Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

drittspill? razz? nå tror jeg du må ha misforstått.

razz eier! spiller det på full tilt poker. setter meg ned med hele bankrollen min.

har du sett innslaget fra WSOP 04 med Howard Lederer som blir eid i Razz? jeg har en hel episode med Razz fra det året, eneste dokumentasjonen av profesjonelle spillere som driver med det spillet som jeg har sett. Howard holder på å tilte, får 3 par 2 ganger på 6th og 7th :p

nytt lovforslag for å forby nettspill?

hva med å følge sverige som går i retning av å heller prøve å konkurrere.

har jo satt i verk statspokeropplegg der nå.

Endret av Slettet+1374861
Lenke til kommentar
Hahahhaha spilte 9manns liveturnering nå, sjukeste runden preflop jeg noen sinne har sett. Det var 7 stk igjen rundt bordet:

4 STK ALLIN!

Kort: TT, QQ, KK, AA

Hva er oddsen for at 4 av 7 stk har par 10 eller høyere på hånda?

5847141[/snapback]

Har vært borti noe lignende på floppen live. Floppen lød 2 4 5. Første person går all in med et par i seks og en god kicker. Neste går all in med nutstreet 36. Neste syner med AA på handa. Og neste igjen syner med 22 på handa.

5847718[/snapback]

Par i seks og god kicker, han må ha hatt pocket 6 så kickeren han ville vært 5, god og god kicker....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

hehe, det er $1/2 realmoney ;)

du har den typen spillere som prøver å påføre deg en bedre økonomi!

vil se hva dere også driver med jeg. ingen som casher inn på poker?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

arti:)

men fy fan! lenge siden jeg har kjent adrenalinet pumpe av poker nå (grensen for det har økt betraktelig med tiden) men akkurat nå kjenner jeg det!

jeg twotabler, men se hva jeg fikk 2 hender på rad på ett av bordene!!

http://rakewiz.com/notepad.php?hand=10024

se så aggro jeg spillte dem, og så godt betalt jeg fikk! fy fan... tror jeg trenger en pause :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

joda stemmer vel FORSÅVIDT, hadde det ikke vert for att siste 10 hendene hadde jeg hatt en SYK OMSETNING på bordet, pengene fløyt får å si det sånn, så tror han hadde rimelig lite respekt! hadde jeg spillt min vanlige stil den siste timen hadde jeg definitivt chilla. men visste også at han var ganske løs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...