Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHH

En spiller gikk all-in på en turbo, og jeg syner.

Han viser A2 i kløver og jeg har AA. Rimelig sikker på å vinne....

Jævern vinner med hus med 2 og 3'ere.

Bare et spill Bare et spill  :wallbash:

6204807[/snapback]

 

Samme fyren dro nettopp ut på meg først med 64s mot min AA (flush), all in før flop, så QJo mot min AJs (også denne gang all in preflop, hånda etter den forrige)

 

surt....

Lenke til kommentar

Fy faen, nå er jeg lei poker! :@ Spilte en 40k Guaranteed turnering på PP med nesten 80k i premiepotten. Er fortsatt relativt tidlig i gamet og jeg blir utdelt AA. Raiser til 3x blinds og blir reiraiset kraftig av fyren etter meg. Velger da naturlig nok å gå all in og blir callet av KK. Floppen kommer QJ9, turn 4 og river, gjett en gang, 10. Nesten så jeg begynner å grine av det, har hatt så vanvittig uflaks i det siste. Ekstra surt når jeg har investert 109$ i en turnering og blir slått ut på noe sånt dritt. Faen asså...

Lenke til kommentar
QUOTE(eivindhg @ 30/05-2006 : 01:33)

Ekstra surt når jeg har investert 109$ i en turnering og blir slått ut på noe sånt dritt. Faen asså...

*

 

 

 

Eh, ikke invester så mye at du blir emosjonelt engasjert?

 

Har en bankroll på over 20x så mye som det der, så det er ikke noe problem, men surt å gå ut av en turnering med så stor prize-pool når du i tillegg føler du har sjanse til å gå "all the way". Men nå er det hele glemt, ny dag, nye muligheter =)

Lenke til kommentar
(eivindhg @ 30/05-2006 : 12:36)

Har en bankroll på over 20x så mye som det der, så det er ikke noe problem,

*

 

 

 

Synes du 20 buy-ins for MTT-er er mye?

 

Ja, egentlig. Spiller ikke mer enn maks et par om dagen, og kommer ofte i pengene, jeg vet ikke om du taper hver gang du er med i en MTT, men hadde jeg gjort det hadde jeg nok ikke spilt disse turneringene. Har hatt en tendens til å komme på final table ganske ofte, og da får man jo som regel en del ganger mer enn man har satt inn. Har ikke satt inn penger på PP på en stund for å si det sånn, men tar ofte ut...

Lenke til kommentar
Ja, egentlig. Spiller ikke mer enn maks et par om dagen, og kommer ofte i pengene, jeg vet ikke om du taper hver gang du er med i en MTT, men hadde jeg gjort det hadde jeg nok ikke spilt disse turneringene

6211545[/snapback]

 

Om jeg er den nye Phil Ivey eller om jeg har blåst tre hundre tusen av trygda mi er knekkende irrelevant: 20 buy-ins for store MTT-er er altfor lite, uansett hvor god du er. Ha kos med å erfare dette i en ondartet nedsving.

Lenke til kommentar
QUOTE(eivindhg @ 30/05-2006 : 22:23)

Ja, egentlig. Spiller ikke mer enn maks et par om dagen, og kommer ofte i pengene, jeg vet ikke om du taper hver gang du er med i en MTT, men hadde jeg gjort det hadde jeg nok ikke spilt disse turneringene

*

 

 

 

Om jeg er den nye Phil Ivey eller om jeg har blåst tre hundre tusen av trygda mi er knekkende irrelevant: 20 buy-ins for store MTT-er er altfor lite, uansett hvor god du er. Ha kos med å erfare dette i en ondartet nedsving.

 

Hehe, jaja, hvis du sier det så. Har spilt poker i nesten 1,5 år og har aldri opplevd dette som noe problem. Hvor har du egentlig fått denne teorien fra? Hva er så ille med å være med i en 109$ turnering når du har 2000$ i bankrollen? Hvis man ikke klarer å komme i pengene i løpet av 20 turneringer burde man uansett vurdere enn annen hobby :p

Endret av eivindhg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...