Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8I4zQlayY3
Tja, vil ikke si at en nybegynner har så mye å lære av WPT. Det er mye ulogisk spill der, gjerne hvis det er folk som kjenner hverandre.

5558781[/snapback]

 

Jeg lærer fort.. ;)

Lenke til kommentar

Og det at du lærer fort er vel ikke særlig relevant. Poenget mitt var at mange der spiller "dårlig poker", eller poker som ikke er regelrett. Ikke fordi de ikke vet bedre (selvfølgelig), men fordi de kanskje kjenner motstanderne så godt, eller at de har funnet visse "tells" på de som gjør at det er forsvarlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3
Har aldrig spilt noe anna enn på mobilen og lurer på om dere har noen tips til hvor jeg bør begynne å prøve meg?

 

Er det sider der man kan spille mot andre uten å satse ekte penger? Eller er det noen gode simulatorer der ute?

5558701[/snapback]

 

Dette var spørsmålet mitt. At jeg har sett på WPT er vel det som egentlig er irrelevant her...

Lenke til kommentar
Tja, vil ikke si at en nybegynner har så mye å lære av WPT. Det er mye ulogisk spill der, gjerne hvis det er folk som kjenner hverandre.

5558781[/snapback]

 

Mener du det gjelder for WSOP og? Selv føler jeg at jeg har lært en del gjennom å følge med på WSOP.. (Og samtidig spille mye live med kameratene mine, der vi blant annet diskuterer hender osv)

 

Edit: sorry at det ble dobbeltpost. tenkte ikke over det

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar
Ja, alle større turneringer egentlig. Men det er bare mitt inntrykk.

5559206[/snapback]

 

Ok, da er vi ikke helt enige, men greit nok :) Nå er vel ikke jeg helt nybegynner lenger, så det har kanskje noe å si for at jeg får mer ut av å se på det...Dont know.

 

anyway: Noen som vet hvordan man kan se hvor mange raked hands man har spilt på sportingbet? Sikler på 70dollar-bonusen :)

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar

Re: chips

Billig-chips er og blir billig-chips. De fungerer til sitt bruk, bedre enn å sitte med mynter og sedler.

Men det finnes jo mange chips med bedre kvalitet, som rett og slett føles bedre. Mye smak og behag her.

 

Hvis dere unskylder meg litt, så har jeg lyst å spamme forumet med litt info om min nye poker-liga.

 

Jeg starter opp en ny pokerliga som består av 20 turneringer med lav buy-in ($5 og $10). Du trenger ikke delta i alle for å ha mulighet for seier. Bare de ti beste turneringene dine vil telle i sammendraget.

Det blir standard premier i hver enkelt turnering, basert på buy-in. Hovedpremien for seier i ligaen totalt sett er et fantastisk hjemme-poker sett bestående av Chipco chips og Fourier kort +++.

Chipsene koster $1,10 pr stk direkte fra fabrikk. Du får her 500 stk.

Fourier kortene selges for rundt hundrelappen.

På toppen av dette får du pokal må vite. Passer veldig bra på peishyllen :-)

 

Les mer på http://turneringspoker-norge.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...