Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861
Hva i helvette er det der? To ruter sekser, 6-10 har ikke straight... Henger ikke helt med nå jeg...

 

viCtim sitter jo med 8-10 da, han har jo straight...

5966152[/snapback]

 

det er nok internet explorer som er helt skada på resizing av bilder desverre!

men ja jeg floppa NUTS, får inn ALLE PENGENE ..... og taper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte en turney igår. 11stk 100kr buy in, 1000 chips. 3stk som tok re buy. 900 til 1.plass, 400 til 2.plass og 100 til 3.plass.

 

Låg lenge midt på treet, og da vi var 7stk igjen fikk jeg bare dritt kort. Og fikk jeg en grei hånd, så traff jeg aldri floppen. Dette gjorde at jeg hadde minst av alle, med ca 6k i chips. På BB får jeg dette:

 

Meg: QQ All in

En annen: KQ All In

Chip leader: 88 Call

 

Flop: A-7-7

Turn: 7

River: A

 

Og det blir split pot.

 

En hånd litt senere, fremdeles lite chips, ca 7-8k:

 

Meg: J-9 på BB

Samme som hadde KQ isted: J-K og Call

 

Flop: J-J-7

 

Meg: All in

Han: Call

 

Turn: 5

River: 7

 

Ny split pot.

 

Endte til slutt på en 2. plass. Røk ut på dette:

 

Meg: 7-6 Call

Han: 4-4 raise 3xBB

Meg: Call

 

Flop: 7-6-5

 

Meg: All in

Han: Call

 

Turn: 4

River: 10

Lenke til kommentar

Enda et bad beat i ei turnering på Ladbrokes hvor jeg går all in for det jeg har igjen. Jeg spiller handa perfekt, får motstanderen til å tro at jeg har noe annet, så BAM!

Chatten i Ladbrokes viser ikke holecardsa og av en eller annen grunn ikke winning hand her heller. Tror det var fordi vi var all in på turn.

Jeg hadde ihvertfall 88 og han andre hadde A2.

 

http://rakewiz.com/notepad.php?hand=10045

Endret av MrSifter
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

det stemmer som Sifter og Medrakil sier. button er SB, først til å si noe preflop, sist etter flop. derfor svært vanlig å raise'e fra SB preflop i HU.

 

noen nettsteder har valgt å overse dette/ikke fikse det slik, slik at button er BB i HU. varierer fra sted til sted.

Lenke til kommentar
Dere skeptikere kan bare sitte her og sture mens jeg forbedrer meg på å håve inn penger.

De selger nemlig bare 200 kopier.

 

Åh, herregud så lettlurte noen folk er. Er jo folk som har prøvd programmet og det funker IKKE! Det eneste programmet gjør er at det forandrer det grafiske, altså at det ser ut som f.eks 3/4os er AA. Så burnedmind, du har akkurat prestert å bruke over 2000 kroner på en ubrukelig program. Du får kanskje bedre selvtillit av at det ser ut som du har pocket aces på hånda, men du blir ikke så mye rikere :p

Lenke til kommentar

Tror du virkelig han seriøst mente at han skulle kjøpe det eivindhg?

 

Såklart ikke..

 

Uansett: Jeg var litt nysgjerrig på å finne ut hvor selve scam'en lå så jeg leste litt. Såvidt jeg ser så foldes korta dine før showdown på demoversjonen, så du vil aldri finne ut at serveren fortsatt har dine gamle kort :) Dette er latterlig, men jeg tipper det er noen som går på. Desverre

Lenke til kommentar
Tror du virkelig han seriøst mente at han skulle kjøpe det eivindhg?

 

Såklart ikke..

 

Uansett: Jeg var litt nysgjerrig på å finne ut hvor selve scam'en lå så jeg leste litt. Såvidt jeg ser så foldes korta dine før showdown på demoversjonen, så du vil aldri finne ut at serveren fortsatt har dine gamle kort smile.gif Dette er latterlig, men jeg tipper det er noen som går på. Desverre

 

Til burnedmind; du lurte meg faktisk ja, skulle ikke forundre meg om noen kjøpte dette programmet! Klart serveren fortsatt har dine gamle kort, hvordan skulle liksom dette lille programmet kunne hacke seg inn på Party Poker sin server for så å forandre kortene til folk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...