Loeve Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nei, WPT står for World Poker Tour Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tja, vil ikke si at en nybegynner har så mye å lære av WPT. Det er mye ulogisk spill der, gjerne hvis det er folk som kjenner hverandre. 5558781[/snapback] Jeg lærer fort.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nei, WPT står for World Poker Tour 5558862[/snapback] Selvfølgelig. My bad! *trøtt* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Og det at du lærer fort er vel ikke særlig relevant. Poenget mitt var at mange der spiller "dårlig poker", eller poker som ikke er regelrett. Ikke fordi de ikke vet bedre (selvfølgelig), men fordi de kanskje kjenner motstanderne så godt, eller at de har funnet visse "tells" på de som gjør at det er forsvarlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Har aldrig spilt noe anna enn på mobilen og lurer på om dere har noen tips til hvor jeg bør begynne å prøve meg? Er det sider der man kan spille mot andre uten å satse ekte penger? Eller er det noen gode simulatorer der ute? 5558701[/snapback] Dette var spørsmålet mitt. At jeg har sett på WPT er vel det som egentlig er irrelevant her... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hva er freerolls? 5559167[/snapback] Turneringer der det ikke koster noe å delta Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Tja, vil ikke si at en nybegynner har så mye å lære av WPT. Det er mye ulogisk spill der, gjerne hvis det er folk som kjenner hverandre. 5558781[/snapback] Mener du det gjelder for WSOP og? Selv føler jeg at jeg har lært en del gjennom å følge med på WSOP.. (Og samtidig spille mye live med kameratene mine, der vi blant annet diskuterer hender osv) Edit: sorry at det ble dobbeltpost. tenkte ikke over det Endret 6. februar 2006 av Knut Marius Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, alle større turneringer egentlig. Men det er bare mitt inntrykk. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har noen erfaringer med disse sjettongene? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309952&cks=ACC Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 De er helt ok. Vel verdt prisen, liksom, men de ser litt "billige" ut. Er dog lodd i dem, så tyngden er ganske fin. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Ja, alle større turneringer egentlig. Men det er bare mitt inntrykk. 5559206[/snapback] Ok, da er vi ikke helt enige, men greit nok Nå er vel ikke jeg helt nybegynner lenger, så det har kanskje noe å si for at jeg får mer ut av å se på det...Dont know. anyway: Noen som vet hvordan man kan se hvor mange raked hands man har spilt på sportingbet? Sikler på 70dollar-bonusen Endret 6. februar 2006 av Knut Marius Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 For folk som er nybegynnere og alle ellers som har lyst å lære mer om Poker. Da tenker jeg spessielt på Texas Holdem. Så vil jeg anbefale å lese denne boken Holdem Poker Her lærer du om ting som vilken kort du bør satse på, hvordan du rekner sjangsene dine for å vinne osv. Pluss at den koster bare 99kr Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 http://spillogmoro.no/product_info.php?cPa...&products_id=28 Hva med disse sjettongene da? Tenker på å kjøpe Copaq-kort i samme slengen, og da blir det billigere med frakt hvis jeg kjøper fra samme sted. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det er de samme chipsene, så vidt jeg kan forstå. Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Fett nok, da blir det de chipsene og Copaq 100% plastkort Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Re: chips Billig-chips er og blir billig-chips. De fungerer til sitt bruk, bedre enn å sitte med mynter og sedler. Men det finnes jo mange chips med bedre kvalitet, som rett og slett føles bedre. Mye smak og behag her. Hvis dere unskylder meg litt, så har jeg lyst å spamme forumet med litt info om min nye poker-liga. Jeg starter opp en ny pokerliga som består av 20 turneringer med lav buy-in ($5 og $10). Du trenger ikke delta i alle for å ha mulighet for seier. Bare de ti beste turneringene dine vil telle i sammendraget. Det blir standard premier i hver enkelt turnering, basert på buy-in. Hovedpremien for seier i ligaen totalt sett er et fantastisk hjemme-poker sett bestående av Chipco chips og Fourier kort +++. Chipsene koster $1,10 pr stk direkte fra fabrikk. Du får her 500 stk. Fourier kortene selges for rundt hundrelappen. På toppen av dette får du pokal må vite. Passer veldig bra på peishyllen :-) Les mer på http://turneringspoker-norge.com Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvilken side er det snakk om, da? Gidder ikke hvis det er Uganda µµµ♀~-poker, liksom. Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg forstår godt at du ikke vil spille på Uganda µµµ♀~-poker. Den har jeg prøvd, og den stinker... Neida, det er snakk om PokerRoom.com, en av de største aktørene. Signer du opp via http://turneringspoker-norge.com vil du også få en dobbelt så høy velkomstbonus som normalen (40% i stedet for 20%). Endret 6. februar 2006 av MilanFlyer Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du som laget tråden: Du burde legge ut linker til sider der man kan spille poker Selv spiller jeg poker (Texas Hold'Em) med kamerat. Har sjetonger selv. Pluss at han jeg spiller med har bord og greier... Manger bare sånn grønn caps og et lys over selve bordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå