MrSifter Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Vet ikke helt hvordan det er, du kan vel ikke ha et visakort når du er under atten. Da får du verken satt inn eller tatt ut penger. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 VISA kan en få hvis foreldrene dine står ansvarlig for bruken av kortet. Selv har jeg registrert min konto i min mor sitt navn. Og bruker hennes kort når jeg skal overføre penger til kontoen. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ja, da er det vel teknisk sett hennes kort og konto. Dvs at du spiller på hennes konto med hennes kort Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ja, da er det vel teknisk sett hennes kort og konto. Dvs at du spiller på hennes konto med hennes kort 6112197[/snapback] Jeg fikk Visa før jeg var 18, og det var på min egen konto. Eneste 'catch' med det er at jeg måtte ha underskrift fra foresatt/forelder. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Poster rett og slett i kjedsomhet. 33 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Vil dere ha lagt ned QQ all in preflop? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Stack, posisjon og turneringshensikt? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Vil dere ha lagt ned QQ all in preflop? 6126519[/snapback] Spørs hvor stor del av stacken jeg allerede har lagt inn før raisen kommer, om jeg går for å safe eller eneste hensikt er å vinne... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Cashgame. Pluss masse tegn. Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg ville nokk mest sannsynelig ikke lagt ned QQ preflop, men det avhenger jo av hvor stor stack jeg har osv. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Litt mer enn maks innkjøp på bordet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg hadde greit lagt ned QQ med en okei stack. Men til gjengjeld så legger jeg greit essepar hvis jeg får for mye action også Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Synes det er vanskelig å legge ned QQ preflop. Aldri i verden om jeg hadde lagt ned AA mot en annen preflop. Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 AA/KK/QQ/JJ er stortsett bare bra preflop, hvis man ikke treffer settet på floppen, er det bare kaste seg. (Med mindre det bare kommer lave kort) Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) QQ og JJ kan lett kastes preflop. Avhenger selvfølgelig av situasjonen. Med KK og AA prøver jeg å gå alene mot en, helst allin hvis det ikke er tidlig i ei turnering. EDIT: I hvilken situasjon er det forresten smart å legge AA preflop? Snakker ikke om tidlig i ei turnering hvor 6 stykker går all in. Endret 18. mai 2006 av MrSifter Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 QQ og JJ kan lett kastes preflop. Avhenger selvfølgelig av situasjonen.Med KK og AA prøver jeg å gå alene mot en, helst allin hvis det ikke er tidlig i ei turnering. EDIT: I hvilken situasjon er det forresten smart å legge AA preflop? Snakker ikke om tidlig i ei turnering hvor 6 stykker går all in. 6129303[/snapback] Uff, du ripper opp i vonde sår. Jeg satt med 83 dollar på et cashgame bord og fikk AA på bigblind. BB ble 4x, jeg 3x det igjen og han raisa meg allin, caller selvfølgelig. Han har pocket konge og treffer tresset, det er mitt sureste pokerøyeblikk ever. Kanskje det har noe med at jeg vanligvis småspiller med 1dollar turneringer og freerolls... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 la ut ett lite klipp av Phil Hellmuth fra 1997 jeg. artig å se... stort sett så er den gamle Phil Hellmuth.... helt lik den nye Phil Hellmuth http://rakewiz.com/media/philhellmuth1997.avi Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 QQ og JJ kan lett kastes preflop. Avhenger selvfølgelig av situasjonen.Med KK og AA prøver jeg å gå alene mot en, helst allin hvis det ikke er tidlig i ei turnering. EDIT: I hvilken situasjon er det forresten smart å legge AA preflop? Snakker ikke om tidlig i ei turnering hvor 6 stykker går all in. 6129303[/snapback] Du sitter OTB i en full ringed game i bobla, og tre stykker foran deg går all-in. Du går ikke for seier, men for en pengeplassering siden det er godt betalt. Da bør AA strengt talt greit kunne kastes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 AA kast? tøys. kaster du AA må du være RIMELIG redd for chipsa dine. greit nok, i en 5way pot vil jeg nesten heller har 78s enn AA, men kom igjen. kaste nuts? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ja, jeg kaster gjerne nuts hvis jeg har et mål med spillet mitt. Det er viktigere for min del å hanke inn chips i lengden, enn å vinne store hender nå og da. Og AA er slettes ikke så krutt som man skulle tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå