Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

de må da ha en HAUG geeker som sitter å surrer med den software'en 24 timer i døgnet, forstår ikke hvordan det kan være så vanskelig å få til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To ille badbeats som finnes:

 

Spill 1: Du har 2-2 motstander 2-4

 

Flop: 2-A-A

Turn: A

River: A

 

Haha! Jaja, bli tvingt all in seff...

 

Spill 2: Du har AA spiller mot spar 2 og ruter 7

Flop: A- Spar A- Spar 3

Turn: Spar 4

River: Spar 5

 

Ja, her må også 2-7 spilles av en idiot eller bli tvingt all-in

 

BTW:

 

 

Noen som har sett Prison Break episode 18 med pokerspillingen? Stygt at det ikke blir all-in :tease:

 

 

Lenke til kommentar

Vant akkurat en 10+1$ buy-in turnering med 460 spillere på Party Poker.

Hadde skikkelig flyten i dag, på final table fikk jeg ikke så mye bra kort, men bluffa på de riktige tidspunktene + at jeg spilte bra når jeg fikk noe =)

Doblet blant annet opp på straight flush mot hus.

Digg med $1102.60 rett inn på konto ;)

 

#Game No : 4048739906

***** Hand History for Game 4048739906 *****

NL Texas Hold'em Trny:22438015 Level:19 Blinds-Antes(15000/30000-700) - Friday, April 21, 16:26:58 ET 2006

Table Regular(670853) Table #1 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 2

Seat 3: ehegnar ( $764140 )

Seat 5: FreddyFingaz ( $558860 )

Trny:22438015 Level:19

Blinds-Antes(15000/30000-700)

ehegnar posts ante [700].

FreddyFingaz posts ante [700].

** Dealing down cards **

Dealt to ehegnar [ Ac 3h ]

FreddyFingaz raises [110000].

ehegnar calls [95000].

** Dealing Flop ** [ 4h, 2d, Ad ]

ehegnar checks.

FreddyFingaz bets [251400].

ehegnar is all-In [638440]

FreddyFingaz is all-In [181760]

** Dealing Turn ** [ 2c ]

** Dealing River ** [ Qh ]

FreddyFingaz shows [ 5h, 5s ] two pairs, fives and twos.

ehegnar shows [ Ac, 3h ] two pairs, aces and twos.

ehegnar wins 205280 chips from side pot #1 with two pairs, aces and twos.

ehegnar wins 1117720 chips from the main pot with two pairs, aces and twos.

Player FreddyFingaz finished in 2 place and received $661.50

Player ehegnar finished in 1 place and received $1102.60

Congratulations to player ehegnar for winning tournament Regular

Endret av eivindhg
Lenke til kommentar
ajaj, hør på gutten! mer enn jeg har vunnet noensinne på en turnering.. *furte*

neida, gratulerer smile.gif

 

Har vunnet mer en gang, vant 1300$ da jeg kom på 3. plass i en 30+3$ buy-in turnering på Party Poker.

 

Turneringer som er spesialiteten min, men jeg suger i cash-games som du er god i ;)

Lenke til kommentar

Turneringspoker og cashgames er virkelig to forskjellige ting. Har vært passe god i turneringer, men tapt buy-in'en min med det samme på cash-games bord. Begynt å bli litt bedre på cash games i det siste.

 

Man må være litt løsere i cash-games, se flere flopper. Mens man må være mye mer tålmodig i turneringer.

Synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Turneringspoker og cashgames er virkelig to forskjellige ting. Har vært passe god i turneringer, men tapt buy-in'en min med det samme på cash-games bord. Begynt å bli litt bedre på cash games i det siste.

5965169[/snapback]

 

Akkurat motsatt i mitt tilfelle - har "skjønt" litt hvordan man skal spille cash games, mens turneringer er "black magic" for min del enn så lenge. Men, kanskje det er et vendepunkt.. I dag spilte jeg min første online-turnering der jeg faktisk fikk premie! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861
Turneringspoker og cashgames er virkelig to forskjellige ting. Har vært passe god i turneringer, men tapt buy-in'en min med det samme på cash-games bord. Begynt å bli litt bedre på cash games i det siste.

 

Man må være litt løsere i cash-games, se flere flopper. Mens man må være mye mer tålmodig i turneringer.

Synes nå jeg.

5965169[/snapback]

 

litt uenig. det fins ingen stort sett ingen verdi i å stjele blinds i cashgames. i turneringer blir det etterhvert nødvendig.

klart du vil se flopper i den sammenheng at du vil plukke opp ett monster, men det er ingen vits i å calle preflop og check-folde på floppen, det vil tape deg mye penger og du vil nok ikke finne nok donkeys til å vinne på det.

 

men det er alltid forskjellige måter å spille på. men syns skal du se flopper må du være LAG (Loose Aggressive) ikke Loose Passive. ellers så funker alltid TAG (Tight Aggressive) og er en grei 'standard' på cashbord.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861
legger ut link litt nye poker torrentsnacks her:

http://rakewiz.com/resources.php?id=6

5959058[/snapback]

 

Han fra internettpokeren var latterlig heldig et par ganger... Er vel så å si umulig å vinne en 500.000 dollar turnering uten å ha MYE flaks og flyt...

5964809[/snapback]

 

hehe vel, han hadde vel litt flyt, var dyktig og hadde dagen.

han er jo regnet som meget god, kanskje ett av de største unge talentene i online poker.

men så har han også blitt bustet i cheating og utelukket fra siden (frikjent fra cheating under turneringen du nevner).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...