Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

spiller selv £50+£5, £15k garantee.

melde fra litt hvis det går bra.

edit: På cryptologic

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

84 spillere... 30 får penger (£75), også går det spisst opp til £4200 på førsteplass. jeg ligger under average og det går stort sett i all-in eller fold (ganske crapshoot nå ja). håper jeg får litt chips så jeg kan begynne å spille igjen. ikke mye å skryte av men det er muligheter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

tok ett raskt jalla bilde med mobilen av min andre pc-stasjon som jeg egentlig liker best. vanskelig å se egentlig, men det er 1stk 19" LCD på 1280x1024 og en 20" LCD på 1600x1200. da får jeg gjort ALT på samme tid :p

http://halvorstrand.com/_various/pcstastjon2.JPG

menmen...

54 spillere igjen. jeg har bare 1/3 average, og såvidt 10xBB. må dobble snart, men det handler alltid om å overleve i turneringer, selvom jeg heller hadde hatt stort overskudd av chips ;)

får se hva det blir til. må komme en all-in snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

47 stk igjen. har jævli lite chips. stjelt en gang allin med J9o og nå en gang til med 79s. har halv average igjen, akkurat 10xBB.

sliter for å si det mildt.

edit: hånda etter jeg posta får jeg KK, rett etter stjel med 79s, og jeg viste.

dobbler og har nå over average. det handler alltid om å overleve gutter. da var vi tilbake i spillet ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

32 igjen. syk øke i average, jeg er nå 2/3 average. høye blinds og høy ante. blir nok bubble situasjon. 2 stk til må ut, håper det går raskt for seg, ellers tror jeg jeg kan slite. SER greit ut, men man vet aldri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

blæ. 27. plass. skuffa selvom jeg fikk penger. er liksom så waste of time når det ikke blir mye :p

£75. good game.

hehe forstår Billy Bob. vinne pengene på poker, ta dem ut og bare plutselig ha en skjerm til da :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

miniturnering. 164 deltakere på £3280 pricepool, førsteplass £984.

92 stk igjen og jeg har dobbel average. spiller mange hender og har fått betalt fordi folk ikke tror meg, men en del opp og ned, for å si det slik. satser på høy plasering her.

edit1: og så begynner den klassiske nedturen. jeg caller preflop, 3 andre med. flop 989, jeg byr ut 450 i en 600 pot. en caller. turn er en 3, ingen flushdrag. jeg setter den ene personen som er igjen all-in, han/hun tenker en stund og caller, viser AT, river er 8 og det er 9988 på bordet. jeg har 77. donkeys! har fortsatt average igjen men hadde hatt sykt mye mer... 67 stykk igjen.

edit2: første pause. under average for første gang i turneringen. 58stk igjen. sukk. jeg foreslår att alle prøver å si dette høyt til seg selv for å høre hvor dumt det høres ut. situasjonen er hånden ovenfor og det normale utfallet, nemmelig at jeg hadde vunnet hånden. "Jeg calla ned en fyr med Ace Ten high for alle mine chips og røyk ut."

edit3: tilbake til samme gamle. er sirka halv average. må begynne å stjele når jeg har korttørke. raise'a sirka 2/5 av stacken min preflop med A7s. får en call fra en. flopper er 6 høy, han checker til meg, jeg går all-in og får fold fra han. trengte den. 46 stk igjen. 20stk er betalt.

edit4: jeg har lite penger, får en miniraise forran meg når jeg er i BB (litt over en BB til for å calle). jeg har 47o og velger å kaste. rimelig surt når floppen kommer 477 og en kar går all-in. hadde sirka tredobbla på den hånda. fikk JJ neste og valgte å pushe for å steame litt. fikk ganske greit tak i blindsa da. 40stk igjen.

edit5: røyk jeg på 33dje plass, topp 20 var betalt. jeg skylder på han/hun med AT :p godnatt ;)

MER POKER TOURNAMENT ACTION IMÅRRA.

Lenke til kommentar

Kan ikke se at jeg ville spilt den annerledes, en må jo få bort rasket som har flushdrag, og han var jo all in, så da er det vel ikke mer å gjøre med det..

@viCtim: Blir en del timer på 0,02/0,05 bord for å vinne nok til ny skjerm og nytt skjermkort.. ;)

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

hehe TJA, det blir kanskje det billybob :p

sett deg ned med hele bankrollen din på 1/2 og spill, eventuelt kjøp deg en lottokupong :p

paull all-in på flop.

det er TUSEN dårlige kort med en sånn flop, SELVOM du har nuts.

alle kort som gir par på bordet (hus osv), alle kort som gir flush, alle kort som dupliserer din hånd (K og Q).

men altså, du spillte det langtifra feil, mange ville sikkert valgt å slowplaye det som er en ALVORLIG feil. du kunne vertfall aldri stoppa han med flushen i den hånda der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

tenkte det var påtide med en ny turnering. 264 stk i £15000 garantee. £4200 førstepremie. 30 plasser er betalt, fra £75 opp til førstepremien. fjerde gang jeg spiller turneringen, har kommet i pengene 2 ganger, en gang £75 (23. plass) og en gang £150 (13. plass).

dobbla med AQ på Q høy flop og 2 hjerter. en med KQ og heartdraw calla meg, ingen hjelp. jeg har nå 5100 chips på 2900 average. det er 180 stk igjen. håper på å komme dypt.

første pause. 145 stk igjen. jeg har ikke gjort noe siden sist. 4900 chips med 3600 average. ikke fått noen av de høye PPene enda. spare det gode til seinere! bruker å tynne seg ut når blindsa passerer 100/200. dem er 75/150 etter pausen.

vel, egentlig gått rolig for seg. raisa til 3xBB som er 450 og en god del av min stack på 4000 med TT, QA på flop og han som er med byr inn i meg, må kaste og har nå 3600 med 4400 average. litt tynt men klarer meg MEGET GODT med nesten 20xBB. det er 118 stk igjen så det er bare å vente på the good stuff. ingen ante enda.

mens jeg venter på krutt kan jeg vel slå fast for dere at man vinner ikke spesielt mange hender når man ikke ser en flopp. fikk AKs OOP og valgte å calle bud på 4xBB (som desverre er ganske mye av min stack), ikke noe treff OOP er stygge greier og det ble check, bet, fold. 100 stk igjen, kastet mye weak aces.

tja, ikkeno stort. bydd ut ett par ganger med weak ace, en gang med AJ og tatt ned pottene i late position. blinds 150/300 med 25 ante. jeg har 5100 på 7500 average. 70 stk igjen og jeg føler meg litt short men holder ut.

fått KK, ingen action, fått TT, ingen action, så fikk jeg KQ. caller en som raise'a til 2xBB, bare jeg og han ser floppen. flop er K høy, jeg er i BB og checker til han. han byr ut halv pot. jeg går all-in, han tenker og caller, viser K8 med ingenting. jeg får runner runner flush men hadde uansett tatt hånda. 10000 chips med 10100 average. det er 52 stk igjen så det begynner å nerme seg noe!

berg og dalbane nå, var nede på 6000, fikk KK og bydde 3xBB, en caller. A på flop. jeg velger å checke, andremann som er storstack byr ut, jeg velger å min-raise'e, han kaster. litt gambling må man gjøre. har desverre bare 9300 på 12300 average. det er fortsatt 43 stk igjen. begynner å gå smått nå, folk vil inn i penga!

med 34 stk igjen får jeg AK UTG, og jeg har rundt 7000 på blinds 300/600, bare 11xBB ca. jeg velger å gå all-in siden jeg ikke vil ha noen outdrawers eller limpere med jallahender når det er bubble. jeg får call av bigstack (46000) i BB som viser AQ, ingen hjelp til han og jeg sitter nå med 14000 på 15500 average.

endelig ferdig med bubble, det ble hardt på stacken! hadde ca 9000 når bubble var ferdig, fikk AJ og pusha (blinds 600/1200 med 150 ante). en caller som har 48000, han viser A8, ingen hjelp og jeg sitter nå med 18000, average er 20000. det er 26 stk igjen.

så skjer det at jeg får AA faktisk, en shortstack pusher in og jeg caller, har nå 28000. blir så blinda ned en del frem til tredje pause som er nå. jeg har 25000 med 24000 average, og 22 stk igjen. er garantert £75 men det blir £150 når vi er nede på 20 spillere. egentlig er de summene uansett bare for å 'holde meg i null' frem til jeg tar storeslem i denne type turneringer. vil alltid gå for £4200 førstepremien.

mye opp og ned nå på shorthanded bord. 13 stk igjen og jeg har knappe 10xBB med 23000 på 1200/2400 blinds. vet ikke helt hva jeg må gjøre her, må nok bli litt heldig for at det skal bli finalebord!

jeg trenger ikke bli heldig når de andre pusher inn som noen helter! da var det 10 stk igjen men jeg må dobble asap! har bare 26000 med 52000 average. ante er syyyke 400. er nå garantert £225, mens førsteplassen er £4200.

og der var det farvel, en fyr var all-in i blinds (tapte en stor pot), jeg gikk all-in UTG med AQ, en bigstack caller med KT, T på river og jeg tapte en 50000 pot. 9ende plass gav meg £300, sirka $600 regner jeg med. litt skuffa etter at bordet så såpass lovende ut, helt fram til river.

velvel, casha i 3 av 4 £15k garantee turneringer. fornøyd I guess. gleder meg bare til jeg tar den største premien!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...