elyseo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Oftopic: Tror ikke det er så populært med bilde i signaturen... 6480290[/snapback] Tja...bilde skulle jo likssom komme oppe i profilen, øverst til venstre....men nå har jeg prøvd x-antall ganger - og gir opp på det Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Har spilt litt på svenske Blip med "likssom" penger. Men man må kjøpe likssom mynt Det er ikke mulig å få ut pengengene/gevinst der. Som om ikke det er nok, taes det rake for hvert spill...! Heldigvis er det no-limits, så man kan gå all-in og skremme bort alle. Har vunnet mange potter slik. Men, jeg har hørt det finnes et program som kan lage masse gratis mynt. Noen som vet hvilket program dette er? 6480132[/snapback] Hvorfor ikke bare spille med penger hvis du først betaler? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Dagens lure idè: (Som kom etter å ha svidd vekk de siste 30$ på Eurolinx) Etter hva jeg har forstått er 300xBB et fint mål på hvilke stakes en skal spille. Per idag spiller jeg 0,05/0,10 på Stars. Så med andre ord trenger jeg egentlig 30$. Neste nivå er 0,10/0,20 som tilsier en bankroll på 60$. Maksgrensen på de bordene er 20$, så da er planen grei: Spill til jeg har 80$, for så å prøve meg et nivå høyere. Bommer jeg, slik jeg gjorde i dag, KK mot 44, han får straight på river, og jeg taper 66% av bankrollen på en hånd, går jeg tilbake til det vanlige nivå. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 kan noen si hvordan man spiller texas hold`em? si hvor mange kort vi ska ha på bordet og på hånda og alt sånn plz.... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Enkel forklaring: En kortstokk. Del ut to kort til hver av spillerene. Første byrunde. Legg vekk ett kort og legg det neste med figursiden opp, slik at spillerene ser det. Ny byrunde. Det skal gjøres 3 ganger. Så kommer det en runde til, så til slutt kommer "riveren", da er det ikke flere kort igjen som skal utdeles, den som har de beste kortene har vunnet runden. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Enkel forklaring: En kortstokk. Del ut to kort til hver av spillerene. Første byrunde. Legg vekk ett kort og legg det neste med figursiden opp, slik at spillerene ser det. Ny byrunde. Det skal gjøres 3 ganger. Så kommer det en runde til, så til slutt kommer "riveren", da er det ikke flere kort igjen som skal utdeles, den som har de beste kortene har vunnet runden. 6499760[/snapback] takk... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Legg vekk ett kort og legg det neste med figursiden opp, slik at spillerene ser det. Ny byrunde. Det skal gjøres 3 ganger. 6499760[/snapback] Dette stemmer vel ikke helt...Man svir et kort som du sier, men legger jo opp tre kort med en gang (floppen) ikke ett og ett som du sier. Deretter kommer det ett til (turn), og til slutt det siste kortet. (river) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Legg vekk ett kort og legg det neste med figursiden opp, slik at spillerene ser det. Ny byrunde. Det skal gjøres 3 ganger. 6499760[/snapback] Dette stemmer vel ikke helt...Man svir et kort som du sier, men legger jo opp tre kort med en gang (floppen) ikke ett og ett som du sier. Deretter kommer det ett til (turn), og til slutt det siste kortet. (river) 6499971[/snapback] Ja, sorry. Burn 3 kort burn 1 kort burn 1 kort. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 hva er best av 9,10,j,q.k og 5 hjertere altså hva er best av street og flush? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) hva er best av 9,10,j,q.k og 5 hjertere altså hva er best av street og flush? 6500060[/snapback] straight er dårligere enn flush hus er bedre enn flush fire like er bedre enn hus straight flush er bedre enn fire like. http://boardgames.about.com/cs/poker/a/texas_rules.htm http://boardgames.about.com/cs/poker/a/poker_hands.htm Bare print det ut til du skal spille med kompisene dine, så går det nok fint. Endret 16. juli 2006 av SBS Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 takk nå går det fint.... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Ja meg gjette, du skrev "street" fordi han uttaler det sånt i EPT på TVNorge? Eller i alle fall har noen venner som sier det av den grunn. Endret 16. juli 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Man skriver "straight" og sier "striit" Lenke til kommentar
deleder Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Man skriver "straight" og sier "striit" 6502450[/snapback] Man skriver "straight" og sier "straight" Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Melder meg på i den, en sier straight! Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Haha, "street", alt for mange som sier det. Man sier straight og ikke street, end of discussion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det blir egentlig helt feil å kalle "straight" for "street" iom at "street" er synonymt med "community cards". Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det blir egentlig helt feil å kalle "straight" for "street" iom at "street" er synonymt med "community cards". 6507009[/snapback] En 'street' er en satserunde. I stud heter satserundene 3rd, 4th, 5th, 6th og 7th street, uten at det er noen community cards på bordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå