Gjest Slettet+1374861 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hva i helvette er det der? To ruter sekser, 6-10 har ikke straight... Henger ikke helt med nå jeg... viCtim sitter jo med 8-10 da, han har jo straight... 5966152[/snapback] det er nok internet explorer som er helt skada på resizing av bilder desverre! men ja jeg floppa NUTS, får inn ALLE PENGENE ..... og taper. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Spilte en turney igår. 11stk 100kr buy in, 1000 chips. 3stk som tok re buy. 900 til 1.plass, 400 til 2.plass og 100 til 3.plass. Låg lenge midt på treet, og da vi var 7stk igjen fikk jeg bare dritt kort. Og fikk jeg en grei hånd, så traff jeg aldri floppen. Dette gjorde at jeg hadde minst av alle, med ca 6k i chips. På BB får jeg dette: Meg: QQ All in En annen: KQ All In Chip leader: 88 Call Flop: A-7-7 Turn: 7 River: A Og det blir split pot. En hånd litt senere, fremdeles lite chips, ca 7-8k: Meg: J-9 på BB Samme som hadde KQ isted: J-K og Call Flop: J-J-7 Meg: All in Han: Call Turn: 5 River: 7 Ny split pot. Endte til slutt på en 2. plass. Røk ut på dette: Meg: 7-6 Call Han: 4-4 raise 3xBB Meg: Call Flop: 7-6-5 Meg: All in Han: Call Turn: 4 River: 10 Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Enda et bad beat i ei turnering på Ladbrokes hvor jeg går all in for det jeg har igjen. Jeg spiller handa perfekt, får motstanderen til å tro at jeg har noe annet, så BAM! Chatten i Ladbrokes viser ikke holecardsa og av en eller annen grunn ikke winning hand her heller. Tror det var fordi vi var all in på turn. Jeg hadde ihvertfall 88 og han andre hadde A2. http://rakewiz.com/notepad.php?hand=10045 Endret 23. april 2006 av MrSifter Lenke til kommentar
Paull Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jippi, etter å ha forsøkt å ta meg sammen med spillet mitt, virker det som om ting går litt bedre. Var med i ei $1+$0.1 () turnering, der det var 1731 spillere. Endte på 37.plass til slutt, men siden jeg fikk en ROI på 293%, så må man jo være fornøyd.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 haha, nice one Paull spillte tight som aldri før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Vi hadde en liten diskusjon rundt bordet i går: I heads up, hvem er BB? Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det som gir mest mening, er at den til venstre for dealer er BB, siden BB byr sist før floppen. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Button er small blind heads up. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Dealer er SB før floppen og er først til å melde. Etter floppen er BB først til å melde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 det stemmer som Sifter og Medrakil sier. button er SB, først til å si noe preflop, sist etter flop. derfor svært vanlig å raise'e fra SB preflop i HU. noen nettsteder har valgt å overse dette/ikke fikse det slik, slik at button er BB i HU. varierer fra sted til sted. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Fin hånd ikke sant? Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Jeg spiller mest på dreampoker, spiller på 0.50$/1$ bordene. Svalbard: Ja, det er en fin hand, synd det var freeroll. Endret 26. april 2006 av StIFfmasT Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jøss, se hva jeg fant: http://www.cardswapelite.com/ Dæven døtte! 329 dollar er på vei i deres retning! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jøss, se hva jeg fant: http://www.cardswapelite.com/ Dæven døtte! 329 dollar er på vei i deres retning! 5991725[/snapback] Halleluja! :!: Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jøss, se hva jeg fant: http://www.cardswapelite.com/ Dæven døtte! 329 dollar er på vei i deres retning! De som går på den der og virkelig kjøper programmet er bra dumme! Selvom det ser ut som du har pocket aces så tror jo fortsatt serveren at du har det du startet med. Latterlig opplegg, men er vel noen idioter som virkelig går på det Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Dere skeptikere kan bare sitte her og sture mens jeg forbedrer meg på å håve inn penger. De selger nemlig bare 200 kopier. Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Dere skeptikere kan bare sitte her og sture mens jeg forbedrer meg på å håve inn penger.De selger nemlig bare 200 kopier. Åh, herregud så lettlurte noen folk er. Er jo folk som har prøvd programmet og det funker IKKE! Det eneste programmet gjør er at det forandrer det grafiske, altså at det ser ut som f.eks 3/4os er AA. Så burnedmind, du har akkurat prestert å bruke over 2000 kroner på en ubrukelig program. Du får kanskje bedre selvtillit av at det ser ut som du har pocket aces på hånda, men du blir ikke så mye rikere Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Tror du virkelig han seriøst mente at han skulle kjøpe det eivindhg? Såklart ikke.. Uansett: Jeg var litt nysgjerrig på å finne ut hvor selve scam'en lå så jeg leste litt. Såvidt jeg ser så foldes korta dine før showdown på demoversjonen, så du vil aldri finne ut at serveren fortsatt har dine gamle kort Dette er latterlig, men jeg tipper det er noen som går på. Desverre Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Åh, herregud så lettlurte noen folk er. 5996383[/snapback] Du sier noe. Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Tror du virkelig han seriøst mente at han skulle kjøpe det eivindhg? Såklart ikke.. Uansett: Jeg var litt nysgjerrig på å finne ut hvor selve scam'en lå så jeg leste litt. Såvidt jeg ser så foldes korta dine før showdown på demoversjonen, så du vil aldri finne ut at serveren fortsatt har dine gamle kort smile.gif Dette er latterlig, men jeg tipper det er noen som går på. Desverre Til burnedmind; du lurte meg faktisk ja, skulle ikke forundre meg om noen kjøpte dette programmet! Klart serveren fortsatt har dine gamle kort, hvordan skulle liksom dette lille programmet kunne hacke seg inn på Party Poker sin server for så å forandre kortene til folk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå