Knut Marius Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg tok ut penger derifra (WPEX), og de skulle sende meg en sjekk. Dette var 8. juni. Noen som vet hvor lang tid slike ting tar? 6328629[/snapback] Å få dem til å sende sjekk tenker jeg tar en stund gitt... VISA-overførsel eller neteller er vel å foretrekke? Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det ble komplikasjoner. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kan noen anbefale en god site for low-stakes spilling med lav min deposit? Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Kan noen anbefale en god site for low-stakes spilling med lav min deposit? 6330655[/snapback] Ladbrokes? Der kan du sette inn minimum 60 kroner. Men low-stakes bordene er ofte dominert av folk med $40 + inne. EDIT: Noen beginner bord er det maks buy-in på $10 Endret 18. juni 2006 av MrSifter Lenke til kommentar
olaham Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 unødvendig å lage pokertråd i dette forumet når det finnes flere norske pokerforum.... www.wsop.info/no www.pokersiden.no / http://www.scandipoker.com Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 unødvendig å lage pokertråd i dette forumet når det finnes flere norske pokerforum....www.wsop.info/no www.pokersiden.no / http://www.scandipoker.com Ikke drit deg ut da, klart vi kan ha en egen tråd her for det. Hardware medlemmene skulle ikke behøve å bli medlem av et annet forum bare for å diskutere dette... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tipper det finnes andre fora for de fleste av temaene som diskuteres på hw.no. Vil dette si at hw.no er meningsløst? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tror vi burde slutte her med en gang og melde oss inn i et pokerforum, så slipper vi å logge inn her for å diskutere poker. Gleder meg til liveturnering kl. 21.00! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Er det rakeback på pokerstars? Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Noen som leser Norsk Pokermagasin? I siste nummer er det en konkurranse hvor man skal finne ut av hva en motstander har. "Du sitter med KcHs i tidlig pos. og høyner 3xBB. Det kastes rundt til storeblind som syner. Flop kommer Qh Th 8s. Din motstander byr 50.000 som er ca. potsize. Du limitraiser til 100.000, og han går raskt all-in. Du har ikke mye igjen og vet at du er ute ved tap. Motspilleren din er en kjent spiller på internett og er kjent for å være aggressiv. Hva har han?" Jeg tror at vedkommende er slått her. De hendene som slår KQ her er AQ, TT, 88, J9 samt QT, Q8 og T8. Det kan være AQ, men det kan også være 88 eller TT. Jeg tror jeg holder en knapp på TT. Et raise fra tidlig posisjon gir vanligvis mye respekt, og jeg ville ikke tro at motspilleren kunne ha satt vedkommende på en svakere Q enn AQ, så jeg tviler på AQ. J9, QT, T8 håper jeg ikke for motspilleren at han spiller ute av posisjon etter en raise fra tidlig posisjon. 88 kan det være, men det er et relativt løst call pre flop. Det eneste som ikke rimer med TT er at det er litt rart at han ikke reraiser preflop. Men igjen, et raise fra tidlig posisjon kan ha gitt så mye respekt at han ikke gjorde det. EDIT: QQ slår selvfølgelig også KQ her, men det er insane å slowplaye QQ på denne måte preflop. Så det tror jeg ikke han har. Hvis han ikke er slått, vil jeg tippe AhJh Hva tror dere? Endret 19. juni 2006 av MrSifter Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kan noen anbefale en god site for low-stakes spilling med lav min deposit? 6330655[/snapback] Ladbrokes? Der kan du sette inn minimum 60 kroner. Men low-stakes bordene er ofte dominert av folk med $40 + inne. EDIT: Noen beginner bord er det maks buy-in på $10 6330904[/snapback] Såg veldig amatørisk ut. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kan noen anbefale en god site for low-stakes spilling med lav min deposit? 6330655[/snapback] Ladbrokes? Der kan du sette inn minimum 60 kroner. Men low-stakes bordene er ofte dominert av folk med $40 + inne. EDIT: Noen beginner bord er det maks buy-in på $10 6330904[/snapback] Såg veldig amatørisk ut. 6336994[/snapback] Nei, det er ikke akkurat High Stakes Poker.. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Noen som vet om en bra Odds kalkulator for nettpoker,som følger spillet ditt live, gir deg oddsene dine under spillets gang og tips om hvordan du skal spille. Fant en som het: Texas Calculatem, men den var ikke gratis kunne prøve den litt før jeg måtte registrere meg må si at den help meg mye, den regnet ut sjansen for meg under hele spillet. Noen som har prøvd en gratis en som de vil anbefale 6326780[/snapback] *bump* Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Noen som vet om en bra Odds kalkulator for nettpoker,som følger spillet ditt live, gir deg oddsene dine under spillets gang og tips om hvordan du skal spille. Fant en som het: Texas Calculatem, men den var ikke gratis kunne prøve den litt før jeg måtte registrere meg må si at den help meg mye, den regnet ut sjansen for meg under hele spillet. Noen som har prøvd en gratis en som de vil anbefale 6326780[/snapback] *bump* 6343909[/snapback] Det meste koster nok, om du ikke tyr til ulovligheter. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Eller spiller den fri hos et pokerrom. Uansett, kalkulatorer er oppskrytt. Jeg har calculatem, og den dagen den sa at jeg var 46% til å vinne etter at alle folda til meg på SB og jeg hadde AT, da kasta jeg den bare (kalkulatoren altså, ikke hånda ) - så aldri på den uansett, og om den sitter og gir meg feil råd i tillegg så kan det være det samme.. Glad jeg ikke brukte penger på den.. (For de som lurer så er ATo 63% mot en random hånd) Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Eller spiller den fri hos et pokerrom. Uansett, kalkulatorer er oppskrytt. Jeg har calculatem, og den dagen den sa at jeg var 46% til å vinne etter at alle folda til meg på SB og jeg hadde AT, da kasta jeg den bare (kalkulatoren altså, ikke hånda ) - så aldri på den uansett, og om den sitter og gir meg feil råd i tillegg så kan det være det samme.. Glad jeg ikke brukte penger på den.. (For de som lurer så er ATo 63% mot en random hånd) 6348013[/snapback] Det som er kjekt er å se sjangser for hva du kan få, og sjangsene for at de andre har f.eks straight. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Fikk en etterlengtet tourney seier igår. Vant 800kr Var 10 spiller og 2 re-buy. 100kr buy in. Spilte bra hele kvelden, men hadde en dum call som jeg vant på flaks. Jeg sitter på BB 400 og en går all in med ca 2k. Jeg var da chip leader og hadde ca 15k. Alle andre folder, og jeg er den siste til å snakke. Med 3c6c så er jo dette egentlig en klar fold, men siden han måtte gå inn, og jeg hadde BB såg jeg. Han viser 10-8 off suited. På floppen får jeg open stright draw, og etter turn for jeg flush draw og. På river treffer jeg flushen og han er ute. MEN, var dette riktig spilt, eller burde jeg helle bare latt han fått chipsene? Vant og over AA. pre flop byr AA 3xBB og jeg med Qd9d ser som siste mann. På floppen kommer Q-Q-K og jeg checker, og han byr 5k. På turn kommer 9 og jeg checker igjen og han går all in, og jeg ser selvfølgelig. På river kommer 8 og jeg vinner. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvordan få opp FPP's hos Pokerstars uten å satse så altfor mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå