Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861
Hadde en dårlig pokerdag i går, følte at jeg egentlig spilte ganske bra, men jeg fikk aldri kortene jeg "trengte".

5941506[/snapback]

 

vel det betyr egentlig ikke noe om du vinner eller taper bare du spiller bra.

jeg er godt fornøyd med å bare være ned 100 dollar (en halv buy-in) i hele går. jeg tapte to "hus mot hus" hender der jeg faktisk tror jeg var all-in begge, og en KK mot AA hånd jeg var all-in på.

 

det er ikke alltid om å gjøre å vinne mest mulig. av å til er det om å gjøre å tape minst mulig :p

Lenke til kommentar

Slenger meg på bad beat historiene med denne:

Jeg fikk ikke til hole cardene mine, det var uansett 22.

Skjønner ikke hvordan han klarte å calle på turn, jævla turist..

http://rakewiz.com/notepad.php?hand=10039

 

EDIT: Så kaster jeg meg på et cash-bord. Raiser 4x BB med JJ, får settet på floppen, men en idiot med 6s8s får selvfølgelig flush.

Så går jeg all in med det jeg har med AJ, en idot med 6T syner selvfølgelig og vinner med et par i ti....

Endret av MrSifter
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

au, stygg sak det der Sifter :(

er ikke mye grunnlag for han å calle på turn nei!!

 

det er noen sider sin handlogg som ikke viser holecards.

du kan skrive dem inn manuelt da type [2c] for Duece of Clubs, [As] for Ace of Spades osv..

 

edit: nå ser jeg holecardsa dine

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

fan altså. noen som bor på vestlandet her?

har så sykt lyst å blowe litt steam live cashgame.

er blitt så 'standard' å grinde online nå. 2-3 table'a 1/2 cash i ukesvis...

har hatt lyst å gå opp i stakes hele mnden men blowa sikkert $2000 på å prøve meg på 2/4 og 5/10.

jeg har tjent over 1300 dollar bare på rakeback denne mnd, så hvis jeg ville kunne jeg gått i null på 1/2 og fortsatt tjent stort, men fan da.... er ikke lykkelig som liten!

 

*furte*

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

grunnen til at han i det heletatt tenker på det er jo at spillet på det nivået der er såpass tricky at det er faktisk mulig han ikke har noe. ja det er sykt :p

men altså, det er jo også bra av TheTerrorist som setter bad_ip på en såpass veik hånd. helt ærlig håper jeg at jeg aldri i min levetid kommer til å putte 27000 dollar i potten med 99 slik som den hånden var spillt :p

 

edit forsåvidt ikke calle med A high heller :p

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar
Eventuelt ikke spille på bord med så lav innsats.. Selv om det jo ikke høres så lurt ut i seg selv, så spiller folk på så mye rart på "billigbordene". Kaller 6xBB pre-flop med J6 offsuit.

*tilte*

5902132[/snapback]

 

Du vil ikke vinne mer penger mot bedre motstandere. Hvis du ikke klarer å skjønne det så vil du ikke vinne i poker.

Lenke til kommentar
Eventuelt ikke spille på bord med så lav innsats.. Selv om det jo ikke høres så lurt ut i seg selv, så spiller folk på så mye rart på "billigbordene". Kaller 6xBB pre-flop med J6 offsuit.

*tilte*

5902132[/snapback]

 

Du vil ikke vinne mer penger mot bedre motstandere. Hvis du ikke klarer å skjønne det så vil du ikke vinne i poker.

5949641[/snapback]

 

Hmh, hørtes litt frekt og elitistisk ut. Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

ja hvordan skal du få plass til mer enn du har plass til? det er jo ikke mulig.

 

det FINS muligheter for å sette en høyere oppløsning enn skjermen egentlig klarer og noen skjermer vil da behandle det ved at du kan scrolle opp og ned og til høyre og venstre innenfor skjermområdet.

 

ellers så er du stuck. prima har digg "mini view" hvis du skal ha 1000 bord ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...