Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

kanskje verdt å nevne at han er aka Tunaeatr på Prima ;)

desverre har han ikke fått noen motstander siste gangene jeg har sett han på $200/400 HU bordet.. virker som Lodden er litt fraverende siste tia, men sett han en del under 410 aliaset sitt i det siste. Zweig ser ikke ut til å tørre seg opp på $200/400 HU lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å herregud som poker suger for tiden. Hvis du vil høre en trist whinehistorie, keep reading.

[whine]16-manns live turnering hos en kamerat borti gata. Alle starter med 40k chips, freezeout, små blinds og treige blindraiser. Jeg starter elendig med å tape en 15k pott og må bygge meg sakte oppover. Jeg sitter i 3 timer og kommer meg opp på 25k og begynner å bli grenseløst forbanna på chipleaderen som bløffer ille mye, og de gangene han blir calla treffer han faktisk noe. Jeg sitter på BB med 21k chips og han på motsatt side av bordet. Han limper inn som eneste rundt bordet og jeg går opp 3000 med min JTs, han caller lett.

Flopp 56T, alle i forskjellige farger.

Jeg better 3000 til i front og får en umiddelbar raise med 10k. Jeg går allin i ren frustrasjon og håper på at det var en ren bløff. Han caller de 3000 resterende, og han tviler faktisk. Han flipper sine Q2s (megabløff deluxe) og lettelsen kommer med en gang. Jeg er overbevist over at hans eneste sjanse er å treffe en Q, og blir enda mer letta da turnen viser en 3er. Jeg er så godt som 95% sikker på å håve inn den 50k store potten, og reagerer ikke spesielt på 4ern som kommer på river. I det jeg drar chipsene til meg finner jeg selvfølgelig ut at han har truffet de 2 kortene han måtte ha for å få straight.

200 spenn ut av vinduet mot en som guller noe helt sinnsvakt. Jeg satt i 3 timer og ble mer og mer irritert på hvordan han håvet inn enorme potter på denne måten og jeg ble fantastisk glad da jeg endelig busta han i en kjempebløff. Det var ikke i nærheten av en semi-bløff engang og det er UBESKRIVELIG surt å ryke ut sånn her.[/whine]

Føles ut som at når du virkelig er inne i en dårlig pokerperiode kan det nesten ikke snus. Vanvittig mye uflaks i det siste, både live og på internett. I hver allin jeg havner i har jeg over 70-80% sjanse for å vinne, taper hver bidige gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861
Hvilken pokerklient må jeg skaffe meg for å se bad_ip/iku direkte? :)

6241100[/snapback]

de har pause for tiden virker det som. lite action $200/400 for tia.

og for det andre så foregår all slik spilling fra 22 til 06 om morgenen stort sett.

okayda, litt dagtid-highstakes spilling også, men lite.

Lenke til kommentar
Hvor burde jeg starte hvis jeg stort sett vil spille turneringer med 1-5 dollar buyin og har planer om å sette inn en 20-50 dollar/euro i starten?

Er det noen sider som aksepterer Visa Electron annet enn Absolute Poker?

6235128[/snapback]

*bump* Ingen som vet hvor de har flest og best 1-5 dollar turneringer og mest "gratis" bonuser for 1gangsinnskudd?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

hvor har du tenkt deg nå unge mann? :p

Buyin var 200kr * 16 = 3200kr

1 fikk 1700

2 fikk 800

3 fikk 400

4 fikk 200

5 fikk 100

lol, nice prizestructure! :p

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar

Vi har spøket om at den lokale "sheriffen" på Askøy skulle komme her med sin hockey, pilotbriller og skinnjakke for å tyne pengene og sjetongsettet ut av oss, men den gang ei. :)

De 4$, som ble til 10$ på Eurolinx, ble sannelig til 35$, så nå er jeg tilbake til Pokerstars. :love:

Lenke til kommentar

Slayer er nok en av dem det snakkes mest om ja. Jeg har ennå ikke sett han på noe live-turneringen, men bekjente av meg forteller til stadighet røverhistorier om hvordan de bor og hvordan han spiller, inntekt osv osv. :)

Sven hvem?

Det er vel et ganske greit miljø, ingenting å si på det. ;)

Lenke til kommentar
Slayer er nok en av dem det snakkes mest om ja. Jeg har ennå ikke sett han på noe live-turneringen, men bekjente av meg forteller til stadighet røverhistorier om hvordan de bor og hvordan han spiller, inntekt osv osv. :)

Oi-oi! Disk opp med røverhistoriene, jeg er hemmelig Slayer-beundrer.

Sven hvem?

Hvis du husker Alias: Slayer var det han som stod for introduksjonen til Starcraft der han sa generelle ting om spillet mens han satt og spilte. Han var en av Norges/verdens beste i Brood War i sin tid han også. Spiller også mye poker, men lavere stakes enn Slayer vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Tja.

De har nettopp flyttet ut av en leilighet i Bergen sentrum til et kaksehus ett eller annet sted.

Var snakk om at han var god for 2 mill i pluss 2005, og at han har passert 3 mill for 2006.

Husker ikke helt hvilke stakes han spiller, men det var snakk om åtte bord.

Ellers var det vel snakk om et veddemål fra en direktør fra en pokerside om hvis han greide å spille så og så mange hender, så skulle han få så og så mye, husker ikke detaljene.

Sånn var det, han andre vet jeg ikke hvem er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...