Knut Marius Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Det gjelder og spille solid ja, og ikke la seg bli overmodig selv om det går bra en stund. Forresten oppe i 180 dollar av de 30 sportingbet-pengene Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg har 216 Men åssen i helvete får man dem over på spillekontoen så man kan ta de ut? Noen som har lyktes i dette? EDIT: Fikk det til nå, om alt går bra skulle jeg ha 1000kr til på konto i løpet av uka ^___^ Endret 5. februar 2006 av Medrakil Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har 50 $ på sportingbet konto'en og tenkt jeg skulle ta ut 30 $ men når jeg skal ta ut pengen over bankkonto står det bare: Beklager, du har ikke tilstrekkelige midler til denne transaksjonen. Noen som har fått det samme Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Ja, jeg fikk.. Jeg logga ut og inn og så plutselig funka det.. Forresten, er det noen andre enn meg som spiller andre spill enn NL Hold'em? (Stud og Omaha) Endret 5. februar 2006 av Medrakil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nå er jeg oppe i 70 $ etter å ha startet med 20 $ på et 0.25/0.50 bord. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 regget meg for mer enn 24 timer siden, fortsatt ingen penger Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Voldsomt med nye sider for tiden. En tjommi av meg jobber som "vervemann" for eurolinx.com. Morsomt hvor mye en får, tror de sponser lokale pokerlag med penger på deres side. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er veldig nybegynner i Poker, så lurte på om noen kunne avsløre noen taktikker, eller triks? Har spilt meg til 300 minus denne helgen, så skulle gjerne vunnet det tilbake neste Jeg har allerede brukbart poker-fjes, men i den gjengen jeg spiller er det ikke nødvendigvis de med poker-fjes som vinner. Så om dere har noen triks/taktikker å dele med meg, så come on PS! Om det er triks dere helst ikke vil dele med alle, så kan dere sende de på pm til meg. Jeg kommer ikke til å fortelle de videre Om dere vet om noen gode poker-bøker, som er lette å få tak i, så kom med de og Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vel, har kanskje et par gode tips: 1. Varier stilene dine. Ikke bli kjent som en veldig tight/veldig loose spiller. 2. Er du ganske ny, er det beste uten tvil å være tight. Altså å spille få hender. Det kreves en god spiller for å spille dårlige hender, som de sier. 3. Hold bløffingen til et "smart" nivå. 4. Lær deg å lese bordet. Det finnes situasjoner hvor til og med AA bør kastes. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Vel, har kanskje et par gode tips: 1. Varier stilene dine. Ikke bli kjent som en veldig tight/veldig loose spiller. 2. Er du ganske ny, er det beste uten tvil å være tight. Altså å spille få hender. Det kreves en god spiller for å spille dårlige hender, som de sier. 3. Hold bløffingen til et "smart" nivå. 4. Lær deg å lese bordet. Det finnes situasjoner hvor til og med AA bør kastes. 5558140[/snapback] Takk, dette tror jeg vil hjelpe Men kan du komme med noen eksempler på hva jeg bør gå for, og hva jeg bør kaste meg på? F eks, om jeg får 2 spar på hånda, og det ligger 2 på bordet etter første gang, da burde jeg vel prøve meg? (PS, glemte å si det var texas hold em vi spiller) Edit: Skjønte ikke helt hva du mente med nr2 Endret 5. februar 2006 av ZiroN Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vel, det spørs jo på situasjonen. Si at du sitter med 24 spar, og bordet kommer 8 J i spar og K i ruter. Om noen bydde før flop, og fortsetter å by nå, kan du regne med at han enten traff kongen, knekten eller sitter med høye flushkort. I et sånt tilfelle vil det nok være smartest å kaste seg. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316369&cks=SPK Er denne bra? Og står det på norsk eller engelsk? Jeg er god i engelsk, men bedre i norsk for å si det sånn Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Den suger, har jeg hørt... Jeg ville gått for ei bok av en internasjonalt anerkjent forfatter (Sklansky, Harrington, Gordon, Hellmuth, Brunson, Cloutier m fl.) Og prøv å rett og slett tenke mer mens du spiller - tenk hvorfor gjør motstanderen min dette? Hva kan han ha? Hva tror han jeg har? Har jeg best hånd? Og angående det flushdraget så vil du bare treffe enda en spar 1 av 3 ganger, og selv da kan du tape hånda mot en høyere flush eller et hus... Endret 5. februar 2006 av Medrakil Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Var en på forumet her som hadde kjøpt den, men som ikke likte den noe særlig. Alt i alt er det bare sløseri å kjøpe seg bøker i starten. Spill mye poker, det er den beste måten å lære på. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hehe, en annen måte å se det på er vel at man sløser om man spiller før man har lært seg triksa Selv om jeg er for så vidt enig. Lesing er vel og bra, men there's no substitute for experience - du MÅ spille for å bli god... Allikevel kan lesing lære deg ting fort som spilling alene ville brukt langt tid på å lære deg, eller kanskje aldri lært deg.. Endret 5. februar 2006 av Medrakil Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Og generelt når du kjøper bøker, er 80% av informasjonen ting du allerede vet/ikke forstår/ting du ikke trenger å vite. Er få bøker som er særlig spesialiserte. Hold dere i hvert fall unna 'Poker For Alle', forbanna drittbok som forteller deg -veldig- lite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei der folkens! Etter å ha sett på to sesonger med WPT tror jeg jeg har blitt hekta på texas hold'em. Har aldrig spilt noe anna enn på mobilen og lurer på om dere har noen tips til hvor jeg bør begynne å prøve meg? Er det sider der man kan spille mot andre uten å satse ekte penger? Eller er det noen gode simulatorer der ute? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei der folkens! Etter å ha sett på to sesonger med WPT tror jeg jeg har blitt hekta på texas hold'em. Har aldrig spilt noe anna enn på mobilen og lurer på om dere har noen tips til hvor jeg bør begynne å prøve meg? Er det sider der man kan spille mot andre uten å satse ekte penger? Eller er det noen gode simulatorer der ute? 5558701[/snapback] www.partypoker.com men det der WPT, hvor ser du det? og lærer det deg noe? men om den boken jeg linket til ikke er noe særlig, kan dere ikke si meg noen som er bedre da? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tja, vil ikke si at en nybegynner har så mye å lære av WPT. Det er mye ulogisk spill der, gjerne hvis det er folk som kjenner hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei der folkens! Etter å ha sett på to sesonger med WPT tror jeg jeg har blitt hekta på texas hold'em. Har aldrig spilt noe anna enn på mobilen og lurer på om dere har noen tips til hvor jeg bør begynne å prøve meg? Er det sider der man kan spille mot andre uten å satse ekte penger? Eller er det noen gode simulatorer der ute? 5558701[/snapback] www.partypoker.com men det der WPT, hvor ser du det? og lærer det deg noe? men om den boken jeg linket til ikke er noe særlig, kan dere ikke si meg noen som er bedre da? 5558730[/snapback] World Poker tornament. Det finner man på f.eks. piratebay.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå