Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Har en situasjon:

 

3 stk igjen av en turnering. Du er chipleader. Smallblind med J9s, dealer kaster seg, jeg dobbler blindsene, BB caller, floppen kommer.

 

2 7 9 Ingen flushmuligheter.

 

Hva gjør du?

5754438[/snapback]

 

Så du tilfeldigvis High Stakes Poker, forresten? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk www.freeroll.no

 

Nordicbet har noen ganske store freerolls med høye summer (daglig $5000, men det pleier som regel å være 12 000 om de pengene).

 

Uansett så anbefaler jeg deg heller å låne kortet til mora di eller noe, og spill sit 'n go's eller cash games. Da spilles det i hvert fall poker, og ikke bingo.

Lenke til kommentar
Byr omkring pott. Hadde BB hatt deg dominert preflop hadde han reraiset, og når du treffer topp-paret med høy kicker er det bare å skyte på. Hva mer kan du ønske deg med J9s?

5755016[/snapback]

 

 

Enig med Loeve på den siste der. Uansett hva som hadde kommet på floppen hadde jeg nok betta ganske hardt, ihvertfall om floppen var full av rags, men også hvis det var overkort der.

Men hvis jeg blir synet der er jeg veldig forsiktig, motspilleren kan slowplaye noe eller rett og slett ha deg dominert med et middelpar e.l.

 

hadde du checket med topparet i den situasjonen ville en god og aggressiv spiller bette mye, kanskje all-in, og da hadde du hatt problemer med å calle.

5755513[/snapback]

 

 

Eller så hadde den aggressive spilleren ant ugler i mosen når du checker på flop, etter å ha bydd preflop. HU trenger det jo ikke å bety så veldig mye, men om du hadde checka der, hadde jeg i hvert fall checka ut.

5756010[/snapback]

 

Ok, da er ikke jeg helt på jordet. Jeg hadde spilt ganske hardt den kvelden, så jeg fortsatte løpet med å by veldig hardt på denne også. Viste seg at han hadde K9, noe som var en av de få hendene som kunne slå meg.

 

Så du tilfeldigvis High Stakes Poker, forresten? :p

5758032[/snapback]

 

Nei, samme situasjon der?

Lenke til kommentar

Jøss.. Bettson arrangerte freeroll i Drammen i går, der det var pokercruise med buy-in til "1 mill. guaranteed turnering" i førstepremie. Jeg skulle egentlig være med, men fikk ikke somla meg til å melde meg på før det var fullt. 3 av mine faste pokerbuddies tok turen, og jaggu stakk ikke han ene av med førsteplassen av 300 :)

 

2 av de 3 kameratene mine kom på finalebordet faktisk, så må si jeg var litt misunnelig for at jeg ikke var der!

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar

Gikk inn med 7$ på betsson. Meldte meg på en Sit & Go med fem spillere og 5$ buy in. Klarte der å få en 2. plass, som vil si en utbetaling på 7,5$.

 

Tok en ny Sit & Go, femdeles med fem spillere og 5$ i buy in. Denne vant jeg, og gikk da med 17,5$.

 

Så satt jeg meg ned på en tredje Sit & Go, fem spillere og 5$ buy in. Gikk å vant denne og nye 17.5$ utbetalt.

 

Så på under en time vant jeg over 30$ :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...