Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Jeg ville trodd det ble splitt, med tanke på at den høyeste flushen ligger i bordet og reglene sier at det er den beste femkorts-hånden som vinner. Ergo; ess-høy flush vinner.

6439698[/snapback]

Din beste femkortshånd ville blitt Ess, konge, 10, 8 , 7

Motstanderns ville blitt Ess, dame, knekt, 8, 7

Du har de høyeste korta :)

6439790[/snapback]

Ja, men har det noe å si? Man regner ikke summen heller da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville trodd det ble splitt, med tanke på at den høyeste flushen ligger i bordet og reglene sier at det er den beste femkorts-hånden som vinner. Ergo; ess-høy flush vinner.

6439698[/snapback]

Din beste femkortshånd ville blitt Ess, konge, 10, 8 , 7

Motstanderns ville blitt Ess, dame, knekt, 8, 7

Du har de høyeste korta :)

6439790[/snapback]

Ja, men har det noe å si? Man regner ikke summen heller da.

6439801[/snapback]

Hvis dere har samme highcard vurderes det nest høyeste kortet. Hvis det er likt vurderers det påfølgende kortet. osv. Det blir kun split hvis dere har en identisk kortkombinasjon

Lenke til kommentar

Har dessverre ikke noe forslag til deg utenom å spille med store pilotbriller og bare være stille hele kvelden, late som du er noenlunde pro. ;)

Det jeg skulle si er at Pokerstars har endelig lansert programvaren med "stillbare" vinduer, så hipphura for oss uten 24" skjermer! :)

Lenke til kommentar

Syns denne var litt nais, fikk hånda for ca. en time siden. :p

straight_flush.jpg

Og ja, jeg vet det ikke er snakk om mye penger, men det var selve hånda som var pen :) Vant vel 15$ eller no på den! :w00t:

Endret av The_Prytzinator
Lenke til kommentar

Har spilt litt på svenske Blip med "likssom" penger. Men man må kjøpe likssom mynt Det er ikke mulig å få ut pengengene/gevinst der.

Som om ikke det er nok, taes det rake for hvert spill...! Heldigvis er det no-limits, så man kan gå all-in og skremme bort alle. Har vunnet mange potter slik.

Men, jeg har hørt det finnes et program som kan lage masse gratis mynt. Noen som vet hvilket program dette er?

Endret av elyseo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...