Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Huff, der var bankrollen i null. :( Vurderer å skaffe meg en pottoddskalkulator før jeg eventuelt "investerer" mer..

5929399[/snapback]

Oddskalkulator er fine greier det.

Lenke til kommentar
:D Kul tråd. Den sykeste All Inen jeg har sett var hos en kamerat av meg forleden. Jeg ble ikke med på all inen, heldigvis, men alt i alt var de fire stykker på en og samme runde. Det starter med at han ene raiser ganske kraftig. Ca 1/3 av stacken sin. Nestemann går all in, så får vi et fold, før nestemann ser all inen. En annen folder seg, en til ser all inen, jeg kaster meg, og så ser han som raiset såpass kraftig. Alle flipper kortene og han som raisa hadde AA. Nestemann hadde KK, nestemann 1010 og sistemann som var med hadde JJ. Hva er oddsen for den situasjonen? Ivertfall så vant han med essene ettersom ingen andre traff. :) Dette var ganske tidlig i spillet så det var ingen som hadde noen overlegen chip lead. Han kom faktisk bare på tredjeplass på slutten av kvelden. :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

såvidt jeg har forstått gir ikke SportingBet ut rakebackavtaler nei, men CelebPoker som er på samme nettverket (Boss Media) gir ut.

jeg kan fikse opp til 27%.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861
situasjon:

http://halvorstrand.com/_various/deadmoney.JPG

hva syns du om hånda di her? tongue.gif hehe...

syns jeg satt fint i det der.

Vil tippe førstemann som betta hadde flushdrag, andremann AJ o.l og sistemann et knektepar med lavere kicker...

5929932[/snapback]

Gir jo ingen mening at sistemann skal kunne syne med et knektepar der.

5930176[/snapback]

situasjonen var at jeg bydde HARDT preflop, så fikk jeg desverre med meg hele den jævla gjengen der... på flop var potten nesten 50 dollar, jeg byr ut 25, førstemann etter meg re-raiser til 150, han etter der går all-in for 220, han etter der går all-in for 60 ....

vet utfallet men interresant å se hva folk syns før jeg sier det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skal straks ut å spille en liverunde med 7 andre. De fleste av dem stinker og vet at de kaster bort penger, en annen del er optimistiske og tror poker går utelukkende på flaks, mens undertegnede og 1 eller 2 til faktisk kan, og bryr seg om spillet. Jeg vant sist runde med samme folka, og runden før der igjen. Har grei selvtillit og regner med at potten kommer opp i rundt 1000,-, noe som kommer godt med for en militærgutt som meg som har i overkant av 500 spenn ut måneden.

Jeg ender alltid opp med å be folk som snakker i kortene, blande seg i potter og aldri vet hva chip-verdiene er, å holde kjeft, og fremstår alltid som jævli sur. Jeg gjør dette kun for å finpusse ferdighetene, jeg driter egentlig i pengene. Vi spiller med 50,- buy-in, men med rebuys. Jeg spiller veldig loose agressive mot disse gutta, så får vi se hvordan det funker i kveld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861
Huff, der var bankrollen i null. :( Vurderer å skaffe meg en pottoddskalkulator før jeg eventuelt "investerer" mer..

5929399[/snapback]

Oddskalkulator er fine greier det.

5929557[/snapback]

syns det er overdrevet. hva trenger du å vite:

flush=35% på turn og river

straight=31% på turn og river

top pair, sett og to par osv, det får du bare lære deg å spille.

by ut opplagte draws og maksimer inntekt. erfaring er det eneste som gjelder på betstørrelse når man skal vinne og samtidig være var for monster.

situasjon:

http://halvorstrand.com/_various/deadmoney.JPG

hva syns du om hånda di her? tongue.gif hehe...

syns jeg satt fint i det der.

Vil tippe førstemann som betta hadde flushdrag, andremann AJ o.l og sistemann et knektepar med lavere kicker...

5929932[/snapback]

jeg bydde ut 25 på floppen for å vise styrke, potstørrelse 75, mener du at en med flushdraw da som førstemann raiser til DOBBEL pottstørrelse? ikke bare er det helt elendig iforhold til potodds fordi han er på en DRAW og er IKKE favoritt til å treffe noe som helst, han comitter seg også til potten selvom jeg UTG har vist styrke.

og så mener du at han etter der så tror at top pair top kicker i en pot som har blitt overbydd til SÅ ENORM GRAD, og velger å pushe med det?

og da skal da en tredjemann velge å pushe med top pair, dårlig kicker?

vel, syns helt ærlig teorien var litt vel dramatisk :p

Slik du forteller, så tror jeg nok at noen sitter med pocket J/9 og har dermed tress.

5930353[/snapback]

J9 på en J96 flop gir da umulig tress. to par er vel mer sannsynligvis navnet på det du sier :p

HVA SKJEDDE?

ja, det var ett LETT KAST. hadde jeg trodd beste hånden var en DRAW og TOP PAIR som foreslått over, så hadde det vert ett call, men det så jeg på som UMULIG.

jeg kastet hånden min, budet jeg fyrte ut fra UTG på floppen gav meg RIKELIG med informasjon til å kaste. no way ett par er god når det var så mye action.

jeg kastet, det blir vist top to par av førstemann, sett av andremann og draw av tredjemann. helt logisk igrunn. top to par kan man lett tro er god på den floppen der. desverre comitta han seg til potten når en annen traff settet, og sistemann som bare hadde 60 dollar igjen sirka han forstår jeg LETT hvordan han calla med de potoddsa der, selvom han hadde visst en hadde sett og muligheten for hus.

Lenke til kommentar
Slik du forteller, så tror jeg nok at noen sitter med pocket J/9 og har dermed tress.

5930353[/snapback]

J9 på en J96 flop gir da umulig tress. to par er vel mer sannsynligvis navnet på det du sier :p

5931332[/snapback]

Tror nok du misforstod meg. Mente at en av de kunne sitte på JJ eller 99 og dermed hadde tress. U see?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

steemmmer. pocket pair altså. ja det er meget sannsynlig :)

tror faktisk det var bottom sett, (66) men godt gjettet. måtte jo være noen med krutt der!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

sikkert en del av dere som har sett denne før, men hvis du ikke har det så er dette ett klipp du MÅ SE. Phil Ivey er en SYK kar, i pokersammenheng. definitivt i en egen klasse.

dette er klipp av Phil Ivey heads up i en pokerturnering.

http://rakewiz.com/media/philivey.avi

dere får bare se det og nyte. skal ikke si mer :)

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

min hittil største pott falt klokken 08:30 ca, norsk tid.

(ja det er på tide å snu døgnet igjen)

http://rakewiz.com/notepad.php?hand=10033

skikkelig dårlig handhistory-logg på det nettverket der.. jalla.

uansett, jeg holder JK, han holder 89.

lang historie kort: jeg treffer gullkortet på river, overbyr så jævlig som jeg bare kan og han donerer 400 ekstra dollar til meg på river.

vi snakker 3-handed $2/4 her så man spiller litt alternative kort ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...