Rippey Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg tapte nettopp $ 80 på internett i diverse turneringer og cash games. Rett og slett vedvarende dårlig spill. 5573436[/snapback] Been there, done that. :/ Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) La meg gjette, det startet med en bad beat og ble til en tilt? 5573466[/snapback] Haha, ikke langt i fra. Men som Mr. Cool kom jeg tilbake og firedoblet meg på et bord med en valuta jeg absolutt ikke kjenner til. Rett bord = masse cash. 5573728[/snapback] Haha, spiller du tyrkerbordene på sportingbet? EDIT: Og hadde vært kult med flere signups til TPN-ligaen.. På den annen side, sånn det ligger an nå har jeg veldig gode sjanser på en sånn pokal da EDIT2: Hehey, andreplass og money finish i første matchen i TPNL.. Ikke fornøyd med spillet mitt i det hele tatt, særlig ikke heads up, men jeg fikk nå penger og poeng Endret 8. februar 2006 av Medrakil Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hmm fikk slik cd i posten her om dagen, fra noble poker av alle ting. Ikke har jeg registrert meg der, eller så mye annet som jeg kan huske, så skjønner ikke helt åssen de har adressa mi Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Grattis med resultatet Medrakil! Synes du spilte bra. For min del ble det bare tull. Masse mas fra unger og kjerring og telefoner og i det hele tatt... Bare kaos! Vi får komme sterkere tilbake neste gang. Neste turnering arrangeres 14.02 Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Noen her som skal prøve å kvalifisere seg til WSOP i år? Jeg har tenkt å prøve. Gjorde mitt første forsøk på Paradise Poker i går. $15 i buy-in i kvalifiseringsrunde 1. Vant du den, gikk du videre til en $500 buy-in turnering der minimum 1 spiller ble sendt til WSOP + $2000 til å dekke fly/hotell/lommepenger. $2000 er vel litt lite for oss som må reise helt fra Norge, men tror jeg er villig til å ofre litt av ferie-budsjettet for å suplere... Hvordan gikk det så med meg? Røk ut tidlig, satt med 55 på hånd. Limpet inn. Ny 5'er på flopp. Lure meg tenkte jeg skulle slow-playe den, da floppen så harmløs ut. På turn kom det et straight-drag. Jeg går all-in for å hindre noen å dra meg ut på river. Selvsagt er det en tulling med straight-drag som caller. På river kom selvsagt kortet han trengte. Skal nok prøve meg på ny i kveld. Jeg pleier å gjøre det godt i kvalifiseringer på Paradise Poker. Tidligere har jeg kvalifisert meg til Paradise Masters ($1000 buy-in), 2 stk $250k turneringer ($200 buy-in) osv osv Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Skulle prøvd det hadde jeg vært 21... Men hadde ikke orket å legge alt for mye i det - det blir vanskelig som juling å kvalifisere seg, og mine vinnersjanser i det svære feltet fullt av alle mulige profesjonelle kjente spillere er ikke all verden... Men det må være utrolig fett Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 SPORTINGBET TILBUDET OVER! Fikk mail fra samarbeidspartneren min om at ekstremt mange har registrert et så stort antall accounts at bonusen ikke lønner seg mer for dem, så den er kanselert. Mer info følger når jeg får svar på spørsmålene jeg stilte han. Oldefar, med respekt for de eldre leste det på nettstedet til oldefar http://oldefar.poker.no/ Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har nå begynt å spille litt texas hold em. Så lurte på om dere viste om en bra butikk eller nettside jeg kunne få kjøpt et bra poker chip set? helst med endel chips (500 ellns) Som er av grei kvalitet. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 SPORTINGBET TILBUDET OVER!Fikk mail fra samarbeidspartneren min om at ekstremt mange har registrert et så stort antall accounts at bonusen ikke lønner seg mer for dem, så den er kanselert. Mer info følger når jeg får svar på spørsmålene jeg stilte han. Oldefar, med respekt for de eldre leste det på nettstedet til oldefar http://oldefar.poker.no/ 5587077[/snapback] Er det derfor kontoen min har blitt stengt? Jeg får ikke logga inn Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har nå begynt å spille litt texas hold em. Så lurte på om dere viste om en bra butikk eller nettside jeg kunne få kjøpt et bra poker chip set? helst med endel chips (500 ellns) Som er av grei kvalitet. 5587219[/snapback] Komplett.no Helt greit sett. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Noen som vet om en pokerside der man ikke trenger å oppgi noe kontonummer og diverese personlige ting? Kan godt lyge om at jeg 18 men ingen kontonummer og slikt. En plass der man kan skrive gratis Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 www.dikt.no Der kan du skrive gratis. Skal du spille gratis har alle de større pokersidene gratisordninger. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 La ikke merke til feilen. Men på alle de pokersidene jeg har vært innom så må man være over atten (det gjør ingenting), men det som ikke jeg går med på er konotnummer og slikt. Hjelp. Jeg vil spille Texas Hold'em Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Som regel så er kontokreasjonsprossessen delt inn i to deler. Først så lager du kontoen din, og etter det kan du skrive inn kontoinformasjon. Som regel er det bare å kutte hele prossessen etter første del. Kontoen er fortsatt funksjonell. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg har PartyPoker og PokerStars. Begge to vil ha kontonummer. Jeg vil ikke gi. Da blir det ikke spilling på meg... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Ble litt poker på fredagen. Endte opp med at jeg gikk nesten 500 i pluss. Første hånden min åpnet ballet. Jeg sitter med K-10 og treffer Kongen på floppen. På turn treffer jeg 10'eren mens side mannen min treffer og to par, men med 10-3. Han går all in, og jeg ser selvfølgelig. En annen hånd, som var ganske rar: En går all in og jeg og en annen ser. Jeg tror at han og hadde gått all in, og jeg viser kortene mine. Siden han ikke hadde gått all in må jeg spille med åpne kort, mens han fremdeles spiller lukket. På floppen får jeg en lukket stright draw. Mens han sitter på high card ess, og leder fremdels. Siden han har fordelen med å se kortene mine går han all in. Og siden det han gikk all in med var under halvparten av potten så ser jeg. (Var da i ganske stor chip lead og) På turn leder han fremdels, mens på river treffer jeg strighten. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Da funket PartyPoker. (Eller var det PokerStars?) Hvert fall. Jeg spilte litt. Vant ikke noe stort. PlayMoney er morsomt. Glad det ikke er mine penger Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Pokerstars og Partypoker krever -ikke- kortinfo, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ha! Hvem sier at alkohol og poker ikke passer sammen? 1. plass i en 5$, gikk so ei kula det ja. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Spilt liveturnering nå: AA mot 38 all-in, han treffer straight. AA mot 49 all-in, han treffer straight. Flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå