Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Vinn millioner uten å gjøre noe som helst!

P.P.S. Don't forget that I will only release PokerBots untill July 3, 2006 and then they will be gone forever . Not only do you get the Incredible PokerBot Pro but if you act NOW you will also get the FREE bonus. So what are you waiting for? Hurry up and snatch this incredible offer before it is too late. Seriously, offers like this don't come often!

Kjapp dere.. ;)

6418392[/snapback]

Na star det 5 July, rart. Har du forresten testa den? Svindel eller funker den faktisk? Det er vel ikke sAerlig lovlig heller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg har testet den?! Det lukter svindel fra Usa til Askøy på den siden der! Lovlig og lovlig, det har vel blitt diskutert i det siste, vanskelig å finne ut av slikt, men tror pokersitene prøver å finne ut av det selv.

Tenk hvor mange som faktisk kjøper det der, og betaler for det, skummelt.

Lenke til kommentar
Om jeg har testet den?! Det lukter svindel fra Usa til Askøy på den siden der! Lovlig og lovlig, det har vel blitt diskutert i det siste, vanskelig å finne ut av slikt, men tror pokersitene prøver å finne ut av det selv.

6428207[/snapback]

Vi kan spleise på alle sammen her inne, og lage en HWkonto som soper inn penger :mrgreen:

Lenke til kommentar

Da tror jeg vi kommer til å tjene millioner skal vi tro reklamen. Vi kan bygge en gammel maskin som kan stå og spille for seg selv døgnet rundt, og vi kan dele ut pengene på kontoene våre. :cool:

Men seriøst, har tidligere slengt drit om Eurolinx. Stedet kan anbefales nå allikevel.

Så lenge jeg blir logget inn igjen når jeg mister kontakten, er jeg fornøyd. Stedet inneholder godt med fisk. Satt inn 50$, på rundt to timer er jeg snart doblet. :!:

Edit: Der var jeg doblet ja. :)

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

6428207[/snapback]

Det løp en del botter rundt i Party sine 22$-sng-er type speed, før Party tok affære. Jeg tror de var marginale vinnere når de var der. Perfekt struktur for botter.

Lenke til kommentar

Spar deg for kortstokkemaskinen, den er gøy de første gangene, så er den bare i veien, og det er like raskt å stokke selv. Har handlet det jeg eier på en internettbutikk, men den finnes tydligvis ikke lenger.

Jeg har kjøpt bord på Komplett, og har sett sjetongsett fra dem også.

Lenke til kommentar

Var i byen nå. Fant dessverre ikke noe pokerbord ettersom det var stengt på playstore på arkaden, og den andre butikken vi fant hadde ikke noe dugendes. Kjøpte derimot bare en korstokkemaskin og et par med 100% plastikk-kort. Får se om maskinen blir en slager, men som du sier tror jeg den bare blir litt i veien. :p

Leter fortsatt etter noen fine bord som ikke behøver å være så dyre. :(

Lenke til kommentar

BTW;

Kom over en merkelig situasjon ikveld da vi spilte. Etter 5 kort på bordet lå det en straight der fra 2 til 7. Dvs at alle hadde straight. En hadde en 7'er på hånda (og hadde dermed 1 par itillegg), mens jeg hadde ett ess og hadde dermed high card itillegg til straighten. Hva gjelder når det i et slikt tilfelle ligger en straight på bordet. Vinner jeg med high-card, eller vinner han fordi han har et par itillegg? Jeg mener, det paret er jo en annen kombinasjon?!

-dimiles

Lenke til kommentar

For å gni det ordentlig godt inn, kan man jo alltids sitere Betsson:

I poker regner man alltid den beste femkortshånden. Det innebærer f.eks at om to spillere har det samme paret, så vinner den som har de tre høyeste kortene. Har flere spillere eksakt samme verdi på hele femkortshånden så deler de på gevinsten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis jeg har Spar Kong og Spar 10 og en motspiller har Spar Dame og Spar Knekt, og bordet viser Ess, 8, 7, 2 og 3 i spar, hvem vinner potten?

Lenke til kommentar
Hvis jeg har Spar Kong og Spar 10 og en motspiller har Spar Dame og Spar Knekt, og bordet viser Ess, 8, 7, 2 og 3 i spar, hvem vinner potten?

6439363[/snapback]

du som vinner poten ettersom du har den beste femkorts-hånden.

Begge har felles høyeste kort, derfor er det nest høyeste kort som vinner, altså ditt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg ville trodd det ble splitt, med tanke på at den høyeste flushen ligger i bordet og reglene sier at det er den beste femkorts-hånden som vinner. Ergo; ess-høy flush vinner.

Lenke til kommentar
Jeg ville trodd det ble splitt, med tanke på at den høyeste flushen ligger i bordet og reglene sier at det er den beste femkorts-hånden som vinner. Ergo; ess-høy flush vinner.

6439698[/snapback]

Negative, potten er din! :thumbup:

Lenke til kommentar

6439698[/snapback]

Din beste femkortshånd ville blitt Ess, konge, 10, 8 , 7

Motstanderns ville blitt Ess, dame, knekt, 8, 7

Du har de høyeste korta :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...