Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

billybob hvor var det du var med?

var med på en Eurolinx live freeroll for en stund siden i Ålesund! venn av meg kom på andreplass! rimelig surt med tanke på førstepremien :p

men var jævli arti med cashgame mens de andre spillte tourneyen (jeg røyk tidlig). BRA MED ACTION. var noen potter på par tre tusen der :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

hehe ok. jada samme førstepremie.

ikke cashgame? velvel... bergen er jo politiets razzia-himmel så kanskje ikke så rart :p

Lenke til kommentar

Hørte snakk om den turneringen når vi var i by'n, har lyst men liker ikke å starte en konto hos "alle" bookmakerne på nett.

Er heller litt skeptisk til damene, tviler på at de er så smart at de greier å deale slik en "erfaren spiller" hadde gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

hehe, vel, jeg også tenker jo litt sånn "klarer de det?" tanker ... men alle pokerturneringer er jo morro :)

og jeg har blitt bookmaker-hore for lenge siden så å legge seg på en til gjør ikke no :p

no turnerings-action nåda gutter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

hAHahHAhaha.

dette er DAGENS POTT. faktisk LENGE siden jeg har sett SÅ STOR FISK, på vel, vertfall en MIDDELS stake ($0.5/1 loking).

http://rakewiz.com/notepad.php?hand=10053

lol! han reloader rett etterpå, jeg får utdelt 33.

det er vel 3 stk som ser floppen gratis.

bordet er T T x. checka til turn.

turn er blank.

fisken byr ut 1 dollar, altså 1x bb. jeg tar ett lodd og caller.

river er 3. han checker til meg. jeg byr 1,5x pott. han min-raiser, jeg går all-in, han caller og viser TQ.

way to slowplay tresset!

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

jeg har spillt uendelig med hender men jeg nekter å få royal flush!

husker ikke hvor høy høyeste straightflushen er.

tok meg en halvtime med tenking å få sove etter at jeg kunne vert chippo med 80 stk igjen på $3rebuy på PokerStars. det var 1920 entrants og jeg hadde sitti i det evige og chippa meg oppover da en av de største folka bestemte seg for å calle min all-in på turn med en en-korts flushdraw og traff. 300 000 chip pot.

deilig nick King-Nothing! |m|

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar

Hei!

Har spilt en del poker da jeg var yngre, så spillereglene kan jeg (flush, strike osv)

Men nå har jeg litt lyst til å prøve meg med online pokerspill, og har en del spørsmål.

1: Hvilken side er best?

2: Har noen en noobie guide for oss som er ferske?

3: Har dere noen triks? Vet at mange skriver ned hvordan de spiller, slik at de kan enkelt slå opp hvis de kommer opp i en lignende episode.

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar

Fy faen :@ Nå steamer jeg som aldri før. Spilte en 109$ speed sit&go på PP. Er 4 spillere igjen, premie til de 3 beste, blindsene er på 400/800 og jeg får AKs på button. Går selvfølgelig all in og blir calla av begge spillerne bak meg, de har henholdsvis 88 og 99. Kommer to konger på flop og ingen av de andre treffer, men så kommer det selvfølgelig en 9er på turn og ene duden får fullt hus og når jeg ikke får no mer hjelp på river ryker jeg selvfølgelig ut. Den turneringen skulle finansiere en 320$ buy-in på PP i kveld, men det blir det nok ikke noe av nå hvis jeg ikke klarer å forvandle 30$ til 320$ på 2 timer...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861
Har spilt en del poker da jeg var yngre, så spillereglene kan jeg (flush, strike osv)

6195401[/snapback]

Hehe, den der var priceless.. Går det mye i strike'er eller? :)

Neida, men altså... Erfaring er tingen.

vil du gå rett på ekte penger eller playmoney først?

Hvis du skal spille playmoney så er det jo egentlig likegyldig hvilken side du velger spør du meg da. Med ekte penger fins det vel enkelte sider med fordeler for nordiske spillere.

Se litt pokerprogram og slikt, skaff deg mengdeerfaring. Kom opp i ulike situasjoner. Vit hvilke hender du skal bruke og kaste og hold deg til det. Ikke spill tricky til å begynne med.

Blabla -- Får se om jeg kommer på no mer etterhvert..

Lenke til kommentar

Vil anbefale play money på poker.com for tha sims.

Men det som gir mest erfaring er å sette inn noen hundre kroner å spille dem på microlimits. Prøv deg frem med Sit n Go, Multitable turneringer og ring games. Finn ut av hva du kan best.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

haha nice eivind! jeg har eksamen i slutten av uka så jeg må ha pause nå utover ellers går d til h :p

gl hf!

Lenke til kommentar

Hehe, der røk jeg, hadde AQ, flop kommer AKK, han slowplayer og jeg skjønner egentlig at han har AK, men allikevel caller jeg når han går all in etter river og jeg taper så det synger. Kanskje like greit :p

Tenker jeg tar en pokerpause denne uka her for å fokusere på eksamen (har 3 stk).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...