Sir Zu Zwat Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 28 out of 2719 i et Limit Hold'em tournament. Storfornøyd:D 11k chips Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Noen som har sett denne reklamen for "easy money"? Nesten som å gå i nettbanken. :!: Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ah, herlig link! Jeg _elsker_ tilbakemeldingene. Merk de to siste tilbakemeldingene - han er tydeligvis klar over at alle meldingene hittil er helt identiske med sin egen skrivestil og varier derfor med å skrive med smilefjes og dialekt. Selv kjøpte jeg tre kopier og meldte meg inn som agent. Ingenting er som pyramidespill for de første lettjente millionene. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ah, herlig link! Jeg _elsker_ tilbakemeldingene. Merk de to siste tilbakemeldingene - han er tydeligvis klar over at alle meldingene hittil er helt identiske med sin egen skrivestil og varier derfor med å skrive med smilefjes og dialekt. Selv kjøpte jeg tre kopier og meldte meg inn som agent. Ingenting er som pyramidespill for de første lettjente millionene. 6250480[/snapback] Suger boka så hardt som jeg mistenker da? Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Nei, er du gal? Jeg har tjent 30.000 kroner de siste fire minuttene. I morgen skal jeg slutte på skolen og flytte til Bahamas. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kult, ei bok som lærer meg å vite hva de andre har og hva floppen vil bli med 99.99% sikkerthet! Ikke noe 99.98 her i gården nei. Er dette storebroren til Tord eller? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kan dere anbefale noen billige men gode chips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 lol, botter og bøker med "SECRET TIPS" suger generelt beyond your wildest dreams. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sånn litt på siden, er det mange som spiller 7-card stud innimellom? Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Første episode i sesong to av High Stakes Poker er ute folkens! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kan dere anbefale noen billige men gode chips? 6250681[/snapback] Chipssett hos Komplett Dette er helt greit, og prisen har jeg ikke funnnet noen som har lavere. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Spiller nå en 19k dollar guaranteed turnering på nordicbet. Ligger på 100 av 700 med 3700 chips etter 30 min (startet med 1500) Sinnsyke premier på finalebordet... Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Spiller nå en 19k dollar guaranteed turnering på nordicbet. Ligger på 100 av 700 med 3700 chips etter 30 min (startet med 1500) Sinnsyke premier på finalebordet... 6262765[/snapback] buy-in? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hATER,... HATER å tape på rivvern..blir gaal av å tape på rivvern...DØ du som slår meg ut på rivvern Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hATER,... HATER å tape på rivvern..blir gaal av å tape på rivvern...DØ du som slår meg ut på rivvern 6262992[/snapback] For å si det sånn: Du er laaaangt fra alene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 jeg elsker riverbeats. tenker bare "ah, maks rake i den potten der ja, får tilbake $2 av det gitt", før jeg grinder videre. må ikke blande inn følelser i poker vett Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Fikk en bonus fra Ladbrokes på $25, så jeg har spilt litt microstakes i natt. Var inne på et bord hvor jeg møtte tre andre callingstations fisker som tydeligvis ikke har spilt annet enn play money. Jeg spilte dårlig mot dem, men de ville ikke legge hendene sine selv om jeg hadde de slått. Også dro de meg ut. Hvor mange ganger så jeg ikke at de satt meg all-in eller gikk all-in når det kom en ess på river..? http://rakewiz.com/notepad.php?hand=10057 Frisky å kalle med ess høy på flop? Jeg satt henne på toppen et flushedrag, hadde checka på floppen med en konge. http://rakewiz.com/notepad.php?hand=10056 aaargh! Men så fikk jeg min revansj! Måtte sjekke to ganger om bordet ikke var parra før jeg calla den all-in en http://rakewiz.com/notepad.php?hand=10058 Så gikk jeg i pluss med $2 eller noe sånnt Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Fikk en bonus fra Ladbrokes på $25, så jeg har spilt litt microstakes i natt.Var inne på et bord hvor jeg møtte tre andre callingstations fisker som tydeligvis ikke har spilt annet enn play money. Jeg spilte dårlig mot dem, men de ville ikke legge hendene sine selv om jeg hadde de slått. Også dro de meg ut. Hvor mange ganger så jeg ikke at de satt meg all-in eller gikk all-in når det kom en ess på river..? http://rakewiz.com/notepad.php?hand=10057 Frisky å kalle med ess høy på flop? Jeg satt henne på toppen et flushedrag, hadde checka på floppen med en konge. http://rakewiz.com/notepad.php?hand=10056 aaargh! Men så fikk jeg min revansj! Måtte sjekke to ganger om bordet ikke var parra før jeg calla den all-in en http://rakewiz.com/notepad.php?hand=10058 Så gikk jeg i pluss med $2 eller noe sånnt 6264889[/snapback] Han hadde jo par i Ess og du par i 7? EDIT: Ah, så flushen nå. Endret 8. juni 2006 av OMartin Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 wow, dette er virkerlig dagen altså. Spiller en $3 turnering på ladbrokes etterpå. Med kanskje 18 spillere. Kommer på finalebordet som nr. 8 i chips. Får KK og dobler meg. Er nr. 3 Får så KK på button igjen noen hender etterpå, til høyre raises det 3xBB. Jeg reraiser og caller en all-in. Selvgølgelig ser jeg AA. Ikke mange hendene etterpå får jeg KK igjen, jeg raiser. Blir reraisa, går all-in og blir calla med TT. Og kommer det ikke en tier på river? joda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå