MilanFlyer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 I morgen er det klart for andre turnering i TPN-ligaen. Les mer her: TPN-Ligaen Første turnering hadde bare 6 deltagere, så her er den fantastiske premien for sammenlagtseieren innenfor rekkevidde for alle Er det andre enn Medrakil og meg som deltar fra dette forumet? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg blir sikkert å delta. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Når kommer passordet, MF? Jeg må få regga meg før jeg drar i morra, skal se lambertseterrevyen og kommer sikkert litt for seint tilbake, så mister en blind eller to - men jeg vil være med.. Og hadde det ikke vært mulig å ha en turnering eller to i andre spill enn NL holdem? ( en hver i Limit og PL hold'em, limit 7 stud og PL omaha og omaha hi/lo - som i WSOP - hadde gjort det hele fetere) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Vel de har jo forholdsvis få brukere fra før av, ville det ikke heller ha vært lurere å bare ta alt i NL hold'em, da, så får man i hvert fall fullt utbytte av dem man har? Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg må si meg enig med Loeve. Litt for få brukere til å spille noe annet enn NL TH. Men takk for forslaget Medrakil. Passordet er det samme som sist, bortsett fra de 4 siste tallene som skal være 1402 denne gang. Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 I dag var det jo fantastisk oppslutning. 2 stilte til start! Jaja, dette kan jo bli en enkel måte for meg å skaffe meg det flotte hjemmepoker-settet. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) I dag var det jo fantastisk oppslutning.2 stilte til start! Jaja, dette kan jo bli en enkel måte for meg å skaffe meg det flotte hjemmepoker-settet. 5605831[/snapback] Det skulle ha blitt 3, men jeg har ikke fått stipendet mitt enda. Freeroll i morgen da. Du vet hvem som leder der. Endret 14. februar 2006 av Rippo Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Riktignok delt 1. plass, men dog. Knall det. Begge dere to i toppen er registrert for turneringen i morgen, så dette kan bli spennende. 18 spillere har tatt poeng, noe som vil si at bare 2 spillere har tatt poeng i begge turneringene. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Grr, rakk ikke å komme hjem før en halvtime etter start, måtte ringe hjem og få farsan til å melde meg av.. Skal gi deg kamp neste gang Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Husk TPN freeroll på SunPoker klokken 21:00 i kveld Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 I'll be there. Skal ta førsteplassen som var min forrige gang :/ Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 MilanFlyer, har sendt deg mail nå, håper du rekker å sende meg passord før turneringen starter =) Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Damn, noen som klarer å få tak i MilanFlyer eller som kan sende meg passordet? Har registrert meg og sendt mail og alt sånt, men han svarer da ikke på mailen! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 I'll be there. Skal ta førsteplassen som var min forrige gang :/ 5610377[/snapback] Heh.. må nok si du tar feil der. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Noen som har noen sider å anbefale der man får en startsum ? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Noen som har noen sider å anbefale der man får en startsum ? 5611770[/snapback] PokerTime, Royal Vegas Poker og Crazy Poker. Du får $10 fra hver av dem. Uten å måtte sette inn penger. 2 av dem krever at du registrerer et kort, men du trenger ikke sette inn penger. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Noen som har noen sider å anbefale der man får en startsum ? 5611770[/snapback] PokerTime, Royal Vegas Poker og Crazy Poker. Du får $10 fra hver av dem. Uten å måtte sette inn penger. 2 av dem krever at du registrerer et kort, men du trenger ikke sette inn penger. 5611991[/snapback] Flottings. Da blir jeg sittende i kveld Edit: rippo. jeg regga meg på Royal Vegas Poker, så vist du vil kan du sende meg Aliaset ditt og promotion code. Så får du penger eller et eller annet står det her. Endret 15. februar 2006 av Fez Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Fy faen, freerollen i kveld var verdens største fiskefest. Jeg sitter med QJ, flop kommer 9 J 5. Byr 4 x bb, og får call. Turn er q. Byr pot og får call. River kommer 10, og begge checker ut. Han sitter med Q8. WTF? Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Ha, jeg kom på 5.plass på TPN freerollen! Ledet helt fra begynnelsen til jeg røyk ut omtrent, hehe. Det var artig, men kunne nok ha "safet" det i land på slutten når jeg hadde 3 ganger så mye chips som nummer 2 i rekken, når det bare var 7-8 igjen. Men men, jeg spilt agressivt hele veien og det lønnet seg til en viss grad. Godnatt. Edit: Haha Loeve, det er vel meg du sikter til Eide deg sykt hvis det var du som var OleRonny?! Endret 15. februar 2006 av Vighilicious Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Du spilte jo helt idiotisk i dag, og flakset deg til en stor stack. AA mot 77, og 99 mot Q8 gjorde jo at du doblet stacken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå