Billy Bob Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Noen som spiller onlinepoker gjennom med Linux/Ubuntu på maskinen? Har installert Ubuntu på den bærbare, og en tjommi beviste at det gikk an å installere PokerStars sin klient, men jeg får det ikke til. Help anyone? Lenke til kommentar
Paull Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Noen som spiller onlinepoker gjennom med Linux/Ubuntu på maskinen? Har installert Ubuntu på den bærbare, og en tjommi beviste at det gikk an å installere PokerStars sin klient, men jeg får det ikke til. Help anyone? 6380429[/snapback] Står en liten snutt om det på newsforge. Ellers kan du jo sjekke litt på Wines AppDB, der står en liten beskrivelse av små bugs du kan treffe på. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Ok, da er gutten i gang. PokerStars er installert på en Linux-maskin, og det funker nesten som det skal. Jeg mangler lyd og lobbyen blir en liten prikk, men ellers er det som det skal! Edit: Det går iallfall an! Edit2: Med god hjelp fra dyktige forumbrukere!! Edit3: Men fikk tryllet opp igjen menyen fra en prikk til vanlige størrelse, hvordan vet jeg ikke. Endret 25. juni 2006 av Billy Bob Lenke til kommentar
deleder Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg tok ut penger derifra (WPEX), og de skulle sende meg en sjekk. Dette var 8. juni. Noen som vet hvor lang tid slike ting tar? 6328629[/snapback] Å få dem til å sende sjekk tenker jeg tar en stund gitt... VISA-overførsel eller neteller er vel å foretrekke? 6328809[/snapback] Tok 6-7 dager for meg fra PokerRoom.com Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Nå funker sannelig lyden i Pokerstars@linux også! Lenke til kommentar
orginal Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Er nybegynner når det gjelder å spille poker på nett. Noen som kan anbefale en GOD side, med mye folk, gode bonuser, mye freerollturneringer, og endel lowstake-spillere samt en lav minimumsgrense på hvor mye en må sette inn på kontoen der første gang? En proff, og ordentlig side. Ikke no' tull Mvh Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 www.nordicbet.com Norsk support/innskuddstjeneste, minimum 100kr/10euro/10dollar tror jeg, bryr av folk på "beginner" tables med 0.05/0.1 dollar blinds. 1000 dollar freerolls 02.30, 07.00, 10.45, 14.00 (bare 200dollar), 19.00. Ingen raked hans req. Alt i alt fornøyd, bortsett fra at jeg har vanvittig uflaks der Senest i går gikk jeg allin lowstack i en turnering med AQ og callern hadde QJ. Flopp AQ4, turn J og river J. Sånt skjer jo bare ikke på ekte, men jeg ryker ut på sånne ting nesten daglig! 1% sjanser ekke så 1% på Prima Poker nettverket, nei. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hva med pokerstars? Betsson? Expekt? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 www.nordicbet.com Norsk support/innskuddstjeneste, minimum 100kr/10euro/10dollar tror jeg 6390817[/snapback] Feil. Er ikke noe minimum på innskudd. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Syns dette var litt morsomt da Først og fremst ligger det en royal straight flush på bordet!! Og for det andre så går jeg all in, og tror dere ikke det er en som kaster seg da? :!: Der kasta han bort noen dollar i calling og blinds! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Første gang jeg har sett en royal flush ligge på bordet, litt spesielt. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Heisann jeg er ganske så ny i pokerspillinga, men her for ikke så lenge siden spilte jeg sammen med sjefen og de jeg jobber med. Selvfølgelig dagen etter lønning.... Men for å gjøre en hel kveldshistorie kort så hadde han lagt inn drøss med peng i potten da han plutselig folda seg før the river. Og det er nå det morsomme kommer. Da det siste kortet kom på bordet oppdaget en ganske så bra han for å si det mildt. Han oppdaget nemlig at han hadde Royal Straight Flush. Og sjefen hadde hus. Så han sa at han hadde blitt med hele veien. hehe så nå heter han ikke Mads, men Mr.Rpyal Straight Flush:P PS: var vel 1500kr i potten Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Vinn millioner uten å gjøre noe som helst! P.P.S. Don't forget that I will only release PokerBots untill July 3, 2006 and then they will be gone forever . Not only do you get the Incredible PokerBot Pro but if you act NOW you will also get the FREE bonus. So what are you waiting for? Hurry up and snatch this incredible offer before it is too late. Seriously, offers like this don't come often! Kjapp dere.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvorfor kaller de retard kommentatorene fra tvnorge en straight for en striiiiit? Gjør at folk jeg spiller med fra andre steder har begynt å si det og så vidt jeg vet uttales en "straight" som den gjør på engelsk, ikke som en "street". Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Sitter her og ergrer meg over det jeg også. Pleier å gjøre meg upopulær når jeg klager på det ved bordet. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ble så vanvittig keen på å spille der nå. Hva gjør man for å skaffe sponsor til buy-in i wpt og ept turneringer? Vinner store turneringer på de store nettsidene? Forresten, hvordan kunne nordmannen der ha 96% i odds og han andre 14% for å vinne? Litt bugs i den kalkulatoren ja... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Sponsorer? Det koster da vel ikke så mye å være med. Kjipt for nordmannen heads-up, det var liksom ikke tidspunktet å gjøre en bløff på. Kjente det litt selv, så jeg datt innom Pokerstars. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ingen som vil transfere 1 dollar til meg og vinne de tilbake i heads up da? <3 Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ble så vanvittig keen på å spille der nå. Hva gjør man for å skaffe sponsor til buy-in i wpt og ept turneringer? Vinner store turneringer på de store nettsidene? Forresten, hvordan kunne nordmannen der ha 96% i odds og han andre 14% for å vinne? Litt bugs i den kalkulatoren ja... 6420136[/snapback] Potten kan splittes... Men da ville jeg heller skrevet at det var 91/9... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Fy søren hvor vanskelig det er å se at folk har pockets på hånden, som gir tress. Jeg var så fornøyd med min tress i A, hjelper ikke når han har hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå