jo sjekke Play.

Lenke til kommentar

Nei ikke fått svar av han karen, kunne spilt med litt dollar nå ja...

dimlies: Spilt poker i 2 år eller noe, men spiller faktisk veldig lite for tida. Setter meg ikke så vilt inn i alle uttrykk, strategier og alt sånn, ønsker heller å bli en god pokerspiller enn en pokernerd som heller burde kommentert turneringer på TVNorge.

Spiller mot folk som kan mye mer teori i poker enn meg, både live og på internett, men til sist kan du ikke vinne ved å spille etter regler og prosenter mener jeg, heller instinkter og bruk av hjernen.

Når jeg blir 18, da blir jeg hekta da. :) (Real VISA, ikke denne electron shiten og direct bank transfer som tar 1 uke) Målet er noe a la EPT/WPT hvis jeg skulle bli så heldig å klare det, men fortsatt bare en drøm da. Men det er tross alt mye mer sannsynlig enn å drømme om å bli toppscorer i VM i fotball. :)

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar
Dagens lure idè: (Som kom etter å ha svidd vekk de siste 30$ på Eurolinx)

Etter hva jeg har forstått er 300xBB et fint mål på hvilke stakes en skal spille. Per idag spiller jeg 0,05/0,10 på Stars. Så med andre ord trenger jeg egentlig 30$. Neste nivå er 0,10/0,20 som tilsier en bankroll på 60$. Maksgrensen på de bordene er 20$, så da er planen grei: Spill til jeg har 80$, for så å prøve meg et nivå høyere. Bommer jeg, slik jeg gjorde i dag, KK mot 44, han får straight på river, og jeg taper 66% av bankrollen på en hånd, går jeg tilbake til det vanlige nivå. :)

6485172[/snapback]

Nå var riktig nok neste nivå 0,10/0,25, som jeg spiller på per idag. Gikk ifra 50$ til 75$, som var målet til det nivået. Nå er bankrollen 141$, og da nærmer vi jo oss 0,25/0,50. :innocent:

Lenke til kommentar

Vannvittig bra spilla av han Fredo1978 da Billy Bob. By ut med top parret når det ligger par i bordet, 4 ruter og straightmulighet og han ble raisa på turn. :D

Slutt med den limit-raisinga di! Legg ordentlig press på motstanderen ved å by potten på turn. Ser for meg at han hadde synt og callet en value-bet på river.

Lenke til kommentar
Ekte visa når du blir 18? :dontgetit: Jeg fikk ekte visa når jeg ble 16.

6534970[/snapback]

How?

6535076[/snapback]

Ja, how? :) Har sett noen kan få innvilget søknad om det hvis de f eks bor på hybel eller ikke med foreldre etc. Normalt må man vente til man er 18 etter min erfaring. =/

6536266[/snapback]

Jeg brenner for et VISA, men bor hjemme, hva om jeg stikker med mor og far i banken?

Lenke til kommentar

Ah. Endelig er WSOP 2006 i gang! Mye god underholdning å se fram til der! En god kamerat av meg er i statene nå, og skal spille en av Circuit Eventene i WSOP. Texas Hold'em $1500 NL. Han må bruke opp litt av de 400.000 kr han vant tidligere i år :)

Når man i tillegg har High Stakes Poker sesong 2 å se på, så er det jo bare velstand for oss pokerentusiaster!

Loeve: Kan jeg spørre hvordan du gjør det i pokeren? Virker som du er den mest oppegående spilleren her. Cashgamer eller turneringsspiller? Live eller bare online? Er bare nysgjerrig.

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar
Ah. Endelig er WSOP 2006 i gang! Mye god underholdning å se fram til der! En god kamerat av meg er i statene nå, og skal spille en av Circuit Eventene i WSOP. Texas Hold'em $1500 NL. Han må bruke opp litt av de 400.000 kr han vant tidligere i år :)

Når man i tillegg har High Stakes Poker sesong 2 å se på, så er det jo bare velstand for oss pokerentusiaster!

Loeve: Kan jeg spørre hvordan du gjør det i pokeren? Virker som du er den mest oppegående spilleren her. Cashgamer eller turneringsspiller? Live eller bare online? Er bare nysgjerrig.

6536755[/snapback]

Hvor ser man egentlig på WSOP?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...