Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1374861

er vel slik at det er lovlig å se men ikke distribuere. menmen.

jeg trenger en pause fra seriøs spilling etter en del beats idag. noen som lever for å spille litt microlimit? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, sjekk denne; Spilte litt low-stakes ($0.10/0.25) cashgames..

(rottulf er meg)

*** HOLE CARDS ***

Dealt to rottulf [Th Ah]

rottulf: raises $0.25 to $0.50

enosiam: folds

Supalew: folds

vixticator: folds

JayStarr74: calls $0.40

swjs: calls $0.25

*** FLOP *** [Qh Jh Kh]

JayStarr74: checks

swjs: bets $0.75

rottulf: calls $0.75

JayStarr74: folds

*** TURN *** [Qh Jh Kh] [Qs]

swjs: bets $1.25

rottulf: raises $1.25 to $2.50

swjs: raises $0.60 to $3.10 and is all-in

rottulf: calls $0.60

*** RIVER *** [Qh Jh Kh Qs] [9h]

*** SHOW DOWN ***

swjs: shows [Qc 9s] (a full house, Queens full of Nines)

rottulf: shows [Th Ah] (a Royal Flush)

rottulf collected $8.75 from pot

JayStarr74 said, "gh"

 

:D

Lenke til kommentar

Jepp! La ikke merke til at det var royal flushen.. Tenkte bare "Yess, jeg har 'the nuts - ess høy flush :p'". Så begynte bettingen og jeg tenkte "Høhø, nå har jeg han!" Og så kom dama på turnen og jeg ble veldig bekymret for om flushen min holdt mot et eventuelt hus.. :p

Og så innså jeg hva jeg _egentlig_ hadde, og lo hele veien til banken.

Kommer sikkert ikke til å floppe royal flush igjen på en stund.

Lenke til kommentar
Jepp! La ikke merke til at det var royal flushen.. Tenkte bare "Yess, jeg har 'the nuts - ess høy flush :p'". Så begynte bettingen og jeg tenkte "Høhø, nå har jeg han!" Og så kom dama på turnen og jeg ble veldig bekymret for om flushen min holdt mot et eventuelt hus.. :p

Og så innså jeg hva jeg _egentlig_ hadde, og lo hele veien til banken.

Kommer sikkert ikke til å floppe royal flush igjen på en stund.

5907549[/snapback]

 

Flott hånd Paull, men hva med å logge hendene dine, litt lettere å se da. :)

 

spillt i 2 og ett halvt år og det har ikke skjedd meg enda. bare sett det.

bra gjort på MICROLIMITS :p

5907568[/snapback]

 

Vi spiller med de samme kortene på MICROLIMITS. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

hehe ja mulig det er samme korta billy, men jeg blir forbanna fx. hvis jeg får en überhånd og min motstander også gjør det, og jeg bare sitter med halvparten av max buyin for da får jeg betalt mindre enn jeg kunne. samme gjelder vel hvis jeg loker på 0.5/1 istedenfor 1/2, og helt ærlig høres det litt dårlig betalt ut på microlimits :p

Lenke til kommentar

Skjønner det at det er bedre å få en slik hånd på høyere bord, men poenget mitt var jo at det ikke er en sensasjon på ML-bord. :)

 

Blir jo nesten litt dårlig av å lese om folk sine historier på nett i forhold til cashgame, virker ikke som noen spiller noe annet enn 1/2 eller 3/6. Vi får snakkes om et par år, kanskje jeg er der da jeg også. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

jeg tror ikke jeg hadde klart å spille hvis jeg visste at det maksimale jeg kunne vinne på en dag var 30-40 kroner..

jeg mener... poker er ikke SÅ GØY. uten pengene hadde jeg aldri sittet i så mange timer :p

pengene gjør det gøy for min del.

Lenke til kommentar

Er vel fremdeles i den fasen at jeg synes det er gøy. Men grunnen til at jeg spiller på så små limits, er fordi jeg aldri har fått til cashgame. Jeg er en hund på turneringer, bygger meg gradvis opp på bankrollen, men har bestemt meg for å mestre cashgame også, det er jo samme spill vi snakker om! Før har jeg brent meg noe sinnsykt på cash, mens nå går det i pluss omtrent hele tiden, selvfølgelig liten pluss, men allikevel pluss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

ah såpass. jeg er stikk motsatt av deg jeg da faktisk :)

turneringer og SNG er tapsprosjekt for meg. jeg spiller det aldri for å vinne, kun for gøy. hender jo jeg får til noe der, men jeg mestrer kun cashgame på lang sikt på ett nivå jeg syns jeg kan tjene godt på.

hvis du er dyktig på turneringer så er det jo bare å cashe inn da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vant liverunden i dag. Spilte elendig i begynnelsen, men tilpasset spillet mitt etterhvert. Tok en nøkkelpot med yndlingshånden min Q9. Kom Q på flop, Q på turn og 9 på river.

Lenke til kommentar
Vant liverunden i dag. Spilte elendig i begynnelsen, men tilpasset spillet mitt etterhvert. Tok en nøkkelpot med yndlingshånden min Q9. Kom Q på flop, Q på turn og 9 på river.

5912516[/snapback]

 

Grattis! Når man snakker om yndlingshånd.....min er 47OFF. Jeg vinner jo aldri, men det var den ene gangen ;) Bahh...poker tar jo helt av for tiden, kanskje man skulle begynne på'an igjen..... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...